آمار مطالب

کل مطالب : 651
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 63
بازدید سال : 1197
بازدید کلی : 9826

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ و آدرس downloadiya.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : حمید
تاریخ : سه شنبه 25 آبان 1400
نظرات

دانستنیها

نمایشگاه اکسپو دبی در تاریخ 9 مهر 1400 برگزار می‌گردد و تا تاریخ 11 فروردین 1401 به مدت شش ماه ادامه دارد. یکی از رویدادهای بزرگی که هر پنج سال یکبار در یک کشور اتفاق می‌افتد؛ برپایی نمایشگاه اکسپو می‌باشد. برای اطلاع از چگونگی برپایی این نمایشگاه و اخبار مربوط به آن؛ وبسایت عمان 777 را دنبال کنید

سفر به امارات و بازدید از نمایشگاه اکسپو دبی

هر پنج سال یک‌بار نمایشگاه بزرگ جهانی به نام اکسپو EXPO در یک کشور برپا می‌گردد. این رویداد به عنوان یک رویداد جهانی از نظر تعداد کشورها؛ مدت زمان برگزاری؛ شرکت کنندگان و افراد مشغول در این نمایشگاه می‌باشد. نمایشگاه اکسپو یکی از مهمترین و بزرگترین رویداد بین المللی محسوب می‌گردد. امسال نمایشگاه اکسپو دبی به دلیل همه گیری بیماری کرونا با یک‌سال تاخیر برگزار می‌شود.

غرفه اصلی نمایشگاه اکسپو دبی

تاریخچه نمایشگاه اکسپو  

در سال ۱۸۵۱ کاخ کریستال میزبان اولین نمایشگاه رسمی اکسپو بود. رونمایی از صد هزار اختراع ناشی از انقلاب صنعتی در این نمایشگاه به طور گسترده‌ای صورت گرفت. به دستور امیر کبیر کشور ایران نیز در آن نمایشگاه حضور داشت. از ابتدای تاریخچه نمایشگاه اکسپو؛ ایران حضور فعالی داشته است. حضور ایران در اکسپوهای دیگری همچون اکسپوی پاریس؛ وین؛ مونترال و …. قابل توجه می‌باشد.

https://tabrizengine.ir/%D8%B3%D9%81%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D9%88-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE/

تعداد بازدید از این مطلب: 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : دو شنبه 5 مهر 1400
نظرات
 

rfvrgik5p9yhu6oj45oyj46opyj45iyo4j5yo45jy 300x146 اهمیت آموزش حسابداری قبل از ورود به بازار کار

حسابداری یکی از بهترین کسب و کارها برای ورود به بازار کار شناخته شده و برای کسب درآمد گزینه ای بسیار مناسب می باشد. در نظر داشته باشید که آینده بازار کار حسابداری بسیار روشن خواهد بود و کسب و کاری که در این زمینه آغاز شود می تواند آینده درخشانی داشته باشد.

اما برای بسیاری از کسانی که قصد دارند آموزش حسابداری بازار کار را پشت سر بگذارند شاید این سوال پیش بیاید که اصولا چطور باید وارد این بازار شد و اصولا چه پیش نیازهایی را باید پشت سر بگذاریم؟ این سوالی است که در این مقاله قصد داریم در این مقاله بیشتر در خصوص آن در اختیار شما قرار دهیم.

آموزش حسابداری نه تنها برای کسانی که در حوزه تخصصی این رشته تحصیل کرده اند می تواند مناسب باشد، بلکه برای تمامی کسانی که قصد دارند از سایر رشته ها وارد بازار کار حسابداری شوند می تواند مناسب واقع شود. پیش از ورود به بازار کار حسابداری باید در نظر داشته باشید که برخی از آموزش های پیش نیاز می تواند بسیار مهم باشد .

آموزش حسابداری ویژه بازار کار

در ابتدای راه ورود به بازار کار حسابداری می توان گفت که آموزش های پشت سر گذاشته شده یک فرد باید مرتبط با بازار کار باشد و همچنین نوع آموزش های ارائه شده باید به صورت حرفه ای باشد. یکی از مهم ترین مسائلی که در این خصوص باید بیان کرد آن است که برای مثال نرم افزار حسابداری و یا نوع محاسبه مالیات از مهم ترین نیازهایی است که یک شرکت را وادار می کند تا یک حسابدار را استخدام کند

اهمیت آموزش حسابداری قبل از ورود به بازار کار
تعداد بازدید از این مطلب: 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : دو شنبه 5 مهر 1400
نظرات
 

lfvkmeopug509yjh4i5yhj45oijyy54poyhj5okj 300x169 آسمان مجازی چگونه است؟

اگر قصد دارید دکوراسیون داخلی خانه و یا دفتر کاری‌تان را تغییر بدهید و مردد هستید که چه چیزی را انتخاب کنید، آسمان مجازی می‌توانید یکی از بهترین گزینه‌های ممکن باشد. چرا که امروزه این نوع سقف یکی از بهترین طرح‌های خلاقانه و نوآورانه طراحی دکوراسیون داخلی به شمار می‌آید. اگر از بهترین طراحان داخلی هم مشورت بگیرید، بدون شک آن‌ها آسمان مجازی را در گزینه‌های پیشنهادی‌شان به شما خواهند گفت. انتخاب آسمان مجازی علاوه بر زیبایی خیره‌کننده‌ای که دارد مزایای متنوعی هم دارد که می‌توان از آن‌ها بهره برد.

آسمان مجازی، ظریف و سبک

بیشتر افرادی که اولین بار با این نوع سقف آشنا می‌شوند، فکر می‌کنند که این سقف بسیار سنگین بوده و یا به سختی روی سقف نصب می‌گردد. این در حالیست که آسمان مجازی از یک نوع پارچه بسیار مقاوم و نازک ساخته شده است که ضخامت آن به چند میلی‌متر می‌رسد. آسمان مجازی در واقع هیچ گونه وزن خاص و یا اضافی ندارد که سقف خانه و یا دفتر کاریتان نتواند آن را تحمل کند. با اطمینان کامل می‌گوییم که حتی ضعیف‌ترین سقف‌ها هم می‌توانند وزن ناچیز آسمان مجازی را تحمل کرده و بدون هیچ مشکلی آن را تحمل کنند.

ظرافت و زیبایی که در آسمان مجازی وجود دارد، قابل مقایسه با هیچ نوع طرح دیگری نیست. چرا که بیشتر افراد با هزینه‌های بسیار سنگین سقف را تخریب کرده و یا چه بسا آن را گچ‌کاری می‌کنند. سپس جای مخصوص برای نورمخفی برای سقف تعبیه می‌کنند که فضای زیادی از سقف را به خودش اختصاص می‌دهد. از طرفی دیگر این نوع طرح‌ها خیلی وقت است که از مد افتاده‌اند و دیگر کمتر کسی سراغ چنین پروژه‌های پردردسر و پرهزینه‌ای می‌رود که باید محل زندگی و یا دفتر کارتان چند هفته برای کار کردن کارگران تعطیل شود! در عوض آسمان مجازی در کمترین زمان ممکن، بدون شکافتن و یا خراب کردن جایی نصب می‌شود و زیبایی خیره‌کننده آن بسیار جذاب‌تر از طرح‌های تکراری دیگر است.

آسمان مجازی، مقاوم در برابر همه چیز!

شاید با خودتان فکر کنید، سقفی که از یک پارچه بسیار نازک ساخته شده باشد به دلیل مقاومت کمی که دارد ارزش صرف کردن زمان و هزینه برای نصب را ندارد. اما باید به شما بگوییم که این موضوع کاملا برعکس است. چرا که در پارچه سقف‌های کشسان از موارد مخصوصی استفاده شده است که در برابر فشار، حرارت، بخار و گرمای زیاد مقاومت باورنکردنی دارند. به همین دلیل هم می‌تواند بدون هیچ گونه نگرانی از آن در تمامی محل‌های متعدد نظیر مسکونی، تجاری، پزشکی و… استفاده کرد. طرح‌های چاپ شده روی پارچه مخصوص آسمان مجازی هم در دراز مدت کیفیت بصری خود را از دست نمی‌دهد و عمر بسیار طولانی دارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : دو شنبه 5 مهر 1400
نظرات

 

 

 

wecfmwepocjgnpvjioerjelngclerihgnchilerngclkerjgm 300x159 درای کولر صنعتی

 

درای کولر صنعتی یا کولر هوایی جزء دستگاه‌های کندانسور هوا خنک برای سرد سازی سیالات صنعتی می‌باشد، درای کولر جهت استفاده در مناطق خشک طراحی شده است. درون این سیستم بجای حرکت داشتن مبرد داخل لوله‌ها هرنوع سیال داغ دیگری همانند آب، مخلوط اتیلن گلیکول و مایع، پروپیلن گلیکول، سیالات شیمیایی دیگر نیز جریان دارد. درای کولر مناسب بکارگیری صنایع برودتی، تهویه مطبوع، فرآیندهای صنعتی همچون خنک کاری آب موتورهای تولید برق گازی یا قالب‌های صنایع میباشد. درای کولر صنعتی جایگزین تجهیزات سرد کننده تبخیری مانند کولینگ تاور بشمار می‌آید زیرا نیازمند آب نبوده و درآن تبخیری شکل نمی‌گیرد. شرکت کویل سازی دی ایکس البرز سازنده انواع کندانسورهای هوا خنک مطابق استانداردهای روز دنیا برای هر پروژه با مدنظر گرفتن نیازهای مشتری می باشد.

 

اجزای اصلی درای کولر صنعتی

 

  1. کویل فین دار و بدون فین : قطعه‌ای جهت تبادل کردن انرژی حرارتی میباشد. از تعداد زیادی لوله مسی محصور گشته به صفحات متراکم آلومینیوم تشکیل شده است که مهمترین قسمت انتقال دهنده گرمای کولر هوایی محسوب می‌گردد.
  2. استراکچر نگهدارنده و فریم اصلی : این قسمت درای کولر صنعتی شامل ستون‌های شاسی همراه متریال ناودونی یا قوطی با اندازه‌های متفاوت می‌باشد تا کویل و سایر تجهیزات روی آن نصب گردد.
  3. پروانه ( فن مکنده یا دمنده) : فن‌ها ایجاد جریان هوا داخل کندانسور و بروی سطح مبدل حرارتی را عهده دار هستند.
  4. سیستم کاهش دور (انتقال دهنده قدرت) : چنانچه ظرفیت درای کولر هوا خنک بالا باشد از فن‌هایی با سایز بزرگ برخورددار میباشند که سرعت چرخش آنها باید کم باشد بنابراین سیستم‌های کاهش دور تسمه پولی، گیربکس کارایی دارد.
  5. ورقه‌های پنل و دیواره جانبی : هنگامیکه کویل فین دار قرار داده شد بمنظور تشکیل فریم جهت عبور جریان هوا درهر چهار طرف درای کولر صنعتی پرچ و متصل می‌شود.
  6. موتور (مولد انرژی مکانیکی) : انرژی لازم برای چرخیدن فن همچنین ایجاد فشار منفی درون پروانه بوسیله الکتروموتور تامین میگردد. فلذا اصلی ترین قسمت کار ورودی به درای کولر بدین طریق شکل گرفته مصرف برق نیز مربوط بهمین بخش است.
  7. توری‌های فن گارد : توری‌های قسمت بالایی یا زیرین فن که مانع ورود اجسام خارجی تحت عنوان محافظ پروانه میشوند.
  8. تله بخار : انواع کندانسورهای بخار نصب شده تا مانع خروج بخار از بخش خروجی آب شود.
  9. تابلو کنترل محافظتی : بعلت تنظیم مقدار مصرف انرژی همچنین کنترل تجهیزات الکتروموتور صنعتی از سیستم‌های محافظتی کنترلی در تابلو کنترل استفاده می‌گردد.

 

 

نحوه عملکرد درای کولر

 

درای کولر صنعتی دو آیتم اصلی یعنی کویل با لوله‌های فین دار و تعدادی فن محوری در بالای یونیت را دارد. داخل دستگاه جریان گرم مایع وارد کویل کولر هوایی صنعتی شده تا منتقل کننده حرارت به جداره انشعابات و فین‌های مبدل باشد. سپس طی عبور جریان هوای محیط از روی کوئل توسط فن‌ها گرمای مایع عبوری درون لوله‌ها به مسیر اجباری هوا منتقل میشود تا بتواند در محیط آزاد دفع گردد. درانتها جریان خنک شده مایع توسط اتصال کلکتور خروجی بطرف مصرف کننده پمپ شود. سیال خنک کننده   جریان هوای محیط است که با عنایت بر اندازه کویل، دمای مایع عبوری نزدیک به 5 درجه سانتی‌گراد بیشتر از دمای محیط را میتوان کاهش داد.

 

 

تعیین ظرفیت درای کولر هوا خنک

 

تعیین ظرفیت کولر هوایی برطبق CFM است، میتوان حجم فضا را براساس فوت مکعب به تعداد دفعات تعویض هوا در دقیقه تقسیم نمود که نتیجه آن ظرفیت دستگاه طبق cfm میباشد. دفعات تعویض سیال بنابر شرایط آب و هوایی منطقه مابین 5/1 الی 3 بار درهر دقیقه محاسبه میشود البته میانگین آنرا 5/2 بار درنظر می‌گیرند. بنابراین بطور تقریبی ظرفیت درای کولر صنعتی برای هر متر مکعب فضا CFM 15 حساب می‌گردد. همچنین هر 10 درجه فارنهایت کاهش دمای خشک ورودی به درای کولر هوا خنک جهت CFM 1000 معمولا GPH 1.24 مصرف آب وجود دارد.

 

wekvmomgi45ev945pyuj45no9yj54oitj54oitj5 300x175 درای کولر صنعتی

 

ویژگی کولر هوایی

 

  • نیازمند تامین تجهیزات جانبی همانند پمپ فشار قوی، مخازن آب جبرانی، سختی گیرهای رزینی نمیباشد
  • بعلت بسته بودن مدار جریان سیال آب داخل درای کولر صنعتی احتیاجی به سختیگیری مایع درحال چرخش نیست
  • نیازی به مصرف آب و تهیه مایع جبرانی ندارد.
  • کاهش دهنده هزینه‌های مصرف انرژی مناطق مرطوب شرجی می‌باشد.
  • شدت رسوب گرفتگی کمتری درون مدار چرخشی آب دارد.
  • جابجایی، حمل، تعویض، نصب آسان
  • عمر طولانی مفید

 

کاربردهای درای کولر صنعتی

 

برای کلیه فرآیندهای صنعتی که دمای آب مورد احتیاج آنها جهت سرد سازی بالاتر دمای خشک محیط (5 درجه سانتی‌گراد) است کاربرد دارد. درای کولر انتخابی صحیح بمنظور تامین جریان مورد نظر می باشد. چراکه سیال طی مسیر یک سیکل بسته گردش میکند سپس در مجاورت آلودگی‌های هوای اطراف قرار نمیگیرد. ضمنا بدون بکار بردن چیلر درفصول سرد سال تنها توسط هوای خنک درای کولر همراه مصرف برق کمتر به دمای آب مورد نظر می‌توان رسید. علاوه بر آن کندانسور هوا خنک برای سرد کردن سیستم تهویه مطبوع چیلر بیمارستانی، مراکز تولید نیرو و توان، کاهش دمای کوره‌های القایی، پتروشیمی، نیروگاه، فولاد، ذوب آهن، دستگاه تزریق پلاستیک نیز استفاده می شود.

 

درای کولر صنعتی

تعداد بازدید از این مطلب: 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : دو شنبه 5 مهر 1400
نظرات
 

egblvk04iy 05i09i945iio5yipov45jyhiyu45iljyo5eiljy 300x221 نکات خرید دوربین مدار بسته

دلایل زیادی می توان آورد که ثابت کنیم خرید دوربین مدار بسته یک امر ضروری به حساب می آید. سیستم های دوربین مدار بسته مدت زیادی است که مورد استفاده ی بسیاری از مجموعه ها قرار گرفته است. ما سال های سال است که دوربین های مدار بسته را در مکان های عمومی و خصوصی می بینیم. اما چرا دوربین مدار بسته تا این حد محبوب است؟

حقیقت این است که هر مجموعه ای برای اینکه یک فعالیت امن و بدون خطر داشته باشد به یک سیستم امنیتی نیاز دارد. یکی از بهترین سیستم های امنیتی، سیستم نظارت تصویری است. سیستم نظارت تصویری بهترین و مطمئن ترین سیستم امنیتی برای برقراری امنیت یک مجموعه اعم از ساختمان های تجاری و اداری و مسکونی است. به همین خاطر است که دوربین مدار بسته تا این قدر بین استفاده کنندگان آن محبوب است.

امروزه همه ی مجموعه های بزرگ و تقریباً بیشتر مجموعه های بزرگ از دوربین مدار بسته برای برقراری امنیت استفاده می کنند. و مدل های مختلف و همچنین برند های مختلفی از دوربین مدار بسته وجود دارد.

نکات خرید دوربین مدار بسته

تعداد بازدید از این مطلب: 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : دو شنبه 5 مهر 1400
نظرات
 

لوازم آرایشی جزو یکی از پرمصرف ترین محصولاتی است که تولید می شود. هر ساله انواع و اقسام لوازم آرایشی مختلف تولید  شده و به سرعت به فروش می رسد. این روزها که زیبایی و آراستگی حرف اول را می زند، تمایل افراد به استفاده از لوازم آرایشی بیشتر از پیش شده است. بازاریابی محتوا یکی از راه هایی است که می توانید با استفاده از آن محصولات خود را به فروش برسانید. مخصوصا اگر محصول شما جزو یکی از پرفروش ترین محصولات باشد، از این رو تولید یک محتوای با کیفیت به موفقیت کسب و کار شما کمک می کند. اگر در تولید محتوای لوازم آرایشی دچار سردرگمی شده اید، نگران نباشید ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا بتوانید استراتژی مناسبی را پیش رو داشته باشید.

egj vneroghoeirhg keurhgkjerhg kjerhgj erkhgerjkhgjerhgkjerhgirekjgierj 300x199 تولید محتوای لوازم آرایشی و نکات آن

نقش سئو در تولید محتوای لوازم آرایشی

 

۱.تحلیل و جستجوی کلمات کلیدی مناسب

۲.استفاده درست از کلمات کلیدی در برچسب ها و عنوان بهینه شده

۳.استفاده درست از کلمات کلیدی در عنوان های اصلی، زیر عنوان ها، توضیحات متا و URL

۴.درج پیوند های داخلی به صفحه مربوط به محصول و دسته مربوطه

۵.استفاده از محتواهای تکمیلی مانند محتوا های تصویری و ویدیویی

نکات مهم در تولید محتوای لوازم آرایشی

تولید محتوای لوازم آرایشی و نکات آن

تعداد بازدید از این مطلب: 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : دو شنبه 5 مهر 1400
نظرات
 

ffllcvmu59vctu5ojth58utvjij کویل مارپیچ

کویل مارپیچ (Spiral coil) از انواع مبدل‌های حرارتی می‌باشد در این کویل دمای مایعات داغ طی مدتی کوتاه توسط لوله‌های مارپیچ استیل یا مسی کاهش می‌یابد. لوله اسپیرال جهت جذب گرمای گاز دودکش‌های درجه حرارت پایین، کاهش اتلاف گاز، صرفه جویی سوخت نیز کارایی دارد. مبدل حرارتی سرمایشی مشمول تعدادی کویل با منحنی‌هایی شبیه فنر میباشند و درون کوئل قرار میگیرد. بمنظور افزایش انتقال گرما معمولا بجای یک مارپیچ چندین انشعاب بصورت مارپیچی کنارهم قرار گرفته که همگی به یک ورودی و خروجی متصل می‌گردند. کویل مارپیچ برای صنایع تولید توان، هیدرولیک، سیستم‌های بازیافت انرژی، صنایع غذایی، تبرید، پتروشیمی، پالایشگاه یا هرنوع کاربرد دیگری بعلت کمبود فضا نشود از مبدل پوسته و لوله استفاده نمود، استفاده می‌شود. شرکت کویل سازی دی ایکس البرز جزء تولیدکنندگان تخصصی کوئل اسپیرال (مارپیچ) بشمار می‌آید.

کویل مارپیچ برای چه مواردی استفاده می‌شود؟

  1. هنگامیکه یکی از سیالات شامل ترکیبات مواد گازی، مایع و جامد باشد سبب بروز مشکلات مکانیکی همچون گرفتن سوراخ‌های تیوب میشود بنابراین کویل سرمایشی کارایی دارد.
  2. اگر سیال جاری داخل مبدل فشار کمی داشته باشد مبدل حرارتی اسپیرال بکار برده می‌شود.
  3. در کاربری‌هایی که سرعت جریان سیال آرام است همچنین مبدل پوسته و لوله بعلت پایین بودن ضریب انتقال حرارت صرفه اقتصادی ندارد.
  4. مناسب فضاهای محدود میباشد.

کویل اسپیرال تولیدی کارخانه دی ایکس

کویل هایی دارای فین‌های اسپیرال یا مارپیچی که معمولا برای مبدل‌های آبی گرمایی و کوئل بخار مورد استفاده قرار میگیرند. البته بجز کویل آبی مناسب بقیه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی نیز هستند. همچنین جهت مصرف در کارخانجات الکل سازی، تولیدات رنگ مواد شیمیایی، صنایع مواد غذایی، کارگاه گلاب گیری سفارش داده می‌شوند. هنگام طراحی مهندسان کمپانی به مواردی نظیر حجم دبی در چرخش، دلتاتی یعنی اختلاف دمای مورد نیاز، ابعاد حجم مخزن، طول و متراژ کلی مبدل، تعیین ضخامت تیوب، دمای آب سرد منبع تبادل حرارت، مشخص کردن مواد نیازمند خنک کاری، دمای سیال گرم توجه می‌نمایند. این قطعه تولیدی توسط کارخانه با 12 ماه گارانتی طلایی عرضه میگردد.

کویل مارپیچ

تعداد بازدید از این مطلب: 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : دو شنبه 5 مهر 1400
نظرات
 

امروزه در صفحات مجازی به خصوص در اینستاگرام سقف های بسیار زیبایی را در سقف هتل ها و خانه ها مشاهده کرده ایم که برای من سوال ایجاد کرده باشد که این سقف ها از چه جنس و کیفیتی هستند و چگونه می توان آنها را در محل زندگی خودمان نیز داشته باشیم؟

و آیا اصلا ارزش دارد این گونه سقف ها را برای خانه خود تهیه کنیم و یا خیر؟ما در این مقاله به شما کمک میکنیم تا در کنار بهره مندی از اطلاعات در صورت تمایل به خرید این سقف بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

سقف کشسان چیست؟

سقف کشسان در واقع نوعی از سقفهای کاذب به شمار می‌آید. همانطور که از اسم این سقف پیداست حالت کشسانی و ارتجاعی مهم ترین خصلت این سقف می باشد. قابلیت کشسانی سقف به علت وجود ماده پی وی سی در آن است که باعث می شود بتوان این سقف را در هر حالتی به وجود آورد.

در واقع سقف های کشسان جزء مدرنترین سقفهای کاذب به شمار می‌رود چرا که می توان هر طرح و رنگی را در آن ایجاد کرد.تصور کنید صاحب کسب و کاری در یک شرکت هستید که رنگ سفید یکنواخت دیوارهای آن باعث خستگی شما شده در این حالت به دنبال تغییرات مختصری در دکوراسیون می افتید.

البته که در این بخش هزینه و بودجه نیز بسیار مطرح است و به دنبال این هستید که در کنار ایجاد تغییرات اساسی هزینه آن هم در کمترین حالت تمام بشود.

با تعویض میزها و صندلی ها و گذاشتن پارکت های شیشه ای می توانید زیبایی قابل توجهی را به محل مورد نظر اضافه کنید. اما همانطور که می دانید قیمت این وسایل زیاد است و باید هزینه نسبتا سنگینی را متحمل شوید.

در این وضعیت ما به شما سقف کشسان را معرفی کرده و سعی می‌کنیم به توضیح در مورد کیفیت و نحوه نصب علی الخصوص قیمت آن بپردازیم. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

امروزه در صفحات مجازی به خصوص در اینستاگرام سقف های بسیار زیبایی را در سقف هتل ها و خانه ها مشاهده کرده ایم که برای من سوال ایجاد کرده باشد که این سقف ها از چه جنس و کیفیتی هستند و چگونه می توان آنها را در محل زندگی خودمان نیز داشته باشیم؟

تعداد بازدید از این مطلب: 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : دو شنبه 5 مهر 1400
نظرات
 

erlvgme5poo5uj toe5jyoi54iyjhvo4j5lyjv45olyij54ivtjv 300x242 چرا راه اندازی یک سیستم امنیتی مهم است؟

تابحال به این فکر گرده اید که برقراری امنیت فیزیکی چقدر می توان برای یک کسب و کار و یا خانه مهم باشد؟ یکی از معضلاتی که یک ساختمان همیشه با آن دست و پنجه نرم می کند معضل برقراری امنیت است. در هر موقعی از تاریخ، دزد ها و جنایت کارانی وجود داشته اند که پا بر روی حق و حقوق بقیه آدم ها بگذارند و از آنها دزدی کنند. بخاطر همین مسئله ی امنیت به یک مسئله ی دیرینه برای هرکسی مبدل شده است. سال های زیادی است که سیستم های امنیتی مختلفی برای برقراری امنیت یک خانه و یا یک ساختمان تجاری مورد استفاده قرار می گیرند.

قطعاً ممکن است در ابتدا برای شما سؤال پیش بیاید که: “چگونه می توانم امنیت ملک خود را برقرار کنم؟” و یا “انواع سیستم های امنیتی کدامند و چگونه می توانم درباره آنها اطلاعات کسب کنم؟” و از این قبیل سوال ها.

امروزه با افزایش روز افزون جرم و جنایت در سطح جامعه، ما یک نیاز روز افزون به برقراری امنیت فیزیکی داریم.

چرا راه اندازی یک سیستم امنیتی مهم است؟

تعداد بازدید از این مطلب: 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : دو شنبه 5 مهر 1400
نظرات
 

rfovkrguineriocghehgreuigeruigcwriucjfiwrehfirefuj 300x169 تولید محتوای صوتی کجا به کارتان می آید و کجا کاربرد دارد؟

اگر شما می‌خواهید تولید محتوایی ماندگار در ذهن مخاطب خود ایجاد کنید، باید بدانید که استفاده از صدا در تولید محتوای خود به شما کمک خواهد کرد. امروزه تولید محتوای صوتی در بسیاری از کسب‌ و کارها به روش ‌های گوناگون استفاده می ‌شود. اگر شما به فکر تولید محتوایی موثر و ماندگار هستید ما را تا آخر این مطلب همراهی کنید.

از جمله رسانه‌ ها و روش هایی که می‌توانید از آن ها برای تولید محتوای صوتی خود استفاده کنید، شامل بلندگو‌های هوشمند مثل الکسا و منشی هوشمند گوگل، رادیو، کتاب صوتی، تورهای صوتی، ابزارهای آموزشی صوتی و پادکست‌ها است.اگر نمی دانید پادکست چیست این مقاله را بخوانید.

1.بلندگو های هوشمند

امروزه استفاده از بلندگوهای هوشمند در میان مردم طرفداران زیادی پیدا کرده است. ویدیوهایی که هنگام استفاده از این بلندگو های هوشمند مثل الکسا منتشر شد نشان داد که برای افراد استفاده از بلندگوهای هوشمند متفاوت و جذاب است. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که از این وسیله استفاده می‌کنید، احتمال زیاد متوجه شده‌اید که بلندگوهای هوشمند چیزی فراتر از وسیله‌ای سرگرمی هستند. پتانسیل آن ها برای تولید محتوا بسیار بالاست. به طوری که شما می‌توانید اطلاعات مفیدی در مورد محصولات و کیفیت آنها از طریق بلندگوهای هوشمند به مخاطب خود ارائه دهید. بلندگوهای هوشمند برای شما در هنگام کار برنامه صوتی پخش می‌کنند که این قسمت برای تولید محتوای صوتی شما مناسب خواهد بود. گرفتن تاکسی اینترنتی، هماهنگ کردن قرارهای خود، مدیریت و کنترل وسیله‌های هوشمندتان از جلمه کارایی‌ های بلندگو های هوشمند است. البته برخی از این خدمات در ایران قابل دسترس نیست اما همچنان دستگاهی کاربردی برای شما خواهد بود.

تعداد بازدید از این مطلب: 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : دو شنبه 5 مهر 1400
نظرات
 

dflkkvgb09j5uy8945uhy5nuy983vtc8i35ybtiu3fg4tb8794uhti3t4j34ij 300x188 خرید دوربین مداربسته بیسم بر روی موبایل irancctv.center

آنچه که سبب محبوبیت دوربین مداربسته بی سیم در میان کاربران شده است، قیمت پایین این محصولات و کاهش زمان نصب و همچنین سهولت نصب و راه اندازی آن هاست. در موقعیت هایی که امکان کابل کشی و نصب دوربین مداربسته وجود نداشته باشد  یک دوربین مداربسته بی سیم می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

در حال حاضر دوربین های مداربسته دیجیتالی در بازار تجهیزات نظارت تصویری وجود دارند که شما با توجه به نیاز محیط می توانید محصول مورد نظر را خریداری نمایید.

وای فای و وایرلس چه تفاوتی دارند؟

در ابتدا بهتر است بدانید وای فای با وایرلس چه تفاوتی دارد؟ عموما وای فای به یک شبکه محلی وایرلس اطلاق می شود که استاندارد آن را در هنگام راه اندازی روتر انتخاب می کنید. اما وایرلس به معنای یک اتصال بی سیم است که برای مثال توسط یک کمپانی تلفن همراه برای شبکه های بی سیم موبایل یا لپ تاپ ها استفاده می شود.

wfkmvoiewurbyhgv98covieh g9o8wrihngibuwcb8hgthm98jw4othnngwn4rctgh 300x188 خرید دوربین مداربسته بیسم بر روی موبایل irancctv.center

قیمت دوربین مداربسته بی سیم

دوربین مداربسته بیسیم در کنار دستگاه ضبط کننده تصاویر در کنار یکدیگر یک سیستم مداربسته را تشکیل می دهند. امکانات مختلف این محصول به شما امکان می دهد تا در آینده قادر به افزودن تعدادی دوربین مداربسته به سیستم داشته باشید. برای نصب و راه اندازی یک سیستم مداربسته بی سیم نیاز است تا تعدادی کابل کشی انجام گیرد بنابراین نیاز به نصاب دوربین مداربسته خواهید داشت. به علاوه نیاز دارید تا برخی از متعلقات دوربین مداربسته نظیر فیش ها، هارد، آداپتور و … را برای برخی مدل ها خریداری نمایید. شما می توانید به منظور اطلاع از قیمت دوربین مداربسته بی سیم با کارشناسان ما در مرکز دوربین مداربسته ایران تماس حاصل نمایید.

خرید دوربین مداربسته بیسم بر روی موبایل irancctv.center

تعداد بازدید از این مطلب: 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : شنبه 13 شهريور 1400
نظرات

دانستنیها

شبه جزیره عمان سومین کشور بزرگ در شبه جزیره عربستان است که به عنوان كشوري پادشاهي شناخته مي شود .اين كشور در بخشی از آسیای غربی در شمال خط استوا  واقع شده است.

تورعمان طي چند سال گذشته با توجه به رشد گردشگري آن از اقصي نقاط جهان رشد چشمگيري داشته است.بنابراين  سفر به عمان می تواند یکی از بهترین سفرهای عمرتان باشد و تقريبا  یک ونيم ساعت با ايران فاصله دارد.اگر مشتاق بازديد از اين كشور مملو از شگفتی های طبیعی شگفت انگیز و زیبایی های معماری خاص هستید وبسايت عمان ۷۷۷ در اين مقاله راهنماي سفر شما به اين كشور كمتر شناخته شده است.

https://yesafhe.ir/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%da%af%d8%b1%d8%af%d8%b4%da%af%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%b9%d9%85%d8%a7%d9%86/

تعداد بازدید از این مطلب: 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : چهار شنبه 23 تير 1400
نظرات

لینکهای جدیدتری در رایت که در گوگل قرار گرفتند

لینکهای جدید سایت نت گرمی در ایندکس گوگل

لینک واقعه جدید در گوگل امروز باید ایندکس شوند

لینک وب بنیان جدیدی که در امروز منتشر شدن

وی بنیان جدید که در امروز در ایندکس گوگل قرار گرفته اند

اپ باکس لینک جدید در امروز و دیروز و هر روز در ایندکس گوگل

بهار جدید امسال در لینک جدید

جدیدترین بامیم های لینک جدید در ایندکس گوگل

دیباتر لینکهای جدید که باید در امروز در گوگل ایندکس شوند

ای تنکابن لینکهای جدید که میتوان در ایندکس گوگل جای داد

خوی عسل مقالات جدید که امروز منتشر شدن و ایندکس شوند

مهمترین لینکهای جدید که در امروز جدید منتشر و ایندکس شدن

لینکهایی که در امروز برای سایت تفریحی منتشر شدن

مرزان لینکهای جدیدی در تیر ماه 1400 که ایندکس شوند

مطالب لینکهای جدید جوان دیروز

مبورخ لینک امروز در تیر 1400

راس لینکهای جدید امروز 00 در تیر 23 ماه

لینک که در امروز منتشر شدن

لینکهای جدید 1400 که در روز چهارشنبه منتشر شدن

لینک هایی که در تاریخ جدید منتشر شوند

بهترین لینکهای جدید که در تیر 400 منتشر شدن

مهم ترین لینکهای امروز 23 تیر

تمام لینکهای سی گلی که در تاریخ هر روز منتشر شدن

مطالب رویکا که باید ایندکس شوند

تعداد بازدید از این مطلب: 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : 11 آذر 1399
نظرات
بیوگرافی بازیگران

biography zhale dorostkar 6 بیوگرافی ژاله درستکار + عکس ژاله درستکار

بیوگرافی ژاله درستکار

چکیده ای از بیوگرافی ژاله درستکار:

نام اصلی: ژاله درستکار

زادروز: ۱۹ فروردین ۱۳۶۷

اصفهان، ایران

ملیت: ایران

تحصیلات: مهندسی نرم افزار

پیشه: بازیگر، مدل

سال‌های فعالیت: ۱۳۸۵ - تاکنون

سایت تفریحی و سرگرمی]]>
تعداد بازدید از این مطلب: 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : 11 آذر 1399
نظرات
عکس پروفایل ست عاشقانه
در این بخش از روبکا عکس پروفایل ست عاشقانه برایتان گردآوری
کرده ایم شما می توانید از این عکس ها برای تلگرام و اینستاگرام و
وات ساپ و دیگر شبکه های اجتماعی دیگر استفاده کنید

پروفایل ست عاشقانه

1598025352 robeka.ir عکس پروفایل ست عاشقانه دونفره خاص و زیبا + متن

 پروفایل ست دونفره

چه کسی میفهمد
در دلم رازی هست !
میسپارم آن را
به خیال شب و تنهایی خود . . .
1598025355 robeka.ir عکس پروفایل ست عاشقانه دونفره خاص و زیبا + متن

 پروفایل ست دونفره

1598025358 robeka.ir عکس پروفایل ست عاشقانه دونفره خاص و زیبا + متن

عکس پروفایل
1598025361 robeka.ir عکس پروفایل ست عاشقانه دونفره خاص و زیبا + متن‌تمام مفهوم زندگی
همان یک لحظه بود
که تو را دیدم…
1598025364 robeka.ir عکس پروفایل ست عاشقانه دونفره خاص و زیبا + متن 1598025366 robeka.ir عکس پروفایل ست عاشقانه دونفره خاص و زیبا + متنخوش بینی مسری است
******
فرصتی برای نفرت از کسانی که از من متنفرن ندارم چون مشغول عشق ورزیدن به کسانی هستم که دوستم دارن

 

برای ادامه مطلب روی لینک عکس پروفایل ست عاشقانه کلیک کنید

منبع: robeka.ir


سایت تفریحی و سرگرمی]]>
تعداد بازدید از این مطلب: 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : 11 آذر 1399
نظرات
 

 rgrjko890645tv54tb54t4y بیوگرافی مهراد جم + عکس های مهراد جم و ماجرای مهاجرت و حواشی

 

محسن سعیدی کیا با نام هنری مهراد جم متولد ۱۴ مرداد سال ۱۳۷۶ در شهر آبادان است. در حال حاضر مهراد جم ساکن تهران می باشد. اولین فعالیت هنری به صورت جدی مهراد جم ترانه‌ سرایی و آهنگ سازی قطعه میثم ابراهیمی به نام «جان جان» در بهمن سال ۹۷ است. سپس مهراد جم در 9 اردیبهشت 1398 وقتی 22 ساله بود اولین قطعه خود بنام شمال را منتشر کرد و قطعه بعدی مهراد جم هم به نام «غمت نباشه»، در تاریخ ۳۰ اردیبهشت منتشر شد، یعنی ۲۱ روز بعد از انتشار نخستین تک آهنگش. به این ترتیب او در فاصله زمانی کمتر از یک ماه و با داشتن فقط دو آهنگ توانست در شبکه های اجتماعی معروف شود.

 

مهراد جم فعالیت بازیگری نیز داشت که در سال 1390 وقتی 14 ساله بود در سریال چای شیرین به کارگردانی پیمان ماندگار بازی کرد در این مجموعه آواز خوانی او بسیار مورد توجه قرار گرفت و بسیاری دوست داشتند او در آینده وارد عرصه موسیقی و خوانندگی شود.

بیوگرافی کاملرا در لینک زیر بخوانید

بیوگرافی مرداد جم


سایت تفریحی و سرگرمی]]>
تعداد بازدید از این مطلب: 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : 11 آذر 1399
نظرات
ادبیات و شعر

text son متن زیبا برای پسرم + جملات و اشعار عاشقانه در مورد پسر

نازنین پسرم

همین که تو را دارم، بهترین هدیه ی دنیا را دارم،

دیگر در بین ستاره ها به دنبال درخشان ترین ستاره نیستم

در میان گلها به دنبال زیباترین گل نیستم

تو کهکشانی هستی از پر نور ترین ستاره ها

کودک من…..

روز به روز بزرگتر میشوی و من عاشق تر

پسرک من….

ممنونم که به دنیای من آمدی و زندگی را برایم زیباتر از همیشه کردی

دوستت دارم….بیشتر از دیروز….کمتر از فردا….

an10 متن زیبا برای پسرم + جملات و اشعار عاشقانه در مورد پسر

متن پدر برای پسر

پسرم عطر نفس‌ های تو طعم عسله

تپش نبض تو آیینه شعر و غزله

پسرم فدات بشم لحظه خندیدن تو

جانم از شوق پره، روی تو ماه ازله

an10 متن زیبا برای پسرم + جملات و اشعار عاشقانه در مورد پسر

دل نوشته مادر برای پسر

پسر عزیزم هر نفست برایم نبض زندگیست که دلم را پر امید و خانه ‌ام را روشن می‌کند

 برایت عمری دراز و با برکت همراه با سلامتی آرزو می ‌کنم

یگانه مروارید دریای هستی ام.

لبخندت را، شیطنتهای کودکانه ات را

و شیرین زبانی هایت را با تمام دنیا عوض نمیکنم

تو تنها دلیل من برای خندیدنی مردِ کوچکم

و بزرگ مردِ آینده

داشتن تو داشتن تمام خوبی های دنیاست

شانه هایت تکیه گاه خستگی های من است.

داشتنِ تو آرامش خیال است

و دلم به تو گرم است ای مرد ترین پسرِ دنیا

an10 متن زیبا برای پسرم + جملات و اشعار عاشقانه در مورد پسر

جملات زیبا برای فرزندم

پسرم ، عزیزترینم

با تو بودن احساس قشنگی در من بوجود می‌آورد که به هیچ عنوان قادر به توصیفش نیستم.

شنیدن صدای دلنشینت گرمایی را در وجودم بیدار می‌کند که هرچه درد و غم هست را از من دور می‌‌کند.

بیشتر بخوانید:  این روزهای پایانیِ شهریور...

دیدن چشمان زیبا، شیطون و مهربانت در من شور زندگی بوجود می‌آورد.

دستان کوچک و کودکانه‌ات وقتی که به دور گردنم حلقه می‌زنند مرا با خود به دنیایی می برند که هیچ چیز را با آن معاوضه نخواهم کرد.

نفسم تمام زندگیم… عاشقانه دوستت دارم

an10 متن زیبا برای پسرم + جملات و اشعار عاشقانه در مورد پسر

متن زیبا برای پسرم

غنچه ای بودی که در درونم روییدی

باغ خشکیدت ام را گلستان کردی

فرشته نجاتم شدی و شیره ی جانم

پسرکم

دنیایم از تو معنا گرفت و با تو رویاهایم تعبیر شدند

بودنت را شکر

an10 متن زیبا برای پسرم + جملات و اشعار عاشقانه در مورد پسر

جملات کوتاه برای پسر

پسر عزیزم

تو پرنورترین و درخشان‌ترین ستاره آسمان قلبم هستی

در نگاهت به دوردست‌ها سفر می‌کنم

جایی که من باشم و تو و بهشتی که زیر پای هر دوی ماست

دوستت دارم…. بیشتر از دیروز…. کمتر از فردا…

an10 متن زیبا برای پسرم + جملات و اشعار عاشقانه در مورد پسر

دلنوشته برای پسرم

پسر یعنی یه اتاق پر از توپ و تفنگ و ماشین

اتاقی پر از رنگهای آبی و سبز و قهوه ای

پسر یعنی کله گفتن و سر زدن به هم و گفتن آخ هم زمان

پسر داشتن یعنی کلاه و کفش های اسپرت کوچک یعنی کروات و پاپیون و کت ها و کفش های چرم مردونه سایز کوچک

an10 متن زیبا برای پسرم + جملات و اشعار عاشقانه در مورد پسر

متن زیبا برای پسرم

پسر عزیزم

تردید ندارم که روزی به قوت الهی، مردی قوی و با شهامت خواهی شد.

پس یادگیری را هیچگاه متوقف نکن.

از رؤیاهایت هرگز دست نکش؛

و همیشه همین طور جسور و با شهامت بمان

جملات کوتاه برای پسر

پسر عزیزتر از جانم امیدوارم که همیشه در پناه حق باشی.

بیشتر بخوانید:  غزلیات زیبا و عاشقانه کمال‌الدین اسماعیل

اما بدان

هر زمان که زندگی برایت سخت شد، آغوش امنی اینجا در انتظار توست.

آغوشی که می‌توانی فارغ از همه چیز در آن قدری بیاسایی و تجدید قوا کنی.

عاشق همیشگی تو

an10 متن زیبا برای پسرم + جملات و اشعار عاشقانه در مورد پسر

متن زیبا برای پسرم

پسران لنگرگاه زندگی مادر هستند

an10 متن زیبا برای پسرم + جملات و اشعار عاشقانه در مورد پسر

جملات کوتاه برای پسر

پسر یعنی

محبت کردن به زبان خشن یعنی کتک زدن و گاز گرفتن مادر بجای گفتن دوستت دارم مادر

پسر یعنی

انرژی مضاعف مضاعف،

یعنی تحرک و بازی زیاد پسر یعنی دوچرخه سواری بدون ترس

an10 متن زیبا برای پسرم + جملات و اشعار عاشقانه در مورد پسر

متن زیبا برای پسرم

پسر داشتن حس شیرینیه ….دنیای معصوم و کودکانه اش به من که یک زن هستم حس آرامش عجیبی میده…. وقتی که از همه مردهای زندگیم نا امید میشم و به یه گوشه پناه میبرم، یه مرد کوچولو میاد پیشم که نه شوهرمه ، نه پدرمه، ونه برادرم .

اون تنها عشق زندگی منه که بادستای کوچولوی مردونه اش موهام رو نوازش میکنه و برای اینکه غصه هام رو فراموش کنم، با صدای قشنگش توی گوشم میگه : مامان، امروز موهات چقدر قشنگ شده ……

an10 متن زیبا برای پسرم + جملات و اشعار عاشقانه در مورد پسر

متن زیبا برای پسرم

پسرم روشنی نور دو چشمان منی دوست دارم

بهترین هدیه ای از جانب یزدان منی دوستت دارم

پسرم تاج سرم ای که تویی مونس تنهایی بابا

روح من جان من و شادی دوران منی دوستت دارم

an10 متن زیبا برای پسرم + جملات و اشعار عاشقانه در مورد پسر

متن پدر برای پسر

پسرم دنیا مکانی تکراری است اما تکرار این روزها با وجود تو زیباترین تکرار زندگیم است

an10 متن زیبا برای پسرم + جملات و اشعار عاشقانه در مورد پسر

متن زیبا برای پسرم

پسر یعنی نفس یعنی عشق مادر، یعنی خون و جان و همه‌ی وجود مادر

بیشتر بخوانید:  اشعار شب نوزدهم ماه مبارک رمضان

پسر یعنی سایز کوچک بابا

پسر یعنی یک دنیا شور و حرارت و بازیگوشی

پسر داشتن یعنی دست نوازش کشیدن محکم رو صورت مادر و گفتن نازی

پسر یعنی شجاعت تکیه گاه مادر بودن در رقابت با بابا!

an10 متن زیبا برای پسرم + جملات و اشعار عاشقانه در مورد پسر

متن برای پسرم

خدایا هیچوقت فکر نمیکردم که اینطور بخوای من رو شگفت زده کنی و لبخند رو به لبای من هدیه بدی. تو با اومدن پسرم به زندگیم به من انگیزه زندگی دادی و باعث شدی باز هم به خودم بگم که زندگی ارزش زندگی کردن رو داره و میتونه خیلی زیباتر از اون چیزی بشه که فکرش رو میکنم

an10 متن زیبا برای پسرم + جملات و اشعار عاشقانه در مورد پسر

متن زیبا برای پسرم

پسر عزیزم

نور چشمانم

به خود می‌بالم که خداوند امانت ارزشمندی چون تو را به من داد

و از او می‌خواهم که مرا لایق حفظ این امانت قرار دهد.

دعا می‌کنم همیشه سربلند و سرافراز باشی و دست حق نگهدارت

an10 متن زیبا برای پسرم + جملات و اشعار عاشقانه در مورد پسر

جملات کوتاه برای پسر

جانانِ من

مرد کوچک امروزم

وقتی عاشقانه صدایم میزنی دیوانه وار به سمتت می آیم

آغوشت امن ترین جای دنیاست.

تکیه گاه خستگی های منی

بگو چگونه دیوانه وار عاشقت نباشم ؟


سایت تفریحی و سرگرمی]]>
تعداد بازدید از این مطلب: 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : 11 آذر 1399
نظرات
ادبیات و شعر

thtyim67n7imk8i97978876yb55ryu شعرهای زیبای یغمای جندقی

شعرهای زیبای یغمای جندقی

 

اشعار عاشقانه یغمای جندقی

ز هجرانت چنانم جان بسوزد

که بر جانم دل هجران بسوزد

ز می چون لعل سازی آتشین رنگ

خضر در چشمه ی حیوان بسوزد

ز جور پاسبانش بیم آن است

که آهم خانه ی کیوان بسوزد

مده زاهد رهم در کعبه،ترسم

ز دود کفر من ایمان بسوزد

ز پیکان تو گفتم دل بسوزم

کنون ترسم ز دل پیکان بسوزد

سبق خوان کتاب عشق جانان

گنه نبود اگر قرآن بسوزد

چو شد یعقوب رخت افکند یغما

الهی کلبه ی احزان بسوزد

شاعر: یغمای جندقی

شعرهای یغمای جندقی

شوره سر کلافت کرده؟ درمان بدون عارضه

چرخ خیاطی قدیمی بده؛ نو تحویل بگیر!!

نگاه کن که نریزد دلی چو باده بدستم

فدای چشم تو ساقی به هوش باش که مستم

کنم مصالحه یکسر بصالحان می کوثر

بشرط آنکه نگیرند این پیاله ز دستم

ز سنگ حادثه تا ساغرم درست بماند

بوجه خیر و تصدق هزار توبه شکستم

چنین که سجده برم بی حفاظ پیش جمالت

به عالمی شده روشن که آفتاب پرستم

بیشتر بخوانید:  اشعار احساسی و زیبا درباره دختر

کمند زلف بسی گردنم ببست به مویی

چنان فشرد که زنجیر صد علاقه گسستم

نه شیخ میدهدم توبه و نه پیر مغان می

ز بس که توبه نمودم زبس که توبه شکستم

ز گریه آخرم این شد نتیجه در پی زلفش

که در میان دو دریای خون فتاده نشستم

ز قامتت چه گرفتم قیاس روز قیامت

نشست و گفت قیامت بقامتی است که هستم

حرام گشت به یغما بهشت تو روزی

که دل به گندم آدم فریب تو بستم

ما خراب غم و خم‌خانه ز می آباد است

ناصح از باده سخن کن که نصیحت باد است

خیز و از شعله می آتش نمرود افروز

خاصه اکنون که گلستان ارم شداد است

سیل کُهسار خم از میکده در شهر افتاد

وای بر خانه پرهیز که بی بنیاد است

بجز از تاک که شد محترم از حرمت می

زادگان را همه فخر از شرف اجداد است

گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من

آنچه البته به جائی نرسد فریاد است

بیشتر بخوانید:  حکایت نصیحت های جالب گنجشک به مرد دمشی

گفته‌ای نیست گرفتار مرا آزادی

نه که هر کس که گرفتار تو شد آزاد است

چشم زاهد بشناسائی سِرّ رخ و زلف

دیدن روز و شب و اعمی مادر زاد است

گفتمش خسرو شیرین که ای دل بنمود

کانکه در عهد من این کوه کَنَد فرهاد است

هر که یغما شنود ناله‌ی گرمم گوید

آهن سرد چه کوبی دلش از فولاد است

شاعر: یغمای جندقی

شعر یغمای جندقی

صرف کار ناله کردم عمر چندین ساله را

یار،یار دیگران شد خاک بر سر ناله را

جان شیرین عرضه کردم بر دهانش لب گزید

که ارمغان کی کس برد تنگی شکر بنگاله را

هان،حذر ای مردم از چشم تر من زان که من

عاقبت دانم که طوفانی بود این ژاله را

راه ما بر بندر صورت فتاد ای کاروان

سخت می‌ترسم همی چشمی رسد دنباله را

ساربان بار سفر بر بست و محمل می‌رود

لال گردی ای زبان بگشا درای ناله را

گفتمش یغما بماند یا رود بیرون ز بزم؟

بیشتر بخوانید:  اشعار ولادت حضرت ابوالفضل علیه السلام

گفت چون وصل اوفتد رخصت بود دلاله را

شاعر: یغمای جندقی

اشعار یغمای جندقی

سینه‌ ام مجمر و عشق آتش و دل چون عود است

این نفس نیست که بر می‌کشم از دل دود است

دل ندانم ز خدنگ که به خون خفت ولی

این قدر هست که مژگان تو خون آلود است

از تو گر لطف و کرم ور همه جور است و ستم

چه تفاوت که ایاز آنچه کند محمود است

خلق و بازار و جهان کش همه سود است و زیان

من و سودای محبت که زیانش سود است

مهر از شیون من وضع روش داده ز یاد

یا در صبح شب هجر تو قیر اندود است

هر که یغما نگرد لف و خط او گوید

در بر دیو سلیمان زره‌ی داود است

شاعر: یغمای جندقی

 
 
گردآوری: روبکا

سایت تفریحی و سرگرمی]]>
تعداد بازدید از این مطلب: 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : 11 آذر 1399
نظرات
بیوگرافی بازیگران

biography rahim noroozi بیوگرافی رحیم نوروزی + عکس همسر (اول و دوم) و دخترش

بیوگرافی رحیم نوروزی

رحیم نوروزی متولد 1346 در شهر رشت بازیگر تلویزیون و سینما است. از مهمترین آثار بازیگری او که خیلی دیده شد میتوان به سریال پس از باران و سریال به یاد ماندنی یوسف پیامبر اشاره کرد. در ادامه با بیوگرافی رحیم نوروزی آشنا خواهید شد.

biography rahim noroozi 2 بیوگرافی رحیم نوروزی + عکس همسر (اول و دوم) و دخترش

خلاصه بیوگرافی رحیم نوروزی

زمینه فعالیت: بازیگری

تولد : ١٣۴۶ رشت

محل زندگی: تهران

ملیت : ایرانی

سال‌های فعالیت: ١٣۶٧ تا اکنون

فرزند: پناه نوروزی

همسران: هایده حسین زاده – آسیه ضیایی

biography rahim noroozi 1 بیوگرافی رحیم نوروزی + عکس همسر (اول و دوم) و دخترش

بیوگرافی رحیم نوروزی

رحیم نوروزی زاده ۷ مردادماه ۱۳۴۶ در شهر رشت، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

تحصیلات

تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی در تئاتر ادامه داد و در کنار بازیگری به تدریس در دانشگاه سوره هم مشغول است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی و تصاویر فقیهه سلطانی

شروع فعالیت بازیگری

رحیم نوروزی بازیگری را با حضور در کلاس های بهزاد عشقی، بهروز بقایی و امیر ثابت در رشت شروع نمود و بعد به اجرای تئاتر پرداخت.

تلویزیون

رحیم نوروزی اولینن بار و در سال 1377 در سن 31 سالگی در سریال دنیای شیرین دریا بازی کرد.

شهرت

رحیم نوروزی توانست با بازی خوب خود در سریال پس از باران در سال 1379 به شهرت برسد.

علایق

رحیم نوروزی علاوه بر کار بازیگری در زمینه خوشنویسی هم تبحر دارد. ورزش نیز یکی دیگر از علائق رحیم نوروزی می باشد. به نجاری هم علاقه زیادی دارد و می گوید اگر بازیگر نمیشد نجار می شد.

بیشتر بخوانید:  عکس ها و اسامی بازیگران سریال شب عید + عوامل و داستان

biography rahim noroozi 3 بیوگرافی رحیم نوروزی + عکس همسر (اول و دوم) و دخترش

ازدواج رحیم نوروزی

رحیم نوروزی دوبار ازدواج کرده است و از همسر اول خود خانم هایده حسین زاده دختری به نام پناه دارد وی از همسر اول خود جدا شد. رابطه رحیم نوروزی و دخترش پناه با هم خیلی خوب است.

biography rahim noroozi 4 بیوگرافی رحیم نوروزی + عکس همسر (اول و دوم) و دخترش

رحیم نوروزی و دخترش پناه

ازدواج اول رحیم نوروزی

رحیم نوروزی در سالهای جوانی با هایده حسین زاده بازیگر تئاتر و تلویزیون ازدواج کرد اما زندگی مشترک آنها به طلاق کشیده شد. هایده حسین زاده مدرک کارشناسی نمایش دارد و با نمایش های زیادی روی صحنه رفته و در سریال پس از باران بازیگر نقش زری یکی از خدمتکاران ارباب بود.

biography rahim noroozi 5 بیوگرافی رحیم نوروزی + عکس همسر (اول و دوم) و دخترش رحیم نوروزی و همسر اولش

ازدواج دوم رحیم نوروزی

آسیه ضیایی بازیگر سینما و تلویزیون همسر دوم او بود. آسیه ضیایی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بود.منابعی از طلاق این دو زوج هنری خبر داده اند و اعلام شده که آسیه ضیایی به احتمال زیاد مهاجرت کرده و در آمریکا است. هنوز منبعی موثق این خبر را تائید نکرده است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی گروه سون + عکس های گروه سون

biography rahim noroozi 6 بیوگرافی رحیم نوروزی + عکس همسر (اول و دوم) و دخترش رحیم نوروزی و همسر دومش

 

عکس های رحیم نوروزی

biography rahim noroozi 9 بیوگرافی رحیم نوروزی + عکس همسر (اول و دوم) و دخترش

عکس های اینستاگرام رحیم نوروزی

گردآوری: بخش بیوگرافی بازیگران روبکا


سایت تفریحی و سرگرمی]]>
تعداد بازدید از این مطلب: 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : 11 آذر 1399
نظرات
بیوگرافی بازیگران

مرجان محتشم یکه دهه چهلی وبازیگر سینما و تلویزیون است. مرجان محتشم تو این سال ها جزو بازیگرانی است که کم کار و کم حاشیه است. وی به جز بازیگری طراحی داخلی ساختمان هم انجام می دهد. در ادامه با بیوگرافی مرجان محتشم بیشتر آشنا می شویم.

خلاصه ی بیوگرافی مرجان محتشم

نام: مرجان

نام خانودگی: محتشم

زمینه فعالیت: سینما و تلویزیون

زاده: ۱۳ اسفندماه ۱۳۴۸ در ‏تهران

ملیت: ایرانی

بیوگرافی مرجان محتشم

مرجان محتشم زاده ۱۳ اسفندماه ۱۳۴۸در تهران است. او یکی از بازیگران کم حاشیه سینما و تلویزیون ایران است که سالهاست فعالیت بازیگری ندارد.

شروع فعالیت بازیگری

اولین تجربه بازیگری او در سال 1373 و در سریال حقیقت آیینه بود و بعد از آن به‌ طور حرفه‌ای در سال ۱۳۷۶ با سریال بهشت گمشده به بازیگری خود ادامه داد. ولی در این دو سریال نتوانست به شهرت برسد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی حمید حامی + عکس های حمید حامی

%name بیوگرافی مرجان محتشم + عکس های مرجان محتشم

شهرت با سریال پس از باران

با بازی در سریال پرمخاطب پس از باران در سال ۱۳۷۹ به کارگردانی سعید سلطانی در نقش شهربانو در کنار بازیگران مطرحی از جمله کتایون ریاحی، محمود پاک‌نیت، مهوش صبرکن و دیگر بازیگران بزرگ توانست به شهرت برسد.

پیشنهاد بازیگری از کارگردانان معروف

پس از بازی خوبش در سریال پس از باران، انبوهی از پیشنهاد ها توسط کارگردانان معروف به دست وی رسید. اما تنها چندتا از آنها را برای ایفای نقش پذیرفت.

بازیگری در سینما

اولین بازی در سینما را در فیلم سینمایی رز زرد در سال 1381 جلوی دوربین رفت.

بازیگر کم حاشیه

مرجان محتشم از بازیگران خوب و بسیار کم حاشیه ایران است و علاقه‌ای به انجام گفتگو با رسانه‌ها یا مجله‌ها و بودن نشان نمی‌دهد.

1604432548 robeka.ir بیوگرافی مرجان محتشم + عکس های مرجان محتشمبازی مرجان محتشم در سریال پس از باران

علت کم کاری بودن

مرجام محشتم می گوید من در اوج دوران بازیگری ام هم بارها عنوان کرده بودم که بازیگری نیستم که تنها ماندن در عرصه بازیگری را سرلوحه اهدافمی که دارم قرار دهم و بخواهم به هر قیمتی بازی کنم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی و تصاویر قاسم زارع

حضور در مجموعه دورهمی

در دی ماه سال ۱۳۹۶ او در برنامه دورهمی مهران مدیری حضور پیدا کرد. وی در این برنامه در خصوص عدم فعالیتش گفت: «همیشه تاکیدم بر این بود که کم‌کار کنم و این را ثابت کردم. خدا را شاکرم که از همان ابتدای فعالیت، مورد لطف مردم قرار گرفتم؛ اما همین اظهار لطف‌ها هم نتوانست آن گزیده‌کاری را از من بگیرد.

متأسفانه روزهای پایانی سال ۹۱ پدرم و دو سال بعد برادرم و هشت ماه پیش مادرم را از دست دادم. همه این اتفاقات تلخ باعث شد، مدت طولانی را کار نکنم. البته که در این سال‌ها دوران طلایی را برای کار هنری از دست دادم اما پشیمان نیستم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی نادر سلیمانی + عکس نادر سلیمانی و خانواده اش

1604432554 robeka.ir بیوگرافی مرجان محتشم + عکس های مرجان محتشم عکس های مرجان محتشم

 زمان بازگشت به دنیای بازیگری 

در حال حاضر تلاش می‌کنم آرامشم را به دست بیاورم و بعد از زخمی که برای از دست دادن عزیزانم خوردم. دلم می‌خواهد نوشته‎هایم چاپ شود. و فکر می‌کنم زمان آن رسیده تا با نوشته‎هایم با مردم سخن بگویم. شاید برای بازیگری نیاز به زمان دیگری دارم.

1604432559 robeka.ir بیوگرافی مرجان محتشم + عکس های مرجان محتشممرجان محتشم و مهران مدیری

بیماری مرجان محتشم

مرجان محتشم در سال ۱۳۹۱ به یک بیماری سخت ناراحتی کلیه مبتلا شد و در تأمین هزینه‌های خود دچار مشکل شد و در این باره گفت: من حتی در حال حاضر از داشتن یک دفترچه بیمه هم محروم هستم و در حال حاضر تنها با طراحی داخلی ساختمان امرارمعاش می‌کنم.

1604432565 robeka.ir بیوگرافی مرجان محتشم + عکس های مرجان محتشممرجان محتشم و کتایون ریاحی در سریال پس از باران

 

گردآوری:بخش بیوگرافی بازیگران روبکا


سایت تفریحی و سرگرمی]]>
تعداد بازدید از این مطلب: 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : 11 آذر 1399
نظرات
اس ام اس جدید

dsfgtjtyuyyo79056te54ebte55tbe اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

بهار من تویی
حالا چه فرقی می‌کند تقویم روی میز
اگر پایان پاییز است،
آغاز زمستان است،
یا هر چـیز.

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

  اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

لبخندت …
دنیایم را تغییر میدهد
کافیست بخندی تا ببینی
چگونه در سردترین فصل سال
گل از گلم می شکفد

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

  اس ام اس عاشقانه 

برای من
تنها با یک گل
بهار می شود
گل
روی تو … !

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

  اس ام اس عاشقانه کوتاه

کاش
هرگز
ندیده بودمت!
لعنت
بر چشمی که
بی موقع باز شود…

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

 اس ام اس عاشقانه زیبا

شیرین‌ترین خاطرۀ
دنیا باشی
مالِ من نباشی
زهر می‌شوی
به کامم
بدجور…!!!!

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

  اس ام اس عاشقانه برای عشقم

چقدر ماه گرفتگی را دوست دارم،
شبیه توست
وقتی موهایت را روی صورتت می ریزی !

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

  اس ام اس عاشقانه برای همسر 

سفر
به فضا سفینه نمی خواهد
تو
بگو دوستت دارم
فضا با من ….

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا 

   اس ام اس عاشقانه عشق واقعی

دمِ
چشم هایت گرم
با آن دوستت دارم های عاشقانه اش
از
زیر زبانت که نمی توان حرفی کشید …

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

  اس ام اس عاشقانه دوستت دارم 

این رسم زمانه است
که
من سنگ تو را به سینه می زنم
و تو
سنگِ دیگری را ….

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

  اس ام اس عاشقانه جدید خیلی قشنگ

این عاشقانه ها که به تو گفتم
کوه به کوه می گفت
بهم می رسیدند !

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

 پیامک عاشقانه خاص

امسال
دو بار یخ زدم
یک بار
با آمدنِ زمستان
باری هم از رفتنِ تو….

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

 

  پیامک های عاشقانه و رمانتیک

“جهنم”
نبودن توست!
وقتی
بهشت بودنت
.
.
.
رویایی بیش نیست…

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

  اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا 

زندگی بی “تـــو”
.
چه فرقی میکند با مرگ…
وقتی نیستی,
هیچ چیز نیست
.
.
.
هیچ چیز!

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

 اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

بــوی مـاه مـی دهــی !
در آسمـانــم بمان !

  اس ام اس عاشقانه

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

اینجــا هیـچ قـرصــی
آرام بـخــش نیـستــــــــ
مگــر
قـرص روی مـاهتـــــــــ..

پیام های زیبا

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

می‌خواهم همیشه کنارم باشی

تا اگر اندوه زمین 

بیشتر بخوانید:  اس ام اس وفات حضرت زینب سلام الله علیه (2)

روی شانه‌هایم افتاد

به سمت تو کج شوم…

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

پیامک عاشقانه خاص

زنها نمیگــویند دوستت دارم

آن ها دوستت دارم هایشان را هر روز صبح رویِ میــز میچیننــد.تویِ غذایتان میریزنــد،

اگــر رویِ مبل خوابتان بـرددوستت دارمِشان را

رویتان می کشـند

گاهی هم،یک دوستت دارمِ زرشکــیِ خوشرنگَش را روی لب هاشان میمالنــدو یا لای موهای بلندشان میبافنــد

زن ها نمیگــویند “دوستت دارم” 

زنها ثابت میکننـــد . . . 

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

پیام عاشقانه 

چشمان سیاه تو مرا خواهد کشت

افسون نگاه تو مرا خواهد کشت

این گونه که آه می کشد لب هایت

پس لرزه ی آه تو مرا خواهد کشت

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

پیامک عاشقانه برای همسر

هر چیزی آخری دارد 

آخر آرزویم با تو بودن است 

به وسعت آخر عشق دوستت‌دارم 

تقدیم به نفسی که 

نفسم بنده به نفساش 

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

پیام عاشقانه 

دوست داشتن تُو

تنها برنامه ایست

که قلبِ من می تواند اجرا کند…

درست مثل یک ربات

بی چون و چرا

و بی اندازه “دوستت دارم !

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

پیامک عاشقانه زیبا

یــادت بـــاشـــد

وقتـی همـه ڪَس ڪَسی میشوی٬ او بعــد از تـو بــی ڪَس می شود 

 یـا بـرای ڪَسی همـه ڪَس نشـو٬ یــا اگـر شُـدی مـراقـب بی ڪَسی هایـش

 بـاش !

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

پیامک عاشقانه خاص

تو همانی که دلم لک زده لبخندش را

او که هرگز نتوان یافت همانندش را

قلب من موقع اهدا به تو ایراد نداشت

مشکل از توست اگر پس زده پیوندش را !

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

متن های عاشقانه

آدمیزاد فقط با آب و نان و هوا نیست

که زنده است !

این را دانستم و می‌دانم که آدم

 به آدم زنده است.

آدم به عشقِ آدم زنده است …

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

پیامک زیبا

بیدار شو!

من برای دوست داشتنت،

به خورشید رو زده ام!

بیدار شو!

بهشت، بالا پوشش را کنار گذاشته!

باید از زر بافت عشق،

خیالی بر اندامت بپوشاند!

تو، صبح را زیباتر کرده ای…

و من غرق لب هایی که

از نوای لحن موسیقی آرام قلبم،

پر شده باشد…

کجای جهان ایستاده ای،

که خورشید دارد بندبندم را 

از شور دستانت می‌سوزاند؟!

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

اس ام اس عاشقانه جدید خیلی قشنگ

بیشتر بخوانید:  اس ام اس صبح بخیر گفتن

به دو تا چشمِ غــــزلواره ی جادوت قسم

به هلالِ ڪجِ عاشق ڪشِ ابرووت قسم

به نخستین‌ اثر مهر تو در جان‌ و دلم

که گرانقــــــدرترین گنجِ منی همنفســــم

  

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

اس ام اس عاشقانه جدید خیلی قشنگ

نگه داشتن یک زن

بلد بودن می‌‌خواهد

یک زن از تمام مردانگی یک مرد

هیچ نمی خواهد

جز یک خیال راحت

که همانطور که هست

دوستش بداری…

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

پیام های زیبا

یادت تمام هستیم را در خودش گم میکند

مجنونتر از مجنون مرا در چشم مردم میکند

من بی حضورت ، “با تو” در یک خانه در ذهنم قرین

یاد تو قلبم را پر از حس ترنم میکند . . .

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

پیامک عاشقانه خاص

تقدیر من فقط با تک تک بوسه های تو

بر روی پیشانی ام نوشته شده

تو باید باشی تا با لبهایت

آن را برای من رقم بزنی . . .

اس ام اس عاشقانه جدید

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

مثل قالی نیمه تمام به دارم کشیده‌ای

یا ببافم یا بشکافم 

اول و آخر که به پای تو می افتم 

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

پیامک عاشقانه خاص

زمان …

طولانی می شود برای کسانی که غصه دارند.

کوتاه می شود

برای کسانی که شاد هستند.

دیر می گذرد

برای کسانی که منتظر هستند…

زود می گذرد

برای کسانی که عجله دارند

اما ابدی میشود برای کسانیکه عاشق هستند

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

متن های عاشقانه زیبا

من میخوام همونی باشم 

که جوونیت کنارم پیر میشه 

من میخوام خودم به چشم ببینم 

تارهایِ سفید شقیقت رو،

من میخوام لمس کنم موهای جو گندمیت رو،

من میخوام خودم بگیرم دستای لرزونت ازکهولت سن رو 

من میخوام کنارت باشم 

بمونم ،پیر بشم “بمیرم

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

پیامک عاشقانه جدید

دوست داشتن

آخرین داشته‌ی آدمی است

پنجره را باز بگذارید

ما چیزی برای پنهان کردن نداریم …!

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

پیام عاشقانه خاص

‏این عطر را 

که به تنت میزنی

موسیقی آرامی است ،

با امضای خاص تو

که جعل اش محال است …!

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

اس ام اس عاشقانه جدید

دلم پیش توست

و امروز بیشتر از همیشه

حاضرم بهترین داشته هایم را

بدهم تا بتوانم تو را با تمام غمم ببوسم ،

بیشتر از هر چیز دلم میخواست

بیشتر بخوانید:  اس ام اس تسلیت شهادت امام رضا علیه السلام

میتوانستم تمام روحم را در چشمانم بگذارم و

تا هنگام مرگم به تو نگاه کنم …!

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

پیامک عاشقانه زیبا

بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی ؟

دستهایم تا ابد تنهاست ، می‌دانی؟

آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو

زیستن یک لحظه هم بی‌جاست ، می‌دانی ؟

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

پیامک زیبا

مرا طوری در آغوش بگیر

که انگار فردا می‌میرم… 

و فردا چطور؟

طوری در آغوشم بگیر

که انگار از مرگ بازگشته‌ام…

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

پیامک عاشقانه خاص

به خاطر لبخند تو بود 

که من عکاس شدم…

باز هم بخند 

می‌خواهم 

خنده‌هایت را جهانی کنم!

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

پیام عاشقانه زیبا

باور کن

تو را دوست دارم

صدای مرا کن ،

دلتنگ توام اندوه مرا نقاشی کن

به تو می اندیشم ؛

در غم دیگران پندار مرا نقاشی کن

گفتی : در خلائی که هوا نیست

نه من ترا میخوانم نه تو مرا میشنوی ،

برایم چراغی بیاور

بی نور چگونه نقاشی کنم …!

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

پیامک عاشقانه خاص

دوست داشتنت

اندازه ندارد

حجم نمی خواهد

وقتی تمام کشور وجودم

سرزمین حکمرانی توست!

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

متن های عاشقانه و خاص

ای نازنین جواب معمای من تویی

تنها چراغ روشن شبهای من تویی

وقتی دلم گرفت از انبوه ابرها

احساس آفتابی دنیای من تویی

1603716063 robeka.ir اس ام اس عاشقانه کوتاه و زیبا

پیامک عاشقانه زیبا

دوستت دارم چون تنها ترین فکر تنهایی منی.

دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی.

دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی.

دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی.

دوستت دارم چون زایید ه ی احساس پاک منی

دوستت دارم چون به یک نگاه،عشق منی

دوستت دارم چون تنهاترین ستاره زندگی منی

دوستت دارم چون تنها ترین مصراع شعر منی

دوستت دارم چون تنها ترین فکر تنهایی منی


سایت تفریحی و سرگرمی]]>
تعداد بازدید از این مطلب: 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : 11 آذر 1399
نظرات
ادبیات و شعر

hhjukther75589789iryrt سخنان و جملات مارتین هایدگر

 

سخنان و جملات مارتین هایدگر

مارتین هایدِگِر متولد ۲۶ سپتامبر ۱۸۸۹ – درگذشته ۲۶ مه ۱۹۷۶ یکی از معروفترین فیلسوفان قرن بیستم بود.

جملات هایدگر

وقت نداشتن یعنی زمان را به اکنون بد و ناجور هر روزگی افکندن.

در آینده بودن. زمان را به وجود می آورد و فرا می دهد.

اکنون را می سازد و می پردازد و مجال می دهد تا گذشته. در کیفیت “زنده بوده ی” خویش مکرر شود.

مارتین هایدگر


جملات مارتین هایدگر

ما در دنیا وجود داریم و باید تلاش کنیم خود را با قوانینی دنیایی که داخل آن هستیم سازگار کنیم.

اینکه ما زندگی خودمان را با گفتگوی عادی پر می کنیم نشانگر اینست که

فکر میکنیم قراره تا ابد در این دنیا زندگی کنیم. بنابراین روزهای متوالی را هدر می دهیم

مارتین هایدگر

بیشتر بخوانید:  نوحه و مداحی مخصوص محرم (2)

جملات هایدگر

 

تامل‌برانگیزترین نکته‌ی زمانه‌ی تامل‌برانگیزِ ما، این است که ما همچنان تامل نمی‌کنیم!

مارتین هایدگر


گیاهان فاقد عقل‌اند اما اگر آنها را باسرپوشی بپوشانی که دارای یک سوراخ باشد آنها به دنبال نور از همان‌جا بیرون می‌زنند ، پس چرا ما با داشتن عقل نور را دنبال نمی‌کنیم؟

مارتین هایدگر


جملات هایدگر

و زبان که قلمرو «بی گناه ترینِ همه ی پیشه هاست»

«خطرناک ترینِ همه ی داشته ها» نیز هست.

مارتین هایدگر


جملات آموزنده هایدگر

اندیشه ‌برانگیزترین موضوع

درباره‌ ی عصر تفکر برانگیز ما

این است که ما هنوز نمی ‌اندیشیم !

مارتین هایدگر


جملات هایدگر

برای مردم شهر اغلب عجیب است که یک نفر، تک و تنها برای چنین مدت طولانی و ملال آوری میان کوه ها و بین روستایی ها به سر برد اما اسم این تنهایی نیست؛ خلوت است. در کلان شهرها می شود از هر جای دیگری تنها بود اما هیچوقت نمی شود احساس خلوت کرد. قدرت عجیب و خصلت اصیل خلوت گزینی، در جداکردنمان از جمع نیست بلکه در فرافکندن کل وجودمان به گستره ی نزدیک حضور اشیاست…!

بیشتر بخوانید:  جملات زیبا و خواندنی (3)

مارتین هایدگر


سخنان مارتین هایدگر

ما برای تفسیر آواز و غزل آماده نیستیم

بلکه هیچ حقی هم در این کار نداریم

زیرا قلمرویی که در آن گفتگو بین شعر و اندیشه برقرار است به آهستگی قابل کشف شدن . دسترسی و تفحص در اندیشه است.

مارتین هایدگر


مارتین هایدگر

حتی اگر در مسیر درستی هم باشی؛ اگر حرکت نکنی تو را زیر خواهند گرفت!

مارتین هایدگر


جملات فلسفی هایدگر

بزرگ ترین قدرتی که یک شخص دارد

قدرت انتخاب اوست.

مارتین هایدگر


سخنان مارتین هایدگر

سرخوشی آگاهانه، دروازه ایست به جاودانگی

مارتین هایدگر


جملات آموزنده هایدگر

‏« آن کس که اندیشه های بزرگ دارد ، باید خطاهای بزرگ مرتکب شود .»

بیشتر بخوانید:  متن مولودی ولادت حضرت زینب سلام الله علیها

مارتین هایدگر


مارتین هایدگر

فضای زمان به طور معمول در درک فاصله بین دو نقطه زمانی اندازه گیری شده است

ارسال محرمانه محصولات جنسی

کم شنوایی وناشنوایی در کودکان وخرید سمعک

نتیجه محاسبه زمان است.

مارتین هایدگر


سخنان فلسفی مارتین هایدگر

کسی که بهتر از همه فکر می کند، بدتر از دیگران هم مرتکب اشتباه می شود.

مارتین هایدگر


جملات آموزنده هایدگر

بزرگ ترین قدرتی که یک شخص دارد، قدرت انتخاب اوست.

مارتین هایدگر


سایت تفریحی و سرگرمی]]>
تعداد بازدید از این مطلب: 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : 11 آذر 1399
نظرات
Just For Transfer To AVABLOG"


سایت تفریحی و سرگرمی]]>
تعداد بازدید از این مطلب: 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : سه شنبه 8 مهر 1399
نظرات

ghbnjmm97545rv4tb5tyn6ynbrvtgtet متن چندین سخن از بزرگان درباره انسانیت

سخنان بزرگان درباره انسانیت

اگر شما در اسراییل به دنیا می‌آمدید به احتمال زیاد یهودی می‌شدید !

اگر در عربستان به دنیا می‌آمدید قطعا مسلمان می‌شدید !

اگر در اروپا به دنیا می‌آمدید به احتمال زیاد مسیحی و اگر در ژاپن به دنیا می‌آمدید شینتو می‌شدید !

“دین” پدیده ای‌ است که ؛

“جغرافیا” برای شما تعیین می‌کند ، پس تعصب برای چیست ؟!

آنچه مهم است” اخلاق و انسانیت” است که به جغرافیای زمان و مکان محدود نیست !

چارلی چاپلین

1601329308 robeka.ir متن چندین سخن از بزرگان درباره انسانیت

پیام های زیبا درباره انسانیت

بدن آدما فقط کالبدیه برای اون هدیه‌ واقعی که توی وجودشون هست و تو، پر از هدیه‌ای. ازخودگذشتگی، مهربونی، عشق و محبت‌. تموم اون چیزایی که واقعاً اهمیت دارن. جوونی و زیبایی می‌گذره و از بین میره اما انسانیت تا همیشه موندگاره.

کالین هوور

1601329308 robeka.ir متن چندین سخن از بزرگان درباره انسانیت

سخنان بزرگان درمورد انسانیت

یک ارزن انسانیت ، بسیار با ارزشتر از بزرگترین فیلسوف جهان بودن است.

حکیم ارد بزرگ

از میان دو واژه

انسان و انسانیت؛

اولی در میان کوچه ها

و دومی در لابلای کتاب ها

سرگردان است…

ویکتور هوگو

1601329308 robeka.ir متن چندین سخن از بزرگان درباره انسانیت

سخنان بزرگان درباره انسانیت

به یاد داشته باش:

میزان انسانیت یک فرد

از نحوه برخورد او با دیگرانی که برای وی هیچ کاری نکرده اند، مشخص می شود . . .

آن لندرز

1601329308 robeka.ir متن چندین سخن از بزرگان درباره انسانیت

جملات قشنگ درمورد انسانیت

در آخر نه رنگ باقی میماند

و نه نژاد

تنها چیزی که باقی خواهد ماند ؛

انسانیت توست…

ژان ژورس

1601329308 robeka.ir متن چندین سخن از بزرگان درباره انسانیت

سخنان زیبای بزرگان درباره انسانیت

تنها انسانیت را در نظر داشته باشیم و باقی چیزها را فراموش کنیم. اگر بتوانیم از عهده این کار برآییم، آینده انسان، بهشتی خواهد بود لبریز از شادی و دانش و آگاهی، ولی اگر موفق نشویم ، یک نابودی عظیم و جهانی را پیش رو خواهیم داشت.

برتراند راسل

1601329308 robeka.ir متن چندین سخن از بزرگان درباره انسانیت

سخنان بزرگان درباره انسانیت

مقام نیست كه انسان را می‌سازد، بلكه انسان است كه مقام را می‌سازد. برده می‌تواند مردی آزاد باشد، جبار و خود كامه و هم می‌تواند برده باشد؛ این خود ماییم كه مقام و موقعیت را پست یا عالی می‌سازیم.

ف او. رابرتسن

1601329308 robeka.ir متن چندین سخن از بزرگان درباره انسانیت

جملات زیبا درباره انسانیت

به یاد بیاوریم که انسانیم و انسانیت ، مهمترین چیزی است که از ما انتظار می رود. حکیم ارد بزرگ

1601329308 robeka.ir متن چندین سخن از بزرگان درباره انسانیت

سخنان بزرگان درباره انسانیت

به طرز وحشتناکی آشکار شده است که تکنولوژی ما از انسانیت ما فراتر رفته است.

آلبرت انیشتین

1601329308 robeka.ir متن چندین سخن از بزرگان درباره انسانیت

انسان و انسانیت

اگر انسان ‌ها به جای دیـن

به انسانیت معتقـد بودنــد …

انسانیت چیزی ست ورای همه ی ادیان

انسانیت مهربانی ست …

نماز و دعا و روزه نـدارد..

انسانیت گاهـی یک لبخنداست

که به کودک غمگینی هدیه

می کنیــد …

احمد شاملو

1601329308 robeka.ir متن چندین سخن از بزرگان درباره انسانیت

سخنان زیبای بزرگان درباره انسانیت

انسانیت تنها دینی است

که پیروان چندانی ندارد

گاندی

1601329308 robeka.ir متن چندین سخن از بزرگان درباره انسانیت

جملات زیبا درباره انسانیت

ناچیزترین گونه عشق ، دلدادگی به آدمی دیگر است به جای چنین خواستی باید عاشق انسانیت ، میهن ، شرف و آزادی بود.

حکیم ارد بزرگ

1601329308 robeka.ir متن چندین سخن از بزرگان درباره انسانیت

جملات قشنگ درمورد انسانیت

در مدتی که در این دنیا هستید، به معنای واقعی کلمه زندگی کنید.

هر چیزی را تجربه کنید، مراقب خودتان و دوستانتان باشید.

خوش بگذرانید، دیوانگی کنید، عجیب باشید، بیرون از خانه بروید، تلاش کنید و شکست بخورید.

چون به هر حال این اتفاق می‌افتد پس بهتر است حتی از شکست هم لذت ببرید.

سعی نکنید کامل باشید!

اصلا، اصلا..!

فقط سعی کنید یک نمونه عالی باشید از انسانیت…یک انسان خوب…

آنتونی رابینز

پیام های انسانیت

 

آنچه پایانی ندارد

نه تویی و نه من

این انسانیت است

که تا به ابد

فریاد کشیده خواهد شد

چگوارا

 
منبع: بیتوته

گردآوری: بخش ادبیات و شعر روبکا

 

متن چندین سخن از بزرگان درباره انسانیت

 

ادامه مطلب ...

 

تعداد بازدید از این مطلب: 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1399
نظرات

 

roofiya mahzari 1 بیوگرافی روفیا محضری + عکس های روفیا محضری از کودکی تا جوانیروفیا محضری

بیوگرافی روفیا محضری

روفیا محضری فعالیت حرفه ای خویش در عرصه بازیگری را با مجموعه نمایش خانگی هم گناه در سال 1398 شروع کرد و با این سریال پرطرفدار خانگی دیده شد. همچنین نخستین کار روفیا محضری یک فیلم کوتاه بود که نقش زنی که قربانی اسید پاشی است را بازی کرده بود. روفیا محضری قبل از بازیگری در تئاتر بازی می کرده است.

roofiya mahzari بیوگرافی روفیا محضری + عکس های روفیا محضری از کودکی تا جوانیعکس های روفیا محضری

بیوگرافی روفیا محضری:

روفیا محضری متولد 4 مهر 1372 در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. روفیا محضری فارغ التحصیل رشته داروسازی در مقطع دکتری است. او به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد.

روفیا محضری فعالیت حرفه ای خویش در عرصه بازیگری را با مجموعه نمایش خانگی هم گناه در سال 1398 شروع کرد. البته وی قبل از حضور در مجموعه هم گناه تجربه فعالیت در تئاتر را نیز داشته است. حضور روفیا محضری در تک اجرای “کشتن گربه بابا فونتن” از بازی های او در صحنه تئاتر است. فیلمسازی و کارگردانی از سایر فعالیت های روفیا محضری به حساب می آیند  که در این مورد میتوان به فیلم کوتاه یخ فروش که با کارگردانی او و فائزه صدر انجام شده است اشاره کرد.

roofiya mahzari 3 بیوگرافی روفیا محضری + عکس های روفیا محضری از کودکی تا جوانی

تصاویر روفیا محضری

بازی روفیا محضری در سریال هم گناه

روفیا محضری در مجموعه هم گناه در نقش جوانی لیلا (جوانی هنگامه قاضیانی) حضور دارد. علت انتخاب وی برای این نقش، شباهت ظاهری است که با هنگامه قاضیانی دارد. روفیا محضری در این مجموعه با بازیگران مطرحی مانند پرویز پرستویی، هنگام قاضیانی، مهدی پاکدل و … هم بازی شده است.

وضعیت تاهل روفیا محضری:

روفیا محضری مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

roofiya mahzari 4 بیوگرافی روفیا محضری + عکس های روفیا محضری از کودکی تا جوانی

عکس کودکی روفیا محضری در کنار پدربزرگش

roofiya mahzari 5 بیوگرافی روفیا محضری + عکس های روفیا محضری از کودکی تا جوانی

روفیا محضری در سریال هم گناه

roofiya mahzari 6 بیوگرافی روفیا محضری + عکس های روفیا محضری از کودکی تا جوانی

عکس کودکی روفیا محضری

roofiya mahzari 2 بیوگرافی روفیا محضری + عکس های روفیا محضری از کودکی تا جوانی

تصاویر اینستاگرام روفیا محضری

roofiya mahzari 7 بیوگرافی روفیا محضری + عکس های روفیا محضری از کودکی تا جوانی

روفیا محضری در کنار هنگامه قاضیانی

 

منبع: بیتوته

گردآوری: روبکا

نوشته بیوگرافی روفیا محضری + عکس های روفیا محضری از کودکی تا جوانی اولین بار در روبکا. پدیدار شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1399
نظرات

 

hadith amini 1 بیوگرافی حدیث میر امینی + عکس های جدید حدیث میر امینی و همسرش

بیوگرافی حدیث میرامینی

حدیث میرامینی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی دارای مدرک کارشناسی نمایش است و به‌ عنوان بازیگر با سریال پر مخاطب دلنوازان که پاییز سال 1388 از شبکه 3 سیما پخش میشد به شهرت رسید. در ادامه با سایت روبکا همراه باشید.

hadith amini9 بیوگرافی حدیث میر امینی + عکس های جدید حدیث میر امینی و همسرش

بیوگرافی حدیث میرامینی:

حدیث میرامینی متولد 19 بهمن 1367 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. حدیث میر امینی دارای مدرک کارشناسی رشته نمایش است. حدیث میر امینی فرزند چهارم و آخرخانواده است و سه برادر بزرگتر از خود هم دارد. پدر وی کارمند بازنشسته بانک بوده است و مادرش خانه دار نیز می باشد.

hadith amini8 بیوگرافی حدیث میر امینی + عکس های جدید حدیث میر امینی و همسرش

حدیث میرامینی فعالیت خود را با تلویزیون آغاز کرد، سپس وارد سینما شد. علاقه به بازیگری در او از دوران کودکی در شکل گرفت. بازی در سریال هویت در سال 84 اولین حضور وی به عنوان بازیگر حرفه ای بود، اما در سریال دلنوازان سال 88 بود که به چهره ای شناخته شده تبدیل شد و به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید:  زندگینامه کامل حافظ شیرازی

hadith amini6 بیوگرافی حدیث میر امینی + عکس های جدید حدیث میر امینی و همسرش

علایق حدیث میرامینی :

رنگ : قرمز

غذا : ایتالیایی

بازیگر مورد علاقه ی خارجی : رابرت دنیرو

تفریح مورد علاقه ی حدیث میر امینی : فیلم دیدن و ورزش ، شنا را بیشتر از هر ورزش دیگری دوست دارد.

حدیث میر امینی به کتابخوانی نیز علاقه دارد. و وقتهایی را برای کتابخوانی می گذارد.

حدیث میر امینی به کارگردان آقای سهیلی زاده و تهیه کننده مهران مهام علاقه ی زیادی دارد و معتقد است آنها به او کمک زیادی کرده اند.

وضعیت تاهل حدیث میرامینی:

حدیث میر امینی متاهل می باشد و همسر وی  مجتبی رجبی معمار (بازیگر) می باشد و در 16 بهمن 1395 با هم ازدواج کردند.

hadith amini7 بیوگرافی حدیث میر امینی + عکس های جدید حدیث میر امینی و همسرش

حدیث میرامینی و همسرش مجتبی رجبی

آثار حدیث میرامینی:

فیلم‌های تلویزیونی حدیث میرامینی

قصیدهٔ شب بارانی

گزارش یک اعدام

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ و جوان ایرانی

مرد

اتوبوس

دژ شوق

چشم خدا

قصه داوود و قمری ۱۳۹۰

پاپوش

آوازهای مادرانه

نگین

داستان ما، قصه تو ۱۳۹۱

سرانجام

شیوا ۱۳۹۳

میان بر ۱۳۹۵

حدیث میرامینی:فضای تازه‌ای را در “تصادف” تجربه کردم
حدیث میرامینی و انتشار عکس دوست جدیدش!

مورچه ها ۱۳۹۶

hadith amini 3 بیوگرافی حدیث میر امینی + عکس های جدید حدیث میر امینی و همسرش

عکس حدیث میرامینی و همسرش

مجموعه تلویزیونی حدیث میرامینی

هویت ۱۳۸۶

گیلعاد ۱۳۸۷

گل‌های گرمسیری ۱۳۸۷

شب می‌گذرد ۱۳۸۷

دلنوازان ۱۳۸۸

زن‌بابا ۱۳۸۹

سراب ۱۳۹۰

ساختمان پزشکان (حضور افتخاری در دو قسمت پایانی) ۱۳۹۰

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (حضور در دو اپیزود) ۱۳۹۰

قصد آنلاین بازی کردنGTAبادوستاتو داری؟

پایین ترین نرخ وبیشترین تنوع پکیج تورکیش

خداحافظ بچه ۱۳۹۱

یه تیکه زمین ۱۳۹۱

ستایش (سری دوم) ۱۳۹۲

همه چیز آنجاست ۱۳۹۳

عشق تعطیل نیست ۱۳۹۴

نیاز ۱۳۹۴

زعفرانی ۱۳۹۴

در جستجوی آرامش ۱۳۹۵-۱۳۹۶

هیئت مدیره ۱۳۹۶

سال‌های دور از خانه (مجموعه نمایش خانگی) ۱۳۹۷

فیلم‌های سینمایی حدیث میرامینی

شب حورا ۱۳۸۶

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی رابعه مدنی و پسرش امیرشهاب رضویان

ورود آقایان ممنوع ۱۳۹۰

من و زیبا ۱۳۹۰

مورچه‌ها ۱۳۹۲

آااادت نمی‌کنیم ۱۳۹۴

زار ۱۳۹۵

این یک رویاست ۱۳۹۲

تئاتر:

با جانی دپ در فتوشاپ ۱۳۹۱

در پرواز های خروجی گم شد ۱۳۹۵

دور از دسترس اطفال نگهداری شود ۱۳۹۶

تصاویر حدیث میرامینی:

hadith amini5 بیوگرافی حدیث میر امینی + عکس های جدید حدیث میر امینی و همسرش

حدیث میرامینی و مادرش

hadith amini 2 بیوگرافی حدیث میر امینی + عکس های جدید حدیث میر امینی و همسرش

عکس های اینستاگرام حدیث میرامینی

 

حدیث میرامینی به همراه همسرش

خلاصه ای از بیوگرافی حدیث میرامینی :

نام: حدیث میرامینی

تولد : ۱۹ بهمن ۱۳۶۷ شهر تهران، ایران

ملیت : ایرانی

زمینه فعالیت : سینما ،تلویزیون، تئاتر

پیشه : بازیگر

سال‌های فعالیت: از ۱۳۸۶ تاکنون

همسر : مجتبی رجبی ( بازیگر و معمار)

مدرک تحصیلی : کارشناسی نمایش

قد: ……

وزن: …..

منبع: سایت تفریحی و سرگرمی روبکا / robeka.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1399
نظرات

fun بیوگرافی محبوبه بیات + عکس های محبوبه بیات

محبوبه بیات

بیوگرافی محبوبه بیات

محبوبه بیات بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. محبوبه بیات سال 1328 متولد شد. وی در سال 93 تصمیم به مهاجرت گرفت و به فرانسه پناهنده شد.

بیوگرافی محبوبه بیات :

محبوبه بیات که نام اصلی او کلثوم بیات مختاری است و متولد 2 اسفند 1328 در شهر مشهد است. محبوبه بیات دارای لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای دراماتیک می باشد، محبوبه بیات عضو تئاتر اداره فرهنگ و هنر مشهد از سال 1350 و بعد اداره تئاتر تهران بوده است.

برای ادامه بیوگرافی روی لینک بیوگرافی محبوبه بیات  کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1399
نظرات

896653224466789907679 عکس پروفایل عاشورایی 1399 | عکس نوشته های عاشورا 99

عکس پروفایل عاشورایی 1399 

در این مطلب عکس پروفایل عاشورایی 1399 | عکس نوشته های عاشورا 99 گردآوری کرده ایم. که در ادامه می توانید دانلود کنید و در شبکه های اجتماعی خودتان به اشتراک بگذارید. بار دیگر بـه سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین «علیه السلام» می‌نشینیم. عاشورای امسال با سال های دیگر فرق دارد و بعلت شیوع ویروس کرونا مراسمات عزاداری امسال تحت تدابیر خاصی برگزار میشوند، مـا میتوانیم با اشتراک گذاری تصاویری در فضای مجازی ارادت خود بـه امام حسین «علیه السلام» را نشان دهیم. در ادامه با سایت روبکا همراه باشید.

عکس پروفایل جدید عاشورایی

1598711118 robeka.ir عکس پروفایل عاشورایی 1399 | عکس نوشته های عاشورا 99عکس پروفایل عاشورایی 1399 | عکس نوشته های عاشورا 99

بیشتر بخوانید:  عکس های جالب و دیدنی روز سه شنبه 12 تیر 97

1598711129 robeka.ir عکس پروفایل عاشورایی 1399 | عکس نوشته های عاشورا 99

 عکس نوشته های عاشورا 99

1598711136 robeka.ir عکس پروفایل عاشورایی 1399 | عکس نوشته های عاشورا 99عکس پروفایل عاشورایی

1598711142 robeka.ir عکس پروفایل عاشورایی 1399 | عکس نوشته های عاشورا 99 عکس نوشته های عاشورا 99

1598711148 robeka.ir عکس پروفایل عاشورایی 1399 | عکس نوشته های عاشورا 99 عکس نوشته های عاشورایی

1598711153 robeka.ir عکس پروفایل عاشورایی 1399 | عکس نوشته های عاشورا 99عکس پروفایل عاشورا

1598711158 robeka.ir عکس پروفایل عاشورایی 1399 | عکس نوشته های عاشورا 99

 پروفایل عاشورا

1598711164 robeka.ir عکس پروفایل عاشورایی 1399 | عکس نوشته های عاشورا 99  عکس نوشته روز عاشورا

1598711169 robeka.ir عکس پروفایل عاشورایی 1399 | عکس نوشته های عاشورا 99عکس عاشورا کربلا

عکس محرم برای پروفایل

1598711179 robeka.ir عکس پروفایل عاشورایی 1399 | عکس نوشته های عاشورا 99عکس های محرم وعاشورا

عکس پروفایل عاشورایی 1399 | عکس نوشته های عاشورا

منبع: https://robeka.i

تعداد بازدید از این مطلب: 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1399
نظرات

عکس پروفایل ست عاشقانه

در این بخش از روبکا عکس پروفایل ست عاشقانه برایتان گردآوری
کرده ایم شما می توانید از این عکس ها برای تلگرام و اینستاگرام و
وات ساپ و دیگر شبکه های اجتماعی دیگر استفاده کنید

پروفایل ست عاشقانه

1598025352 robeka.ir عکس پروفایل ست عاشقانه دونفره خاص و زیبا + متن

 پروفایل ست دونفره

چه کسی میفهمد
در دلم رازی هست !
میسپارم آن را
به خیال شب و تنهایی خود . . .
1598025355 robeka.ir عکس پروفایل ست عاشقانه دونفره خاص و زیبا + متن

 پروفایل ست دونفره

1598025358 robeka.ir عکس پروفایل ست عاشقانه دونفره خاص و زیبا + متن

عکس پروفایل
1598025361 robeka.ir عکس پروفایل ست عاشقانه دونفره خاص و زیبا + متن‌تمام مفهوم زندگی
همان یک لحظه بود
که تو را دیدم…
1598025364 robeka.ir عکس پروفایل ست عاشقانه دونفره خاص و زیبا + متن 1598025366 robeka.ir عکس پروفایل ست عاشقانه دونفره خاص و زیبا + متنخوش بینی مسری است
******
فرصتی برای نفرت از کسانی که از من متنفرن ندارم چون مشغول عشق ورزیدن به کسانی هستم که دوستم دارن

 

برای ادامه مطلب روی لینک عکس پروفایل ست عاشقانه کلیک کنید

منبع: robeka.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : شنبه 7 تير 1399
نظرات
زیباترین و جدیدترین عکس های عاشقانه دونفره زیبا و رمانتیک خاص برای پروفایل تلگرام و اینستاگرام
عکس پروفایل عاشقانه بدون متن عکس عاشقانه دونفره بدون متن   عکس پروفایل دونفره  غمگین خفنعکس پروفایل عاشقانه بدون متن عکس دونفره رمانتیک عاشقانه عکس عاشقانه دونفره بدون متن   عکس پروفایل دونفره  غمگین خفنعکس دونفره رمانتیک عاشقانه عکس دونفره عشقی خفن عکس عاشقانه دونفره بدون متن   عکس پروفایل دونفره  غمگین خفنعکس دونفره عشقی خفن

عکس فانتزی دونفره عاشقانه

عکس دونفره فانتزی عاشقانه عکس عاشقانه دونفره بدون متن   عکس پروفایل دونفره  غمگین خفنعکس دونفره فانتزی عاشقانه عکس عاشقانه دو نفره زن مرد عکس عاشقانه دونفره بدون متن   عکس پروفایل دونفره  غمگین خفنعکس عاشقانه دو نفره زن و مرد عکس دونفره اسپرت عاشقانه عکس عاشقانه دونفره بدون متن   عکس پروفایل دونفره  غمگین خفنعکس دونفره اسپرت و شیک عاشقانه

عکس عاشقانه بدون متن برای پروفایل

عکس عاشقانه دونفره خاص عکس عاشقانه دونفره بدون متن   عکس پروفایل دونفره  غمگین خفنعکس عاشقانه دونفره خاص بدون متن عکس عاشقانه دونفره احساسی عکس عاشقانه دونفره بدون متن   عکس پروفایل دونفره  غمگین خفنعکس عاشقانه دونفره احساسی و زیبا عکس دونفره زن شوهری عکس عاشقانه دونفره بدون متن   عکس پروفایل دونفره  غمگین خفنمدل عکس دو نفره زن و شوهریمنبع:  https://robeka.ir/%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%b9%d8%a7%d8%b4%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d9%88%d9%86%d9%81%d8%b1%d9%87-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d9%85%d8%aa%d9%86/https://robeka.ir/%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%b9%d8%a7%d8%b4%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d9%88%d9%86%d9%81%d8%b1%d9%87-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d9%85%d8%aa%d9%86/
تعداد بازدید از این مطلب: 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : پنج شنبه 22 خرداد 1399
نظرات

96763478554844769458695409 بیوگرافی مجید صالحی + عکس های مجید صالحی و دوقلوهایش

به گزارش سایت روبکا مجید صالحی متولد 26 شهریور 1354 در محله امامزاده حسن تهران می باشد .وی متاهل و دارای دو فرزند به نام های حنا و آروین است. همسر وی رامینه اکبری خادم نام دارد . مجید صالحی تاکنون جوایز بسیاری در جشنواره های معتبر داخلی کسب کرده است، از جمله آنها میتوان به تندیس حافظ بهترین بازیگری مرد برای بازی در فیلم استراحت مطلق به کارگردانی عبدالرضا کاهانی اشاره نمود .

54675685645679879 بیوگرافی مجید صالحی + عکس های مجید صالحی و دوقلوهایش

بیوگرافی مجید صالحی  

مجید صالحی 26 شهریور 1354 در خیابان امین الملک در محله امامزاده حسن تهران متولد شد. او در خانواده ای پر جمعیت پرورش یافت و همراه سه خواهر و چهار برادرش در خانه‌ای قدیمی در جنوب شهر زندگی می‌کرد. خودش فرزند یکی مانده به آخر است. او بسیار درسخوان، تیزهوش و عاشق خلبانی هم بوده اما چندین بار در معرض اخراج از مدرسه قرار گرفته است . پدرش، از طریق شرکت حمل و نقل پیمانکاری اش برای مناطق جنوبی کشور مثل بندرعباس، ارسال می کرده است .فوت پدرش  ضربه روحی بزرگی به او وارد کرد و همچنین در درس هایش لطمه ی شدید خورد، به میزانی که گمان می کرده است که انسان ضعیف و کم هوشی است و چون در رشته ریاضی فیزیک تحصیل می کرده است، به سختی موفق به کسب دیپلم شده است. سید مجید صالحی در هجده سالگی با شرکت در کلاس های بازیگری موسسه رسام هنر وکلاس‌های بازیگری استاد حمید سمندریان، حرفه ی بازیگری را به طور جدی دنبال نمود. در سال ۱۳۸۰ مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تاتر خود را از دانشکده هنر و معماری تهران اخذ کرد و همچنین کارشناسی ارشد رشته‌ی کارگردانی تئاتر از دانشکده‌ی “هنر و معماری”  را در سال 94 بدست آورد . وی هم اکنون در موسسه ی فرهنگی و هنری اندیشه ی ماهان زیر نظر استاد دژاکام مشغول تدریس می باشد و کارگاه های بازیگری برگزار می نماید .

 منبع:  بیوگرافی مجید صالحی  

تعداد بازدید از این مطلب: 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : 29 ارديبهشت 1399
نظرات
عکس و اسامی بازیگران سریال بچه های نسبتا بد + داستان سریال بچه های نسبتا بد

عکس و اسامی بازیگران سریال بچه های نسبتا بد 

سریال بچه های نسبتا بد محصول سال 1392 و بـه کارگردانی سیروس مقدم ساخته شده اسـت. این سریال یکی از پربیننده ترین سریالهای سال 92 بود و بازیگرانی از جمله میلاد کی مرام رابه دنیای سینما و تلویزیون معرفی کرد. با روبکا همراه باشید.

داستان سریال بچه های نسبتا بد

1588532912 robeka.ir - عکس و اسامی بازیگران سریال بچه های نسبتا بد + داستان سریال بچه های نسبتا بد

این سریال داستان چهار جوان خلافکار اسـت کـه یک گاو صندوق راکه دو هزار سکه بهار آزادی در آن وجوددارد، می‌دزدند. این سکه‌ها بـه همت یک موسسه خیریه و برای اهدا بـه زوج ‌های نیازمند فراهم شده‌اسـت کـه با دزدیده شدن شان موسسه دچار مشکلاتی میشود…

سریال بچه های نسبتا بد چند قسمت است؟

این سریال بـه تهیه کنندگی سید کمال طباطبایی در 30 قسمت 50 دقیقه های ساخته شده اسـت.

بیشتر بخوانید:  عکس و اسامی بازیگران سریال متهم گریخت + داستان سریال متهم گریخت

اسامی بازیگران سریال بچه های نسبتا بد

1588532914 robeka.ir - عکس و اسامی بازیگران سریال بچه های نسبتا بد + داستان سریال بچه های نسبتا بد

دراین سریال بازیگرانی از جمله: حمید گودرزی، میلاد کی مرام، اشکان خطیبی، علی طباطبایی، یوسف تیموری، مجید مشیری، شهرزاد کمال ‌زاده، مهسا کامیابی، نیکی مظفری، مهرانه مهین ترابی، اکبر عبدی، آیدا فقیه ‌زاده، شیوا خسرومهر، سمانه پاکدل، محمد فرمانبردار، اکرم محمدی، غلامحسین لطفی، رضا فیاضی، پرویز پورحسینی و سینا رازانی بـه ایفای نقش پرداخته اند.

عکس های بازیگران سریال بچه های نسبتا بد

1588532916 robeka.ir - عکس و اسامی بازیگران سریال بچه های نسبتا بد + داستان سریال بچه های نسبتا بد

پرویز پورحسینی در نقش سید

1588532919 robeka.ir - عکس و اسامی بازیگران سریال بچه های نسبتا بد + داستان سریال بچه های نسبتا بد

اکبر عبدی در نقش حاج عزت

1588532921 robeka.ir - عکس و اسامی بازیگران سریال بچه های نسبتا بد + داستان سریال بچه های نسبتا بد

مهرانه مهین ترابی در نقش مادر طاها

1588532923 robeka.ir - عکس و اسامی بازیگران سریال بچه های نسبتا بد + داستان سریال بچه های نسبتا بد

زنده یاد محمد فرمانبردار در نقش دایی طاها

1588532925 robeka.ir - عکس و اسامی بازیگران سریال بچه های نسبتا بد + داستان سریال بچه های نسبتا بد

اکرم محمدی در نقش مادر طلا

بیشتر بخوانید:  ویژه‌ برنامه‌های افطار و سحر تلویزیون کدامند؟

1588532926 robeka.ir - عکس و اسامی بازیگران سریال بچه های نسبتا بد + داستان سریال بچه های نسبتا بد

مجید مشیری در نقش پدر طلا

1588532928 robeka.ir - عکس و اسامی بازیگران سریال بچه های نسبتا بد + داستان سریال بچه های نسبتا بد

غلامحسین لطفی در نقش توفیق

1588532930 robeka.ir - عکس و اسامی بازیگران سریال بچه های نسبتا بد + داستان سریال بچه های نسبتا بد

رضا فیاضی در نقش پدر رهی

1588532933 robeka.ir - عکس و اسامی بازیگران سریال بچه های نسبتا بد + داستان سریال بچه های نسبتا بد

آیدا فقیه زاده در نقش نامزد طاها

1588532935 robeka.ir - عکس و اسامی بازیگران سریال بچه های نسبتا بد + داستان سریال بچه های نسبتا بد

شهرزاد کمال زاده در نقش طلا

1588532936 robeka.ir - عکس و اسامی بازیگران سریال بچه های نسبتا بد + داستان سریال بچه های نسبتا بد

سمانه پاکدل در نقش روشا زن دوم توفیق

1588532938 robeka.ir - عکس و اسامی بازیگران سریال بچه های نسبتا بد + داستان سریال بچه های نسبتا بد

نیکی مظفری در نقش سیاره زن سمیر

1588532940 robeka.ir - عکس و اسامی بازیگران سریال بچه های نسبتا بد + داستان سریال بچه های نسبتا بد

مهسا کامیابی در نقش الهام خواهر ناتنی همایون

1588532942 robeka.ir - عکس و اسامی بازیگران سریال بچه های نسبتا بد + داستان سریال بچه های نسبتا بد

شیوا خسرومهر در نقش در نقش مادر رهی

1588532944 robeka.ir - عکس و اسامی بازیگران سریال بچه های نسبتا بد + داستان سریال بچه های نسبتا بد

سینا رازانی

1588532946 robeka.ir - عکس و اسامی بازیگران سریال بچه های نسبتا بد + داستان سریال بچه های نسبتا بد

حمید گودرزی در نقش طاها

1588532947 robeka.ir - عکس و اسامی بازیگران سریال بچه های نسبتا بد + داستان سریال بچه های نسبتا بد

میلاد کی مرام در نقش سمیر

1588532949 robeka.ir - عکس و اسامی بازیگران سریال بچه های نسبتا بد + داستان سریال بچه های نسبتا بد

اشکان خطیبی در نقش همایون

1588532951 robeka.ir - عکس و اسامی بازیگران سریال بچه های نسبتا بد + داستان سریال بچه های نسبتا بد

زنده یاد علی طباطبایی در نقش رهی

1588532953 robeka.ir - عکس و اسامی بازیگران سریال بچه های نسبتا بد + داستان سریال بچه های نسبتا بد

یوسف تیموری در نقش تورج

حواشی سریال بچه های نسبتا بد

1588532954 robeka.ir - عکس و اسامی بازیگران سریال بچه های نسبتا بد + داستان سریال بچه های نسبتا بد

در پی بـه تصویر کشیدن دریافت رشوه توسط یک پرستار دراین سریال، جمعی از پرستاران بیمارستان هاشمی نژاد بـه این موضوع انتقاد کردند. موسیقی متن این مجموعه توسط بهنود یخچالی ساخته شده کـه شامل تیتراژ اول، موسیقی متن و کلیپ‌های سریال اسـت. خواننده کلیپهای متن کار هم اشکان خطیبی اسـت.

بیشتر بخوانید:  لیست سریال های ماه رمضان 99 + داستان و ساعت پخش

 

عکس و اسامی بازیگران سریال بچه های نسبتا بد + داستان سریال بچه های نسبتا بد


سایت تفریحی بیتوته]]>
تعداد بازدید از این مطلب: 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : 29 ارديبهشت 1399
نظرات
اس ام اس تسلیت فوت پدربزرگ / مادربزرگ

59564575p756843857984903496594038704 robeka.irg  - اس ام اس تسلیت فوت پدربزرگ / مادربزرگ

پیام تسلیت فوت پدربزرگ و مادربزرگ

درگذشت پدربزرگ/مادبزرگ گرامی را به شما و خانواده محترمتان تسلیت می‌گویم.

امید که روح مرحوم مشمول رحمت بی منتهای الهی قرار گیرد.

اس ام اس تسلیت فوت پدربزرگ

بابابزرگ یعنی قشنگ‌ترین کلمه دنیا

که هیچ مترادفی نمی‌تونی براش پیدا کنی!

نبودن‌هایى هست که هیچ بودنى جبرانشان نمی‌کند

و آدم‌هایی هستند که هرگز تکرار نمی‌شوند

درگذشت پدربزرگ عزیز و مهربانت رو تسلیت می‌گم

برای خودت و خانواده‌ات صبر آرزو می‌کنم و

امیدوارم روح پدربزرگت شاد باشه

 متن تسلیت فوت مادربزرگ

گاهی غصه‌ها ما را می‌گدازند تا مثل طلا خالص شویم. غم و اندوه درگذشت پدربزرگ/مادربزرگ عزیزت از آن غصه‌هاست. صبور و شکیبا باش و در این غصه پدرت/مادرت را همراه و غمخوار باش. تسلیت می‌گویم.

اس ام اس تسلیت فوت مادربزرگ

خالیست جای مهربانی دستانتان

بیشتر بخوانید:  متن پیام تسلیت به انگلیسی

بر اوراق سبز خاطره های زندگیمون

و جای خالی نگاهتان

در مجذور آیینه های دلتنگ

روحتان همیشه در آرامش

متن تسلیت فوت پدربزرگ

پدربزرگتان آزادمردی سبک‌بال بود که در سیر الی الله صعود کرد چرا که روح‌های پاک به آسانی از خاک دل می‌کنند تا به افلاک برسند. رفتار انسانی پدربزرگتان او را به اعلی علیین برده است. جای روح پاک صفاکیش پدربزرگتان در آستان جانان باد.

اس ام اس تسلیت فوت پدربزرگ

با نهایت تأسف و تأثر ضایعه در گذشت پدربزرگ گرامی‌تان را خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض می‌کنیم. بقای عمر با عزت برای شما و همچنین رحمت واسعه برای آن مرحوم را از خداوند متعال خواستاریم.

اس ام اس تسلیت فوت پدربزرگ

غم از دست دادن پدربزرگت / مادر بزرگت را به تو و خانواده‌ات تسلیت می‌گویم. برای روح آن بزرگوار آمرزش و برای تو و پدر و مادرت آرامش و شکیبایی از خدا می‌خواهم.

اس ام اس تسلیت فوت پدربزرگ

انالله و انا الیه راجعون

بیشتر بخوانید:  اس ام اس صبح بخیر گفتن (6)

خبردار شدیم که پدربزرگتان/مادربزرگتان به رحمت خدا پیوست

آرزو می کنیم که وسعت صبر خانواده ی این دوستان عزیز به اندازه ی دریای غمشان باشد

با هم دعا کنیم تا خداوند بزرگ روح عزیز از دست رفته را قرین رحمت کند و خوب از این میهمان جدید پذیرایی کند.

پیامک تسلیت فوت پدربزرگ

دوست عزیزم، درگذشت پدربزرگت/مادربزرگت را تسلیت عرض می‌کنم. از خداوند منان خواستارم تا سایه پدر و مادرت همواره بالای سرتان نگه دارد.

پیام تسلیت فوت پدربزرگ

“پدربزرگ / مادربزرگ شما بسیار انسان فوق العاده ای بود. من برای غم شما متاسفم. عمیق ترین همدردی من را بپذیرید.”

اس ام اس تسلیت فوت پدربزرگ

پدربزرگم رفت…

بیشتر بخوانید:  پیام تبریک ولادت حضرت معصومه (س)

همین…

رفیقم رفت…

مرد بود و مردیش همیشه هست

تسلیت فوت پدربزرگ

عرض تسلیت حقیر را بپذیرید

هر چند

تسلیت واژه کوچکی است در برابر غم بزرگ شما

از خداوند صبر برای شما و خانواده محترم خواهانم

تحمل سوگ فقدان پدربزرگ/مادربزرگ صبری الهی را می‌طلبد

خداوند شما را اجر صابرین دهد

متن زیبا جهت تسلیت فوت پدربزرگ

بانهایت تاسف درگذشت پدربزرگ/مادربزرگ گرامیتان را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و غفران و برای شما طول عمر مسئلت دارم.

گردآوری: robeka.ir

اس ام اس تسلیت فوت پدربزرگ / مادربزرگ


سایت تفریحی بیتوته]]>
تعداد بازدید از این مطلب: 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : 29 ارديبهشت 1399
نظرات
در اینبخش از روبکا عکس ولادت امام حسن مجتبی (ع)برایتان گردآوری کرده ایم. شما میتوانید برای پروفایل و شبکه های اجتماعی استفاده کنید و میلاد امام حسن  مجتبی (ع) را به دوستان و آشنایانن تبریک عرض نمایید.

p587743656237483680459688747 robeka.ir  عکس ولادت امام حسن مجتبی (ع) 0 45975648878573465838 robeka.ir  عکس ولادت امام حسن مجتبی (ع)

پوسترهای میلاد امام حسن

05874774229438873t5945346 robeka.ir  عکس ولادت امام حسن مجتبی (ع) 05556856958047905687889 robeka.ir  عکس ولادت امام حسن مجتبی (ع)

ولادت امام حسن مجتبی

058747337605467875694976598 89966755 robeka.ir  عکس ولادت امام حسن مجتبی (ع) 09774654797909979675567 robeka.ir  عکس ولادت امام حسن مجتبی (ع)

کارت پستال ولادت امام حسن مجتبی

40567475643775438868056974605558 robeka.ir  عکس ولادت امام حسن مجتبی (ع) 7495773434768567764579 robeka.ir  420x800 عکس ولادت امام حسن مجتبی (ع)

پوسترهای میلاد امام حسن مجتبی

94574596846745868458649 robeka.ir  عکس ولادت امام حسن مجتبی (ع)

کارت تبریک ولادت امام حسن مجتبی

نوشته عکس ولادت امام حسن مجتبی (ع) اولین بار در روبکا. پدیدار شد.


سایت تفریحی بیتوته]]>
تعداد بازدید از این مطلب: 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : 29 ارديبهشت 1399
نظرات
 

9576555476845868567 robeka.ir - پیامک التماس دعا برای شبهای قدر

پیامک التماس دعا برای شبهای قدر

 

اس ام اس التماس دعا

میگن  زمین  گرده وحرکت چرخشی داره

الهی در این لیله القدر تو این گردش روزگار

هرچی که آرزوشو دارین دور سرتون بچرخه

التماس دعا

 پیام التماس دعا

ان شاء الله

امشب در صفحہ آخر

مقدرات شما

ملائڪہ این جملہ را بنویسند

محب امیرالمومنین است

عاقبتش ختم بہ خیر

وبراے امسالش بهترینها

التماس دعا

 در این شبهای عزیز ما را هم از دعای خیرتون بی نصیب نذارید

پیامک التماس دعا 

درد مندیم اى خدا درمان نما / درد بى درمانمان ،درمان نما

هر که ارد دست حاجت نزد تو / بار الهى درد او درمان نما

التماس دعا

این دست های خالی و ساده دخیلتان ، ما را فقط به رسم رفاقت دعا کنید

پیام التماس دعا شبهای قدر

خبر آوردند کـه امشب از هزار شب بهتر اسـت و یک اتفاق ویژه میوفتد

و ان این کـه امشب دست ملکوت بـه طرف زمین کشیده می‌شود.

کجایید خاکیان سدره نشین و زمینیان آسمانی کـه ملکوتیان امشب شیفته شمایند؟

بیشتر بخوانید:  جملات تبریک ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان

شب قدر، سرنوشت یک سال ما تعیین می‌شود. این شب ها را از دست ندهیم. برای تعجیل در فرج مولایمان دعا کنیم.

التماس دعا

التماس دعا برای شب قدر

تـو که آهسته می‌خوانی

قنوت گریه هایت را

میان ربنای سبز دستانت

دعــایــم کــن

التماس دعا

التماس دعا برای شب قدر

در این شبهای قدر از خدا برایتان :

روزی مریم , قصرآسیه,  تقوای حسین, قلب خدیجه, دوستی فاطمه, جمال یوسف, ثروت قارون , حکمت لقمان , ملک سلیمان, صبرایوب , عدالت علی , حیای زینب, عمر نوح  وفاى ابالفضل و محبت اهل بیت رسول الله (ص) را خواهانم

التماس دعا

 متن التماس دعا

امشب رحمت دوست جاریست مانند رود، نه!

مانند باران، اگر دلتان لرزید، بغضتان ترکید

کسی اینجا محتاج دعاست

اگر یادتان بود باران گرفت دعایی به حال من بیابان کنید

التماس دعا

پیامک التماس دعا

خدایا

در این شبهای قدر

قدم هایی راکه برایم برمی داری برمن آشکارکن

تادرهایی را که به سویم میگشایی ندانسته نبندم

التماس دعا

التماس دعا برای شب قدر

در حدیث داریم که از پیامبر اکرم صل الله علیه و اله پرسیدند در شب قدر چه بخواهیم؟

بیشتر بخوانید:  پیام تبریک ولادت حضرت مهدی (عج)

ایشان فرمودند: “عافیت بخواهید”.

بیماری ضد عافیت است

داشتن فرزند ناصالح ضد عافیت است

همسایه بد ضد عافیت است

قرض و گرفتاری ضد عافیت است

بی آبرویی ضد عافیت است

هر چیز بدی ضد عافیت است

پس در عافیت خواستن همه چیز هست.”

پس بهترین دعا برای خود و دیگران در شب های قدر طلب عافیت است.

 همه دعاها را به همراه عافیت بخواهید.

اللهم عافنا فی جمیع الامور

خدایا در همه کارها به ما عافیت بده.

التماس دعا در این شبهای عزیز ما را هم از دعای خیرتون بی نصیب نذارید

جمله درباره التماس دعا

به میهمانی عشق دعوت شده ام

با کوله باری از امید

به درگاهت آمده ام

سبد نیازم را به باغ لطف و احسانت

به ودیعه می‌گذارم

تا اجابت خواهش دوستانم را به تماشا بنشینم

عاشقانه هاتون پسند حضرت دوست

برای همدیگه در این شب پربرکت قدر دعا کنیم

التماس دعا از همه

پیامک التماس دعا 

روا باشد که گردد آسمان زیر و زبر امشب

بیشتر بخوانید:  اس ام اس خنده دار مخصوص روز زن

که شد فرق على شیر خدا شقّ القمر امشب

ز خون فرق حیدر دامن محراب گلگون شد

به خاک افتاد از بیداد، نخلى بارور امشب . . .

در این شبهای قدر ما را از دعای خود محروم نفرمایید

جمله درباره التماس دعا

یکی از این آدما یه شب دعاش میگیره

یکی از همین شبایی که شب تقدیره

یه دل شکسته یه گوشه این شهر صداش

میرسه تا آسمونا چه دامن گیره

التماس دعا دلتون شکست منم دعا کنید

متن التماس دعا

سحرسجاده ات راچون گشودی

و با معبود خود خلوت نمودی

و خواندی خالقت را عاشقانه

و اشکی هدیه کردی دانه دانه

تو را جان علی ما را دعا کن

دعا بر عبد ناچیز خدا کن

التماس دعا

پیامک التماس دعا 

“شب قدر”

شب بیدار شدن است

نه بیدار ماندن!

ای بیدار شدگان؛

برای ما درخواب مانده‌گان دعاکنید.

التماس دعا


سایت تفریحی بیتوته]]>
تعداد بازدید از این مطلب: 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : 29 ارديبهشت 1399
نظرات
 

9568857645688578 obeka.ir - متن های کوتاه و آموزنده درباره زندگی

 متن های زیبا در مورد زندگی

افکار خود را با

نیت های زیبا همراه کنید

نیت های زیبا را

با کلمات دلنشین پیوندبزنید

کلمات دلنشین را

با احساس شعف ابرازکنید

تا حضورتان طراوت را

به هستی هدیه دهد

متن های زیبا

گاهی وقتا فراموش کن کجایی، به کجا رسیدی و به کجا نرسیدی،

گاهی وقتا فقط زندگی کن…

یاد قولهایی که به خودت دادی نباش،

یه وقتایی شرمنده خودت نباش،

تقصیر تو نیست

تو تلاشتو کردی اما نشد…

یه وقتایی جواب خودتو نده

هر چی پرسید: چرا اینجای زندگی گیر کردی لبخند بزن و بگو کم نذاشتم اما… نشد

یه وقتایی فقط از زنده بودنت لذت ببر…از بودن کنار کسانی که دوستشان داری و دوستت دارن…از طلوع خورشید از صدای آواز قمری ها…از باد…باران از همه لذت ببر..

متن های زیبا و دلنشین

در زندگی هیچ لذتی

بهتر از غلبه برسختی نیست

لذت عبور از یک پله و رفتن به

پله بعدی،ساختن آرزوهایی جدید

و تماشای به ثمر نشستن آنها

همه اینها لذت بخشند

 متن های زیبا در مورد زندگی

وقتی دائم بگویى گرفتارم؛

هیچ وقت آزاد نمیشوى،

وقتی دائم بگویى وقت ندارم،

هیچوقت زمان پیدا

نمی کنی،

وقتی دائم بگویى فردا انجامش میدهم، آن فردای تو هیچ وقت نمیاید!

بیشتر بخوانید:  متن و جملات زیبا با موضوع زندگی زیباست (6)

وقتی صبحهااز خواب بیدار میشویم دوانتخاب داریم:

برگردیم بخوابیم و رویا ببینیم،

یا بیدار شویم و رویاهایمان را دنبال کنیم.

انتخاب با شماست!

وقتی در خوشی و شادی هستی عهد و پیمان نبند!

وقتی ناراحتی جواب نده!

وقتی عصبانی هستی تصمیم نگیر!

زندگی، برگ بودن در مسیر باد نیست،

امتحان ریشه هاست.

متن های زیبا و آموزنده

صبر آدمها حدے دارد حتے خوبترین آدم‌ها هم

تحملشان زمانے دارد بہ آدم‌هاے صبور زندگے‌تان

بےتوجہ نباشید هر چقدر توجہ‌تان ڪمتر باشد

زمان صبر آن‌ها هم ڪمتر مےشود

بےانصاف نباشید، اگر صبرشان تمام شد

بدانید ڪہ چقدر بےصدا

از درون نابود شدند ڪہ شما

ذره‌اے از دلشان خبر نداشتید…

متن های زیبا و جالب

انسانهایی هستند که دیوار بلندت را میبینند

ولی به دنبال همان یک آجر لق میان دیوارت هستند:

تا تو را فرو بریزند…..!

تا تو را انکار کنند…..!

تا از رویت رد شوند….!

مراقب آدم هایی که به آنها اعتماد میکنی باش!

بزرگترین ضربه را از اعتماد میخوریم!!!

دست روزگار هلت میدهد;

ولی قرار نیست تو بیفتی؛

مراقب خوبی هایت باش….!

اگر بی تاب نباشی و خودت را به آسمان گره زده باشی،

اوج میگیری…. به همین سادگی..

متن های زیبا و آموزنده

قدیما نمیدونم دل ما خوش بود ،

یا قدیما بیشتر خوش می گذشت !

بیشتر بخوانید:  عکس نوشته و شعر خدایی که در این نزدیکی ست از سهراب سپهری

نمیدونم سلامتی بیشتر بود ،

یا ما مریض نبودیم !

نمیدونم ما بی نیاز بودیم ،

یا توقع ها پایین بود ؟

نمیدونم همه چی داشتیم ،

یا چشم و هم چشمی نداشتیم !

نمیدونم اون موقع ها ،

حوصله داشتیم !

یا الان وقت نداریم !!!

نمیدونم چی داشتیم ،چی نداشتیم

ولی روزای خوبی داشتیم

متن های زیبا و آموزنده, متن های زیبا و جالب

متن های زیبا

هرگز از حکمت کار خدا در لحظه نمی‌توان سردرآورد

روزی خواهی دانست

شاید امروز نه

شاید فردا و پس فرداهای دیگر

پس نه مقاومت کن، نه مخالفت

همیشه دل‌نگرانی‌ها همراه تو خواهند بود

و هیچ کس در پس خنده‌های بظاهر بی‌خیال تو

اندوه غم را نخواهد فهمید

در آن لحظه است که هیچ پناهی جز خدا نخواهی یافت

خداوند در عمق باور آدمی جای دارد

و تو همیشه با وجود تمام دل‌مشغولی‌ها

جایی در دل داری که در انتها، آنجا

به سراغ خدا میروی

متن های زیبا و آموزنده

کسےکه تنها به عقلش

اعتماد کند

گمراه میشود

کسی که تنها به مالش

اعتماد کندکم میآورد

کسی که تنها به مردم

اعتمادکند

خسته میشود

امّاکسی که برخدا اعتمادکند

نه گمراه میشود

نه کم می آورد

و نه خسته میشه

بیشتر بخوانید:  ترانه عاشقانه دلت قرص شهیاد از شهنام فرغار

متن های زیبا و جالب

خانه تان را با عشق برکت دهید.

در هر کنج آن عشق بکارید تا خانه ای گرم؛ عاشقانه و آرام داشته باشید و همواره در آشتی و آرامش به سر ببرید.

تصمیم بگیرید این باور را همیشه در سر بپرورانید که همه مفید هستند و هر جا قدم می گذارید، کسانی آمادگی کمک به شما را دارند.

مهم نیست مردم چه می گویند و چه می کنند، بلکه مهم این است که شما چه واکنشی نشان می دهید و چه باوری درمورد خود دارید.

متن های زیبا همراه با عکس

زندگی پراست از قضاوتهای

دیگران درباره ی ما!!

قضاوتهای که گاهی اوقات بد

وگاهی اوقات خوب است

اگر عادت کنیم باهر نظرموافق ومخالفی

زیرو رو شویم

باید فاتحه ی آرامش را بخوانیم!!

متن های زیبا

دیروز می توانست پایان زندگیمان باشد.

پس امروز که زنده ایم معجزه ای از جانب خداوند است.

در حقیقت دیدن هر روز معجزه ای از جانب اوست.

خدایا !

تو را شاکریم به خاطر امروزمان که به ما عطا فرمودی.

خدایا کمک بفرما تا امروزمان را سرشار از زیبایی سازیم.

و آن را آنگونه که تو دوست داری بسازیم .


سایت تفریحی بیتوته]]>
تعداد بازدید از این مطلب: 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : 29 ارديبهشت 1399
نظرات
95578468986969 robeka.ir - بیوگرافی رایان سرلک بازیگر سریال زیرخاکی در نقش کاوه + عکس های اینستاگرامش

بیوگرافی رایان سرلک:

رایان سرلک زاده 21 اسفند 1392 در تهران، بازیگر است. رایان سرلک تک فرزند خانواده است، پدرش طراح و معمار و مادرش کارشناس شیمی است.

نام اصلی: رایان سرلک

تاریخ تولد: 21 اسفندماه 1392

محل تولد: تهران

پیشه: بازیگر

شروع فعالیت: از سال 1397


سایت تفریحی بیتوته]]>
تعداد بازدید از این مطلب: 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : 29 ارديبهشت 1399
نظرات
اس ام اس جدید

السلامُ علیکَ یا مَظهرَ العَجائب

ولیُ اللهِ الْاَعظَم،اَسَدُ اللهِ غالب

غصه دارم از برایت مولا

دیدگانم خاک پایت مولا

جانم عالَم به فدایت مولا

شهادت مولای متقیان، حضرت علی (ع) تسیلت باد

1589444658 robeka.ir پیام تسلیت شهادت حضرت علی (ع) | اس ام اس تسلیت شهادت حضرت علی علیه السلام

شهادت حضرت علی

امشب فضای دل من ،‌ در التهاب غم توست

این چند شب قلب عالم ،‌ درگیر در ماتم توست

شهادت مولای متقیان، حضرت علی (ع) تسیلت باد

1589444658 robeka.ir پیام تسلیت شهادت حضرت علی (ع) | اس ام اس تسلیت شهادت حضرت علی علیه السلام

پیام تسلیت شهادت حضرت علی

مرثیه خوانم با دلی محزون

محرابِ مسجد شد دریای خون

دلها به غربت نشسته شد

فرقِ عدالت شکسته شد

  شهادت امام علی (ع)تسلیت باد

1589444658 robeka.ir پیام تسلیت شهادت حضرت علی (ع) | اس ام اس تسلیت شهادت حضرت علی علیه السلام

پیامک تسلیت شهادت امام علی (ع)

گردیده نازل داغ عظیمی

آل علی و درد یتیمی

امشب بر یتیمانش همه

زنده شد عزای فاطمه

کوفه از امشب مولا ندارد

حضرت زینب بابا ندارد

  شهادت امام علی (ع)تسلیت باد

1589444658 robeka.ir پیام تسلیت شهادت حضرت علی (ع) | اس ام اس تسلیت شهادت حضرت علی علیه السلام

پیام تسلیت شهادت حضرت علی

یا شافع العقبی علی ، ای بانی دنیا علی

ای سید و آقا علی ، مولا علی مولا علی

ای دلبر دلها علی ، ای شمع محفلها علی

بیشتر بخوانید:  اس ام اس تبریک روز ارتش

ارباب سائلها علی ، مولا علی مولا علی

  شهادت امام علی (ع)تسلیت باد

1589444658 robeka.ir پیام تسلیت شهادت حضرت علی (ع) | اس ام اس تسلیت شهادت حضرت علی علیه السلام

تسلیت شهادت حضرت علی

ریخت بر دامن محراب ز فرق سر او

آنچه اندوخته از خون جگر کرد على

گرچه در هر نفسى بود على را معراج

غوطه درخون زد و معراج دگر کرد على

  شهادت امام علی (ع)تسلیت باد

1589444658 robeka.ir پیام تسلیت شهادت حضرت علی (ع) | اس ام اس تسلیت شهادت حضرت علی علیه السلام

 شهادت حضرت علی

بر بلندای فلک ذکر ملائک یا عیلست

هر که گوید یا علی ، در روز محشر با علیست

در طواف کعبه گر با دیده ی دل بنگری

هر طرف آئینه ای باشد کزان پیدا علیست

شهادت امام علی علیه السلام تسلیت باد

1589444658 robeka.ir پیام تسلیت شهادت حضرت علی (ع) | اس ام اس تسلیت شهادت حضرت علی علیه السلام

متن تسلیت شهادت حضرت علی

شد کشته بمحراب عبادت حیدر / هر دیده بحال مرتضی میگرید

بـا گفتن قد قتل ز جبریل امین / در خلد برین خیر نساء میگرید

  شهادت امام علی (ع) تسلیت باد

1589444658 robeka.ir پیام تسلیت شهادت حضرت علی (ع) | اس ام اس تسلیت شهادت حضرت علی علیه السلام

پیام تسلیت شهادت حضرت علی

یا رب دل مرده ی مرا احیا کن / بر روی گدای نیمه شب در وا کن

سوگند به قطره قطره ی خون علیه السلام / پرونده ی اعمال مرا امضا کن

بیشتر بخوانید:  اس ام اس طنز روز کارمند

شهادت شفیع شیعیان و مولای متقیان، علی علیه السلام تسلیت باد

متن تسلیت شهادت حضرت علی (ع)

به نخلستان.. به ویرانه… به مسجد رفتم و دیدم

کسی مظلوم تر محروم تر تنهاتر از او نیست

شهادت مولای متقیان، حضرت علی (ع) تسیلت باد

1589444658 robeka.ir پیام تسلیت شهادت حضرت علی (ع) | اس ام اس تسلیت شهادت حضرت علی علیه السلام

پیام تسلیت شهادت حضرت علی(ع)

چی میکشن اون دمی که خاک میریزن روی تن بی رمقش

بوسه آخرو حسین می گیره از چهره‌ رنگ شفقش

تو آتیش غریبی می سوزه دلها

دلم خـونه به یاد داغ عاشـورا

شهادت مولای متقیان، حضرت علی (ع) تسیلت باد

1589444658 robeka.ir پیام تسلیت شهادت حضرت علی (ع) | اس ام اس تسلیت شهادت حضرت علی علیه السلام

تسلیت شهادت امام علی(ع)

شب بیست و یکم آمده از ماهِ قرآن

مرتضی جان دهد امشبی در راهِ قرآن

در بهشت خدا گردیده غوغا

که علی میشود مهمان زهرا

یا علی یا علی مولا علی جان…

شهادت امام علی تسیلت باد

1589444658 robeka.ir پیام تسلیت شهادت حضرت علی (ع) | اس ام اس تسلیت شهادت حضرت علی علیه السلام

پیامک تسلیت شهادت امام علی(ع)

ای به اهل دو عالَم ولی

جلوهٔ نور حیّ جلی

ای همه هَستِ خَیرُالنّسا

یاورِ خاتمُ الانبیا

شهادت امام علی علیه السلام تسیلت باد

1589444658 robeka.ir پیام تسلیت شهادت حضرت علی (ع) | اس ام اس تسلیت شهادت حضرت علی علیه السلام

متن تسلیت شهادت حضرت علی(ع)

رفتی و بعد تو ای ماه جبینم چکنم

بیشتر بخوانید:  متن تبریک روز معلم + کارت تبریک روز معلم

ای پدر از غم تو سخت حزینم چکنم

فرق بشکسته ی تو دیدم و فریاد زدم

من ز طفلی به غم و غصه عجینم چکنم

هر چه آید به سرم صبر کنم پیشه ولی

گر به داغ تن بی سر بنشینم چکنم

شهادت امام علی تسیلت باد

1589444658 robeka.ir پیام تسلیت شهادت حضرت علی (ع) | اس ام اس تسلیت شهادت حضرت علی علیه السلام

تسلیت شهادت حضرت علی (ع)

آخرین ساعات عمر حیدر است

کوفه را خاک مصیبت بر سر است

چادری خاکی بُود زیر سرش

یادگاری از عفیفه همسرش

شهادت امام علی تسیلت باد

1589444658 robeka.ir پیام تسلیت شهادت حضرت علی (ع) | اس ام اس تسلیت شهادت حضرت علی علیه السلام

شهادت حضرت علی (ع)

تابوت دل شکسته ای رو می برن رو شونه های خسته ای

بر سر و سینه می زنن با چشمای به موج خون نشسته ای

نگاهاشون پریشون خاطر و سـرده

دلاشون مصحف اشک و غم و درده

می پیچه تو آسمونا ، ناله ماتم و عزا

که شبونه ، داره میره ، مرد غریب کوچه ها

شهادت مولای متقیان، حضرت علی (ع) تسیلت باد

پیام تسلیت شهادت حضرت علی (ع)


سایت تفریحی بیتوته]]>
تعداد بازدید از این مطلب: 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : 29 ارديبهشت 1399
نظرات
ادبیات و شعر

95988757658855970697 robeka.ir  متن شعر ضربت خوردن حضرت علی علیه السلام

مداحی روز 19 ماه رمضان

 

در کوفه محشر شد به پا

آه و واویلا آه و واویلا

فرق علی گشته دو تا

آه و واویلا آه و واویلا

واویلا واویلا…

 

محراب و منبر لاله گون

آه و واویلا آه و واویلا

مسجد شده دریای خون

آه و واویلا آه و واویلا

حاجتش روا شد

مهمان زهرا شد

واویلا واویلا…

 

او جلوه ی سعادت است

 بر خودش سوگند بر خودش سوگند

او کشته ی عدالت است

بر خودش سوگند بر خودش سوگند

گویم با چشم تر

مولانا یا حیدر

 واویلا واویلا…

 

فُزت و ربّ الکعبه اش

آتش دل بود آتش دل بود

شمشیر زهر آلوده در

 دست قاتل بود دست قاتل بود

ملائک گریانند

دلخون و نالانند

واویلا واویلا…

 

1589716112 robeka.ir متن شعر ضربت خوردن حضرت علی علیه السلام

متن اشعار ضربت خوردن حضرت علی

 

احترام مسجد و منبر شکست

آن دمی که مرتضی را سر شکست

 

کشتی دین در دل بحر فتن

در تلاطم ، گوئیا لنگر شکست

 

چون شنیدم نالهء روح الامین

در خیالم شد کز او شهپر شکست

 

گفت والله در دل محراب عشق

فرق میر مومنین حیدر شکست

 

از جفای تیغ کین در صبح دم

فرق پاک ساقی کوثر شکست

 

سر ز سجده بر گرفت آن نازنین

لفظ الله گفت و لیک اکبر شکست

 

خون سر پاشید در محراب عشق

حرمت محراب پیغمبر شکست

 

وا عجب شق القمر آمد پدید؟

یا که حیدر را سر انور شکست

 

 

صبح صادق شاهد این فاجعه

 

منبع:  متن شعر ضربت خوردن حضرت علی علیه السلام


سایت تفریحی بیتوته]]>
تعداد بازدید از این مطلب: 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : 29 ارديبهشت 1399
نظرات
بیوگرافی بازیگران

biography setareh pesyani 2 robeka.ir  بیوگرافی ستاره پسیانی دختر آتیلا پسیانی + عکس ستاره پسیانی

بیوگرافی ستاره پسیانی دختر آتیلا پسیانی + عکس ستاره پسیانی

 

زمینه فعالیت: بازیگر
تولد: ۱۳۶۴ تهران
والدین: آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی
ملیت: ایرانی
سال‌های فعالیت: ۱۳۶۹-اکنون

biography setareh pesyani 1 بیوگرافی ستاره پسیانی دختر آتیلا پسیانی + عکس ستاره پسیانی

تصاویر ستاره پسیانی

 

بیوگرافی ستاره پسیانی:

ستاره پسیانی زاده 17 شهریور ماه  ۱۳۶۴، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. وی فارغ التحصیل دانشگاه وارنژ روسیه می باشد.

biography setareh pesyani 5 robeka.ir  بیوگرافی ستاره پسیانی دختر آتیلا پسیانی + عکس ستاره پسیانی

آتیلا پسیانی و پسرش

پدر ستاره پسیانی، آتیلا پسیانی و مادرش فاطمه نقوی که هر دو از بازیگران سینما و تلویزیون و تئاتر میباشند. یک برادر کوچکتر از خود به نام خسرو دارد که وی نیز در حوزه بازیگری فعال است.

biography setareh pesyani 6 robeka.ir  بیوگرافی ستاره پسیانی دختر آتیلا پسیانی + عکس ستاره پسیانی

 

مادربزرگ ستاره پسیانی جمیله شیخی ( مادر آتیلا پسیانی) بود.

biography setareh pesyani 8 robeka.ir  بیوگرافی ستاره پسیانی دختر آتیلا پسیانی + عکس ستاره پسیانی

جمیله شیخی مادربزرگ ستاره پسیانی

ستاره پسیانی بازیگری را در دوران کودکی وقتی 5 ساله بود از تئاتر شروع کرد و بعد از گذشت یکسال با فیلم به نام بهترین بابای دنیا  بازی در فیلم سینمایی را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی هانیه غلامی + عکس های هانیه غلامی

ستاره پسیانی تجربه چندین کارگردانی تئاتر عروسکی را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

بازی ستاره پسیانی در مجموعه همه بچه های من باعث شد که چهره شناخته تری در بین مردم شود.

biography setareh pesyani 9 robeka.ir  بیوگرافی ستاره پسیانی دختر آتیلا پسیانی + عکس ستاره پسیانی

ستاره پسیانی و پدرش آتیلا پسیانی

 

فعالیت های هنری ستاره پسیانی:
فیلم های سینمایی
– دوزیست (۱۳۹۸)
– من می‌ترسم (۱۳۹۷)
– لتیان (۱۳۹۷)
– سرخ‌پوست (۱۳۹۷)
– جمشیدیه (۱۳۹۷)
– غلامرضا تختی (۱۳۹۷)
– رضا (۱۳۹۶)
– پدیده (۱۳۹۵)
– لانتوری (۱۳۹۴)
– هلن (فیلم ۱۳۹۴) (۱۳۹۴)
– بیست هفته (۱۳۹۴ فیلم کوتاه)
– وارونگی (۱۳۹۴)
– کوچه بی‌نام (۱۳۹۳)
– فرشتگان قصاب (۱۳۹۱)
– ورود آقایان ممنوع (۱۳۸۹)
– موج سوم (۱۳۸۷)
– روایت‌های ناتمام (۱۳۸۵)
– بهترین بابای دنیا (۱۳۷۰)

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی و تصاویر سارا منجزی بازیگر زیبا و آراسته ایرانی

biography setareh pesyani 10 robeka.ir  بیوگرافی ستاره پسیانی دختر آتیلا پسیانی + عکس ستاره پسیانی

عکس های جدید از ستاره پسیانی

مجموعه تلویزیونی:
– همه بچه‌های من (۱۳۸۷)
– کلاه‌قرمزی
– باغ بلور (۱۳۸۲–۱۳۸۱)

نمایش خانگی:
– نهنگ آبی (۱۳۹۷)
– شوخی کردم
– کرگدن( ۱۳۹۸)

biography setareh pesyani 3 robeka.ir  بیوگرافی ستاره پسیانی دختر آتیلا پسیانی + عکس ستاره پسیانی

ستاره پسیانی به همراه پدر و مادرش

 

بازی ستاره پسیانی در تئاتر

تئاتر:
– مجلس تقلید هفت‌خوان رستم (۱۳۶۹)
– آئورا (۷۱–۱۳۷۰)
– اینم از این (۱۳۷۶)
– برف سبز (۱۳۷۷)
– ساز سحرآمیز (۱۳۷۷)
– درد دل با سگ (۱۳۷۸)
– گنگ خوابدیده (۱۳۷۹)
– بسه دیگه خفه شو (۱۳۸۲)
– کالیگولا شاعر خشونت (۱۳۸۲)
– بحرالغرائب (۱۳۸۲)
– تجربه‌های اخیر (۱۳۸۲)
– شکلک (۱۳۸۳)
– هی مرد گنده گریه نکن (۱۳۸۲)
– تلخ مثل عسل (۱۳۸۲)
– دستی روی ماه نام تو را نوشته‌است (بازی و عروسک‌گردانی) (۱۳۸۳)
– آمدیم نبودید رفتیم
– مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش
– ننه دلاور و فرزندان او (۱۳۹۳)
– دریازدگی (۱۳۹۴)
– باغ آلبالو (۱۳۹۴)
– خدای کشتار (۱۳۹۵)
– دکلره(۱۳۹۵)
– مرگ هوتن (۱۳۹۵)
– دیابولیک: رومئو و ژولیت (۱۳۹۵)
– پرتقال‌های کال (۱۳۹۵)
– خدای کشتار (۱۳۹۶)- اجرای مجدد در تماشاخانه پالیز
– اگه بمیری (۱۳۹۶)
– صد در درصد (۱۳۹۶)
– اتاق ورونیکا.
– الیور توییست (۱۳۹۶)
– خدای کشتار (۱۳۹۷) – اجرای مجدد در تماشاخانه شهرزاد
– صد در درصد (۱۳۹۷) – اجرای مجدد در تماشاخانه شهرزاد
– بداهه (۱۳۹۸) – تماشاخانه ایرانشهر
– قصر موروثی خاندان فرانکشتاین (۱۳۹۸) – تماشاخانه ایرانشهر

بیوگرافی ستاره پسیانی دختر آتیلا پسیانی + عکس ستاره پسیانی


سایت تفریحی بیتوته]]>
تعداد بازدید از این مطلب: 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 66 صفحه بعد

به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود