آمار مطالب

کل مطالب : 651
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ و آدرس downloadiya.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : حمید
تاریخ : چهار شنبه 29 خرداد 1398
نظرات

 

20158102028460a فال روزانه سه شنبه 28 خرداد 1398

فال روزانه سه شنبه 28 خرداد 1398 در روبکا ببینید.

  فال روزانه سه شنبه 28 خرداد 1398
  فال روز متولدین فروردین:انعطاف پذیر بودن به شما کمک می‌کند تا امروز از پس مشکلات به خوبی برآیید، اما در واقع هر چه از روز می‌گذرد می‌بینید این کار برایتان سخت‌تر و سختتر می‌شود. ممکن است در یک موقعیت یک روش راه چاره باشد اما همان روش در موقعیت دیگری به کار نیاید. اگر اوضاع آن طور که دوست داشتید پیش نرفت، نگران نشوید. صبر کنید تا زمان شما را در حل این مشکل راهنمایی کند.
  فال روز متولدین اردیبهشت: ممکن است امروز برای لحظاتی زندگی به نظرتان شیرین و دوست داشتنی بیاید، ‌با وجود اینکه مسائل و مشکلات زیادی دارید اما دوست ندارید که روزتان را برای فکر کردن به آنها هدر بدهید. باید کاری کنید تا جریان کارهایتان را کند و آرام کند اما احتمالا اتفاقی می‌افتد که نمی‌توانید به هدف تان برسید. زمانی که نمی‌دانید چکار باید بکنید بشدت گیج و دستپاچه می‌شوید. اما بتوانید اگر مسیر خود را در روزهای آینده تغییر دهید استرس و فشار روحی را کاهش می‌دهید. پس لازم نیست همین الان تصمیم مهمی‌بگیرید.
  فال روز متولدین خرداد: به جای اینکه مشکلات را خط بزنید، به هر اتفاق به عنوان هشداری نگاه کنید که به شما یادآوری می‌کند که باید جریان زندگی خود را آرام کنید و به راه درست برگردید. مسائل ساده‌ای مانند تاخیر داشتن در قرار ملاقات یا فراموش کردن تعهد و قول‌هایتان نشانه‌هایی از مشکلات اساسی تر هستند. انرژی خود را سر احساسات منفی هدر ندهید؛ بهتر است که به وظایف خود فکر کنید و بدنبال زندگی آرام تری باشید.
  فال روز متولدین تیر: امروز اتفاق غیر منتظره‌ای برایتان می‌افتد و شما نمی‌توانید دلیل موجهی برای آن پیدا کنید. تصورات وخیالات تازه ای از ضمیر ناخودآگاهتان سر بیرون می‌آورند و بهتر است به جای نادیده گرفتن شان به آنها توجه کنید. به رویاهاتان اجازه پرواز دهید و ببینید شما را به کجا می‌برند. شاید مقصد نهایی شان را ندانید، اما حداقل می‌توانید احساسات خفته خود را بیدار کرده و بهتر آنها را بشناسید.
  فال روز متولدین مرداد: مهم نیست که شما چقدر مصمم هستید تا به اهداف تان برسید،‌ مسئله این است که امروز اتفاق غیر منتظره ای می‌افتد که شک می‌کنید که آیا دارید راه درستی می‌روید یا نه! ممکن است آنقدر توانایی داشته باشید که همه موانعی را که سر راه شما قرار گرفته اند از میان بردارید، اما ممکن است این نیات دیگران باشد که مانع اصلی شما باشند. سر و کار داشتن با مردمی‌که عصبی هستند بسیار سخت است اما شما به خوبی از عهده این کار بر می‌آیید. شاید امروز زیاد احساس خوبی نداشته باشید، اما در واقع امروز روزی است که براحتی می‌توانید مسیر آینده خود را پیدا کنید.
  فال روز متولدین شهریور: بهتر است امروز دست از سرزنش کردن خودتان بردارید. شما معمولا دوست ندارید به کاری بپردازید که می‌دانید نتیجه خوبی ندارد. در این فکر نیز نیستید که كارهای كوچكی انجام دهید و نتیجه بزرگی بگیرید؛ لازم نیست واقعیت دقیقا آن چیزی باشد که شما تصور می‌کنید.
  فال روز متولدین مهر: بادی از تغییرات بر فراز آسمان زندگی‌تان در حال وزیدن است، اما برای شما سخت است که دست به کار شوید چرا که هنوز آمادگی این کار را در خود نمی‌بینید. بازگشت عطارد به سیاره شما نشان دهنده این است که باید هدف خود را در زندگی مشخص کنید. درباره سفری که در آینده خواهید داشت بیندیشید، اما تا زمانیکه تصمیم درستی نگرفته اید راه نیفتید. به همه راه ها فکر کنید تا بتوانید بهترین آنها را انتخاب کنید.
  فال روز متولدین آبان: بازگشت ماه به نشان شما امروز باعث می‌شود تا بتوانید در رابطه تان با دوست نزدیک تان تجدید نظر کنید. زمانیکه شما مجبورید تا به مسائل حیاتی واکنش نشان دهید دوست ندارید که حتی درباره آنها بیندیشید. درخواست کمک نشانه خوبی است؛ اما شما دوست دارید خودتان به تنهایی و یک تنه از پس مشکلات برآیید. کمی‌تامل کنید تا فرصت‌هایی که در راهند برسند و آن وقت براحتی می‌توانید از میان آنها بهترین شان را انتخاب کنید.
  فال روز متولدین آذر: به نظر می‌رسد امروز دیگران معنی حرف‌هایی که می‌زنند متوجه نشوند و یا حتی حرف‌های بی معنی بزنند. اما شما می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و از میان حرف‌هایشان به اطلاعات مفیدی دست پیدا کنید و براساس آن اطلاعات تصمیم گیری کنید. ممکن است وسوسه شوید در کارهایشان دخالت کنید و به این ترتیب می‌توانید بر اوضاع مسلط شوید. این کار شما یاس و ناامیدی تان را از بین می‌برد. اما بهتر است صبر کنید و اجازه دهید اوضاع خود به خود درست شود و شما دخالت نکنید.
  فال روز متولدین دی: اغلب مسائل جزیی می‌توانند یک موقعیت بزرگ را تحت تاثیر قرار دهند. بخاطر همین، مطمئن شوید که براحتی از هر مسئله ای نگذرید. حتی اگر وسوسه شدید که از موضوعی صرف نظر کنید، به این فکر کنید که شاید این غفلت شما باعث بوجود آمدن مشکلات بزرگی شوند. مشارکت و همکاری با دیگران خیلی خوب است،‌ اما اول مطمئن شوید که بر همه جوانب کار مسلط هستید.
  فال روز متولدین بهمن: تنها زمانی كه فكر می‌كنید زمان بازی نزدیک است، نباید از کارتان دست کشیده و عقب نشینی کنید. شما مجبورید به برنامه‌هایی که از قبل برای خود طرح ریزی کرده بودید بپردازید و حتی ممكن است این كار در تعطیلات آخر هفته نیز شما را به خود مشغول کند. اما اگر کمی‌تفریح و گردش تان به تعویق افتاد نگران نباشید. پرداختن به وظایف و مسئولیت‌هایی که دارید باعث می‌شوند بعد از اتمام کار احساس آرامش و اعتماد به نفس کنید.
  فال روز متولدین اسفند: شما دعا می‌کنید تعطیلات زودتر برسند، اما متاسفانه برای تحقق این آرزو کاری از دست شما برنمی‌آید. اگر درگیر مسائل خانوادگی شده اید، فکر نکنید که می‌توانید با پرداختن به مسائل دیگر و کارهای غیر ضروری از زیر این وظایف در بروید. خوشبختانه، شما قادرید که از عهده این درگیری‌های عاطفی برآمده و با دوستان تان به تفریح بپردازید.

 

فال روزانه سه شنبه 28 خرداد 1398

 

ادامه مطلب ...
 
تعداد بازدید از این مطلب: 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : چهار شنبه 29 خرداد 1398
نظرات

 

20158102028460a فال روزانه 29 خرداد 1398 چهارشنبه
  فال روزانه چهارشنبه 29 خرداد 1398
  فال روز متولدین فروردین: ممكن است شما فكر كنید كه خواسته‌های شما با خواسته‌های افراد دیگر تفاوت دارد و برنامه‌های شخصیتان با اهداف كسانی كه به شما نزدیكند مغایرت دارد. اگر فكر می‌كنید می‌توانید فرد دیگری را متقاعد كنید كه نقطه نظرش را به خاطر حمایت كردن از برنامه‌هایتان تغییر دهد، یا به این كار مجبورش كنید، اشتباه كرده‌اید. سعی نكنید كه در یك كشمكش راه حل خودتان را تحمیل كنید. فقط انرژی بیشتری برای فروكش كردن آن صرف كنید.
  فال روز متولدین اردیبهشت: این روزها برقرار كردن تعادل بین حساب بانكی‌تان و آرزوهایتان برای داشتن بعضی از چیزها كار مشكلی است. شما از هر جایی می‌توانید تغییر جهت بدهید، چیزهای دیگری هم برای امتحان كردن وجود دارند، اما اگر نیازهای مادی شما نامحدود باشند نمی‌توانید از عهده تغذیه كردن آنها برآیید. تغییر دادن تصور خود در مورد ثروت می‌تواند بهتان كمك كند. باید به خودتان یاد بدهید كه توقعتان را كمتر كنید.
  فال روز متولدین خرداد: با توجه نقطه نظر شما بهتر است كه از تظاهر كردن بیشتر در یك رابطه دوستی اجتناب كنید تا میزان پیچیدگی یك چالش دیگر را كمتر كنید. پای خود را كنار كشیدن از موقعیتی غیر قابل حل كار دشواری است، بخصوص اگر قبلاً احساسات شما جریحه‌دار شده باشد. در چند روز بعد شما خواهید فهمید كه موقعیت شما به آن اندازه كه فكر می‌كردید تحمیل شده نیست.
  فال روز متولدین تیر: فقط زمانی كه شما از نادیده گرفته شدن احساسهایتان ناراحت می‌شوید، توجه دیگران به سمت شما جلب می‌شود. اما باز هم ممكن است كه شما به اندازه‌ای كه آرزو داشتید احساس راحتی نكنید. خوشبختانه شما قادر خواهید بود به حد كافی خودتان را مطرح كنید در حالی كه برخی از بخشهای وجود خود را هنوز مخفی نگاه داشته‌اید. مقاومت كردن در برابر اكثر رازهای ارزشمند هنوز می‌تواند منشأ اولیه آسایش خاطر شما باشد.
  فال روز متولدین مرداد: امروز كه ماه به ستاره پلوتو در پنجمین خانه شما ملحق شده‌است، تفاوت خیلی بزرگی بین محبتی كه شما مجبورید به دیگران نثار كنید و عشقی كه به راحتی آنها به شما می‌دهند وجود دارد. اگرچه این موضوع برای شما بسیار واضح است، ولی شما تحریك می‌شوید كه آن را برای دیگران شرح بدهید. اكنون كه ونوس خالق وارد دوازدهمین خانه خودآگاهی معنوی شده‌است، تغییر دادن احساسات شخصیتان به سمت صمیمیتی معنوی می‌تواند تمرینی مفید باشد.
  فال روز متولدین شهریور: با وجود اینكه بعد از كامل شدن ماه كشش و بحران شروع به كاهش یافتن كرده‌است، شما هنوز نمی‌توانید برای مشكل غیر قابل حل بر سر دو راهی قرار گرفتن راه حلی سریع پیدا كنید. مسئولتهای شما در خانه و خانواده‌تان تكمیل كردن كارهایتان در محل كار را برایتان مشكل كرده‌است. اگر همه این وظایف به این زودی با هم به توافق نرسیدند نگران نباشید، برای اینكه شما زمان كافی برای تشخیص دادن آن دارید.
  فال روز متولدین مهر:خواسته‌های شما بر پایه زمان شما ایجاد شده‌اند و شما زمان كافی برای این ور و آن ور رفتن ندارید. مهم نیست كه شما برای انجام دادن چه كاری تلاش می‌كنید، لازم است بعضی از كارها ناتمام باقی بمانند، حتی اگر شما عصبانی شوید. به یاد داشته باشید كه شما مجبور نیستید ناراحتی شخص دیگری را هم به ناراحتی‌‌‌های خود اضافه كنید. اگر دیگران در تلاش هستند لغزشی را به شما نسبت بدهند، فقط به آنها یادآوری كنید كه بهترین كاری را كه می‌توانسته‌اید انجام داده‌اید.
  فال روز متولدین آبان: امروز به نظر می‌رسد كه فرد دیگری هم به اندازه شما از نظر احساسی متهم شده است و می‌تواند كاملاً ناراحت باشد. فقط یك چیز باعث می‌شود كه شما احساسات شدید پیدا كنید اینكه بهش عادت كنید. آشفته شدن به خاطر مسائل غیر قابل حل دیگران برای شما زیاد اتفاق می‌افتد. به جای اینكه فكر كنید باید به طور كامل در دسترس افراد دیگر باشید، در ایجاد كردن مرزهای محكمی برای حفاظت كردن از آرامش ذهنی‌تان تردید نداشته باشید.
  فال روز متولدین آذر:امروز كه ماه كامل در نشانه شما قرار گرفته‌است موارد احساسی را كه شما فكر می‌كردید باید به حال خود رها كنید از نو زنده خواهد كرد. اما ضمیر ناخودآگاهتان با خودش مشكل دارد و باعث می‌شود شما احساس راحتی نكنید. حتی اگر تصور می‌كنید برای حركت كردن كاملاً آماده هستید، شما باید نگاهی به مسائل مربوط به گذشته بیندازید، گویی كه آنها دوباره در زمان حال اتفاق افتاده‌اند.
  فال روز متولدین دی: رویاهای شما اگرچه در روند حوداث نفوذ كرده‌اند و اكنون بیداری خودآگاه شما را در هم ریخته‌اند، فراتر از مرزهای خواب ناخودآگاه قرار دارند. اما شما هنوز قادر هستید به روشنی تفاوت بین خیالات خود و واقعیت را شرح دهید. قبول كردن مفهوم سمبولیك بینش‌های شما غنای زیادی را به زندگی افراد دیگر خواهد افزود.
  فال روز متولدین بهمن: جنگیدن با موج كِشنده درونی علایقتان كه تحریك‌كننده احساساتتان است را متوقف كنید. مقاومت نگران كننده شما در برابر موضوعات ناآشنا و نامطمئن بودن رازها اكنون می‌تواند به وجود آورنده ترسهای شما باشند اما نه به وجود آورنده احساسات. به همان روشی كه یك مسأله ریاضی را حل می‌كنید، در بهبود بخشیدن به مراحل كاریتان نیز با صداقت عمل كنید. شما نمی‌توانید موارد خاصی را كه از سحر و جادو نشأت گرفته را بشناسید.
  فال روز متولدین اسفند: امروز ماه كامل صورت فلكی قوس در دهمین خانه شغلی شما قرار دارد و روشی را كه احساسات شما می‌توانند به طور مثبت بر زندگی حرفه‌ای شما تأثیر بگذارند را آشكار می‌كند. حتی اگر شما از مطرح كردن احساسهایتان در عموم نگران هستید، این كار نسبت به آنچه كه شما فكر می‌كنید كمتر رنج آور است. دیگران می‌توانند در برابر ترسهایشان واكنش نشان دهند، اما برای شما یاد آوری كردن اینكه به جز عملكردهای خودتان مسئولیت واكنشهای افراد دیگر را قبول نمی‌كنید، بسیار حیاتی است.

 

فال روزانه 29 خرداد 1398 چهارشنبه

 

ادامه مطلب ...

تعداد بازدید از این مطلب: 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : چهار شنبه 29 خرداد 1398
نظرات

عکس های میوه و سبزیجات جالب و خنده دار را در سایت روبکا ببینی و شاد باشید.

1254879 عکس های میوه و سبزیجات جالب و خنده دار میوه و سبزیجات جالب
8975426 عکس های میوه و سبزیجات جالب و خنده دار
96871944498 عکس های میوه و سبزیجات جالب و خنده دار

میوه و سبزیجات جالب و خنده دار

89285481456 عکس های میوه و سبزیجات جالب و خنده دار

 سبزیجات زنده

9564125879 عکس های میوه و سبزیجات جالب و خنده دار

عکس میوه های عجیب

8895512546 عکس های میوه و سبزیجات جالب و خنده دار

میوه های زنده

2697998896 عکس های میوه و سبزیجات جالب و خنده دار

میوه شبیه حیوانات

748541258 عکس های میوه و سبزیجات جالب و خنده دار

میوه شبیه انسان

956566588 عکس های میوه و سبزیجات جالب و خنده دار
652157495 عکس های میوه و سبزیجات جالب و خنده دار
98545626 عکس های میوه و سبزیجات جالب و خنده دار
78864226 عکس های میوه و سبزیجات جالب و خنده دار

گردآوری:روبکا

 

عکس های میوه و سبزیجات جالب و خنده دار


ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...

تعداد بازدید از این مطلب: 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : چهار شنبه 29 خرداد 1398
نظرات

سخنان ناب حکیمانه و ارزشمند بزرگان

9897484512487965565 سخنان ناب حکیمانه کوتاه و ارزشمند بزرگان

در این بخش از سایت روبکا سخنان ناب حکیمانه کوتاه و ارزشمند بزرگان برایتان گردآوری کرده ایم با ما در ادامه همراه باشید.

سخن بزرگان درباره زندگی 

بیست سال بعد، بابت کارهایی که نکرده ای بیشتر افسوس می خوری تا بابت کارهایی که کرده ای. بنابراین، روحیه تسلیم پذیری را کنار بگذار، از حاشیه امنیت بیرون بیا، جستجو کن، بگرد، آرزو کن و کشف کن.

مارک تواین

سخنان حکیمانه

 تاریخ نگاران شبیه افراد ناشنوا هستند، [ چرا که ] مدام به پرسش هایی پاسخ می گویند که هیچ کس از آنها نپرسیده است.

لئو تولستوی

سخنان حکیمانه بزرگان

تندرستی و زیبائی و نیرومندی و مال‌داری و همه چیزهای دیگری که در دست نیک‌مردان باعث و بانی خیر است، به‌همان اندازه پلید و عامل شرارت خواهد بود، اگر در دست نابکاران و اراذل قرار گیرد.

افلاطون

سخن بزرگان 

اگر ثابت میگشت اندامی پیچیده وجود داشته که احتمالا از راه تغییر‌های جزئی، پی‌ در پی‌ و فراوان به وجود نیامده است ، نظریه من کاملا با شکست روبرو میشد. اما من چنین موردی را سراغ ندارم.

چارلز داروین

 سخنان حکیمانه کوتاه

ای بسا چیزها که اکنون بدترینِ بدی‌ها خوانده می‌شوند و پهناشان دوازده پا و درازاشان سه ماه بیش نیست! اما روزی اژدهایانی بزرگ‌تر به جهان خواهند آمد. تا اَبَرانسان بی‌اژدها نمانَد – اَبَراژدهایی در خوردِ او – خورشیدِ سوزان هنوز می‌باید بر جنگل‌هایِ دَمناکِ بکر بسی بتابد.

 فردریش نیچه

سخن بزرگان درباره زندگی 

آنچه می شنویم یک نظر است نه یک واقعیت، آنچه می بینیم منظره ای است نه یک حقیقت.

مارکوس اورلیوس

سخن بزرگان  

یک زن کامل کسی است که بداند چگونه فرمان‌روائی کند.

ویکتور هوگو

سخنان ناب حکیمانه و ارزشمند بزرگان

افسوس که نامه‌ی جوانی طی شد

و آن تازه بهارِ زندگانی دِی شد

آن مرغِ طرب که نامِ او بود شباب

افسوس ندانم که کِی آمد کِی شد

 حکیم عمر خیام

سخنان حکیمانه بزرگان

تصور کن اگر قرار بود هر کس به اندازهٔ دانش خود حرف بزند چه سکوتی بر دنیا حاکم می‌شد.

ناپلئون بناپارت

سخن بزرگان درباره زندگی 

اکثر مردم هنگامی که به پایان کار می رسند و نظری بر گذشته می افکنند در می یابند که سرتاسر زندگی را چون چیزی گذرا زیسته اند و با حیرت مشاهده می کنند که آنچه بی اعتنا از کنارش گذشته اند و لذتی از آن نبرده اند همان زندگی شان بوده است.

آرتور شوپنهاور

سخنان حکیمانه بزرگان

فرد معتقدی که منتظر وقوع معجزه‌ای بوده و حالا آرزویش برآورده نشده است، هم چنان مشتاقانه باور دارد که معجزه‌ای انجام خواهد پذیرفت اما وقوعش کمی به تاخیر افتاده است، چرا که وقوع اعجاز را مطمئنا نمی توان در پاسخ دو گزینه‌ای آری یا نه خلاصه کرد. فرد معتقد با اطمینان خاطر متقاعد می شود که آن معجزه در حال وقوع بود که ناگهان(دست دشمن از آستین یکی بیرون آمد) و ظهور آن را به عقب انداخت.

 مانس اشپربر

سخنان حکیمانه از بزرگان

تا احساس هست، مرگ نیست و وقتی مرگ بیاید دیگر احساس نیست.

اپیکور 

 سخنان حکیمانه کوتاه

ما در آرزوی دست یافتن به حقیقت مطلق هستیم، زیرا تاب تحمل پریشانی ناشی از بوالهوسی های هستی را نداریم. نیچه، آن را این طور توصیف کرده است:«حقیقت وهمی است که بدون آن یک گونه خاص قادر به زنده ماندن نیست.» ما خود را در جست و جویی درونی برای راه چاره تدهین کرده ایم؛ خود را از نیاز به «جزئی از کل بودن» انباشته ایم؛ سرسختانه به این باور وفاداریم که تفسیر – دست کم نوعی از تفسیر – امکان پذیر است. این باور، همه چیز را قابل تحمل و ما را در حس سلطه و قدرت غوطه ور می کند.

 اروین دیوید یالوم

سخنان ناب حکیمانه و ارزشمند بزرگان

بشریت باید جنگ را ریشه کن کند، پیش از آنکه جنگ، بشریت را ریشه کن کند.

جان اف کندی

سخن بزرگان موفقیت

دانشمندان، علماء و بزرگان هرکدام نردبانی برای ترقی دارند، لیکن شاعران و هنرمندان، این مدارج را پروازکنان می‌پیمایند.

ویکتور هوگو

سخن بزرگان خوشبختی

عشق وسیله‌ای است که تمام دردسرهای کوچک را به یک دردسر بزرگ تبدیل می‌کند.

فرانسوا ولتر

گردآوری:روبکا

 

سخنان ناب حکیمانه کوتاه و ارزشمند بزرگان

 

ادامه مطلب ...
ادامه مطلب ...
تعداد بازدید از این مطلب: 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : چهار شنبه 29 خرداد 1398
نظرات

 

biography rahman bagherian بیوگرافی رحمان باقریان

بیوگرافی رحمان باقریان

رحمان باقریان بازیگر موقر، متین سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. رحمان باقریان در سریال های زیادی از جمله: شیدایی و دور دست ها نقش آفرینی کرده است. در ادامه سایت روبکا بیوگرافی رحمان باقریان را به همراه عکس‌های او دنبال کنید.امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار بگیره.

چکیده‌ای از بیوگرافی رحمان باقریان

نام کامل: رحمان باقریان آغچه رود

تاریخ تولد: ۱۳۳۷

محل تولد: تهران

پیشه: بازیگری

زمینه فعالیت: سینما و تلویزیون و رادیو

biography rahman bagherian 1 بیوگرافی رحمان باقریان

رحمان باقریان، گوینده رادیو

رحمان باقریان کارمند سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است و تاکنون بازی‌های متفاوت و جذابی از خودش ارائه کرده است. بسیاری از کارگردان های سینما رحمان باقریان را مرد اخلاق می دانند.

ورود رحمان باقریان به عرصه هنر

رحمان باقریان کار خود را در رادیو آغاز نمود. او از اوایل دهه 60 با بازی در فیلم دفاع مقدسی کیلومتر پنج فعالیت بازیگری اش را آغاز کرد و در ادامه با هنرمندانی چون احمد رضا درویش، کمال تبریزی، محمد مهدی عسگرپور و ضیاءالدین دری همکاری کرد.

biography rahman bagherian 2 بیوگرافی رحمان باقریان

رحمان باقریان با ایفای نقش یک پیرمرد بسیجی در فیلم لیلی با من است به شهرت رسید. او در فیلم لیلی با من است در نقش یک رزمنده خاموش و فرزانه آذری زبان بازی کرده ‌است.

فیلم شناسی رحمان باقریان

رحمان باقریان در سریال دوردست‌ها

سریال دور دست‌ها به کارگردانی جواد ارشاد که یک ملودرام اجتماعی است و داستانش در بستر یک کارخانه روغن شکل می‌گیرد؛ کارخانه‌ای که رسول و شریک اش صادق بعد از 25 سال برای اداره اش به بحران مالی خورده‌اند و ادامه این وضعیت سبب می‌شود اتفاقاتی برای آنها و سایر شخصیت های سریال رخ بدهد. باقریان در این سریال نقش زهیر یک پدر مهربان، قانع و خانواده دوست ایرانی را بازی می‌کند.

بازی رحمان باقریان در فیلم‌های تاریخی

رحمان باقریان تجربه بازی در آثار تاریخی را دارد که بارزترین‌ها، بازی در سریال‌های مختارنامه، امام علی (ع) و کلاه پهلوی است. زربی یکی از شخصیت های اصلی سریال مختارنامه بود که رحمان باقریان نقش آن را بازی می کرد. زربی غلام وفادار و خادم مختار بود.

biography rahman bagherian 3 بیوگرافی رحمان باقریان

عکس رحمان باقریان در سریال مختارنامه

فیلم‌شناسی رحمان باقریان

مجموعه تلویزیونی

۱۳۶۳- بار دیگر زندگی (علاءالدین رحیمی)

۱۳۶۵- اغر بخیر (مجید بهشتی)

۱۳۶۵- مدرس (هوشنگ توکلی)

۱۳۶۶- گرگ‌ها (داوود میرباقری)

۱۳۶۷- ریشه در خاک (مجید بهشتی)

۱۳۶۹- همراهان (جهانگیر جهانگیری)

۱۳۷۰- گل پامچال (محمدعلی طالبی)

۱۳۷۱- امام علی (داوود میرباقری)

۱۳۷۳- آوای فاخته (بهمن زرین پور)

۱۳۷۵- زیر چتر خورشید (بهمن زرین پور)

۱۳۷۸- بوی خاک (علی بیابانی)

۱۳۷۹- مسافر ری (داوود میرباقری)

۱۳۸۰- دوران سرکشی (کمال تبریزی)

۱۳۸۰- سفر سبز (محمدحسین لطیفی)

۱۳۸۹- مختارنامه (داوود میرباقری)

۱۳۹۱- شیدایی (محمدمهدی عسگرپور)

۱۳۹۱- کلاه پهلوی (سید ضیاالدین دری)

۱۳۹۴- آسمان من (محمدرضا آهنج)

۱۳۹۵- دوردست‌ها (جواد ارشاد)

۱۳۹۶- عروس تاریکی (محمود معظمی)

۱۳۹۷- رهایم نکن (محمدمهدی عسگرپور)

سینما

۱۳۸۸- پرواز مرغابی‌ها

۱۳۸۲- دوئل

۱۳۸۱- غوغا

۱۳۷۹- مسافر ری

۱۳۷۷- سیاوش

۱۳۷۰- مخترع ۲۰۰۱

۱۳۶۸- صنوبرهای سوزان

۱۳۶۸- عبور از غبار

۱۳۶۳- پیشتازان فتح

۱۳۷۴- لیلی با من است

biography rahman bagherian 5 بیوگرافی رحمان باقریان

فاطمه گودرزی و رحمان باقریان

گردآوری : بخش بیوگرافی بازیگران روبکا / robeka.ir

 

بیوگرافی رحمان باقریان

 

 
ادامه مطلب ...
تعداد بازدید از این مطلب: 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : دو شنبه 27 خرداد 1398
نظرات

 

20158102028460a فال روزانه دوشنبه 27 خرداد 1398
  فال روزانه دوشنبه 27 خرداد 1398
  فال روز متولدین فروردین: ممكن است شما فكر كنید كه خواسته‌های شما با خواسته‌های افراد دیگر تفاوت دارد و برنامه‌های شخصیتان با اهداف كسانی كه به شما نزدیكند مغایرت دارد. اگر فكر می‌كنید می‌توانید فرد دیگری را متقاعد كنید كه نقطه نظرش را به خاطر حمایت كردن از برنامه‌هایتان تغییر دهد، یا به این كار مجبورش كنید، اشتباه كرده‌اید. سعی نكنید كه در یك كشمكش راه حل خودتان را تحمیل كنید. فقط انرژی بیشتری برای فروكش كردن آن صرف كنید.
  فال روز متولدین اردیبهشت: این روزها برقرار كردن تعادل بین حساب بانكی‌تان و آرزوهایتان برای داشتن بعضی از چیزها كار مشكلی است. شما از هر جایی می‌توانید تغییر جهت بدهید، چیزهای دیگری هم برای امتحان كردن وجود دارند، اما اگر نیازهای مادی شما نامحدود باشند نمی‌توانید از عهده تغذیه كردن آنها برآیید. تغییر دادن تصور خود در مورد ثروت می‌تواند بهتان كمك كند. باید به خودتان یاد بدهید كه توقعتان را كمتر كنید.
  فال روز متولدین خرداد: با توجه نقطه نظر شما بهتر است كه از تظاهر كردن بیشتر در یك رابطه دوستی اجتناب كنید تا میزان پیچیدگی یك چالش دیگر را كمتر كنید. پای خود را كنار كشیدن از موقعیتی غیر قابل حل كار دشواری است، بخصوص اگر قبلاً احساسات شما جریحه‌دار شده باشد. در چند روز بعد شما خواهید فهمید كه موقعیت شما به آن اندازه كه فكر می‌كردید تحمیل شده نیست.
  فال روز متولدین تیر: فقط زمانی كه شما از نادیده گرفته شدن احساسهایتان ناراحت می‌شوید، توجه دیگران به سمت شما جلب می‌شود. اما باز هم ممكن است كه شما به اندازه‌ای كه آرزو داشتید احساس راحتی نكنید. خوشبختانه شما قادر خواهید بود به حد كافی خودتان را مطرح كنید در حالی كه برخی از بخشهای وجود خود را هنوز مخفی نگاه داشته‌اید. مقاومت كردن در برابر اكثر رازهای ارزشمند هنوز می‌تواند منشأ اولیه آسایش خاطر شما باشد.
  فال روز متولدین مرداد: امروز كه ماه به ستاره پلوتو در پنجمین خانه شما ملحق شده‌است، تفاوت خیلی بزرگی بین محبتی كه شما مجبورید به دیگران نثار كنید و عشقی كه به راحتی آنها به شما می‌دهند وجود دارد. اگرچه این موضوع برای شما بسیار واضح است، ولی شما تحریك می‌شوید كه آن را برای دیگران شرح بدهید. اكنون كه ونوس خالق وارد دوازدهمین خانه خودآگاهی معنوی شده‌است، تغییر دادن احساسات شخصیتان به سمت صمیمیتی معنوی می‌تواند تمرینی مفید باشد.
  فال روز متولدین شهریور: با وجود اینكه بعد از كامل شدن ماه كشش و بحران شروع به كاهش یافتن كرده‌است، شما هنوز نمی‌توانید برای مشكل غیر قابل حل بر سر دو راهی قرار گرفتن راه حلی سریع پیدا كنید. مسئولتهای شما در خانه و خانواده‌تان تكمیل كردن كارهایتان در محل كار را برایتان مشكل كرده‌است. اگر همه این وظایف به این زودی با هم به توافق نرسیدند نگران نباشید، برای اینكه شما زمان كافی برای تشخیص دادن آن دارید.
  فال روز متولدین مهر: خواسته‌های شما بر پایه زمان شما ایجاد شده‌اند و شما زمان كافی برای این ور و آن ور رفتن ندارید. مهم نیست كه شما برای انجام دادن چه كاری تلاش می‌كنید، لازم است بعضی از كارها ناتمام باقی بمانند، حتی اگر شما عصبانی شوید. به یاد داشته باشید كه شما مجبور نیستید ناراحتی شخص دیگری را هم به ناراحتی‌‌های خود اضافه كنید. اگر دیگران در تلاش هستند لغزشی را به شما نسبت بدهند، فقط به آنها یادآوری كنید كه بهترین كاری را كه می‌توانسته‌اید انجام داده‌اید.
  فال روز متولدین آبان: امروز به نظر می‌رسد كه فرد دیگری هم به اندازه شما از نظر احساسی متهم شده است و می‌تواند كاملاً ناراحت باشد. فقط یك چیز باعث می‌شود كه شما احساسات شدید پیدا كنید اینكه بهش عادت كنید. آشفته شدن به خاطر مسائل غیر قابل حل دیگران برای شما زیاد اتفاق می‌افتد. به جای اینكه فكر كنید باید به طور كامل در دسترس افراد دیگر باشید، در ایجاد كردن مرزهای محكمی برای حفاظت كردن از آرامش ذهنی‌تان تردید نداشته باشید.
  فال روز متولدین آذر:امروز كه ماه كامل در نشانه شما قرار گرفته‌است موارد احساسی را كه شما فكر می‌كردید باید به حال خود رها كنید از نو زنده خواهد كرد. اما ضمیر ناخودآگاهتان با خودش مشكل دارد و باعث می‌شود شما احساس راحتی نكنید. حتی اگر تصور می‌كنید برای حركت كردن كاملاً آماده هستید، شما باید نگاهی به مسائل مربوط به گذشته بیندازید، گویی كه آنها دوباره در زمان حال اتفاق افتاده‌اند.
  فال روز متولدین دی:رویاهای شما اگرچه در روند حوداث نفوذ كرده‌اند و اكنون بیداری خودآگاه شما را در هم ریخته‌اند، فراتر از مرزهای خواب ناخودآگاه قرار دارند. اما شما هنوز قادر هستید به روشنی تفاوت بین خیالات خود و واقعیت را شرح دهید. قبول كردن مفهوم سمبولیك بینش‌های شما غنای زیادی را به زندگی افراد دیگر خواهد افزود.
  فال روز متولدین بهمن: جنگیدن با موج كِشنده درونی علایقتان كه تحریك‌كننده احساساتتان است را متوقف كنید. مقاومت نگران كننده شما در برابر موضوعات ناآشنا و نامطمئن بودن رازها اكنون می‌تواند به وجود آورنده ترسهای شما باشند اما نه به وجود آورنده احساسات. به همان روشی كه یك مسأله ریاضی را حل می‌كنید، در بهبود بخشیدن به مراحل كاریتان نیز با صداقت عمل كنید. شما نمی‌توانید موارد خاصی را كه از سحر و جادو نشأت گرفته را بشناسید.
  فال روز متولدین اسفند: امروز ماه كامل صورت فلكی قوس در دهمین خانه شغلی شما قرار دارد و روشی را كه احساسات شما می‌توانند به طور مثبت بر زندگی حرفه‌ای شما تأثیر بگذارند را آشكار می‌كند. حتی اگر شما از مطرح كردن احساسهایتان در عموم نگران هستید، این كار نسبت به آنچه كه شما فكر می‌كنید كمتر رنج آور است. دیگران می‌توانند در برابر ترسهایشان واكنش نشان دهند، اما برای شما یاد آوری كردن اینكه به جز عملكردهای خودتان مسئولیت واكنشهای افراد دیگر را قبول نمی‌كنید، بسیار حیاتی است.

 

فال روزانه دوشنبه 27 خرداد 1398

 

ادامه مطلب ...
Tags
تعداد بازدید از این مطلب: 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : دو شنبه 27 خرداد 1398
نظرات

 

9798726 بیوگرافی فلور نظری

فلور نظری

خلاصه‌ای از بیوگرافی فلور نظری

نام کامل: فلور نظری

محل تولد: گیلان

تاریخ تولد: 1347

62882185126 بیوگرافی فلور نظری

بیوگرافی فلور نظری

فلور نظری، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران، متولد 1 بهمن 1347 در لاهیجان گیلان است. وی مدرس بازیگری نیز می‌باشد.

مدرک تحصیلی فلور نظری

فلور نظری فارغ التحصیل رشته مدیریت در مقطع کارشناسی است. نظری دارای مدرک بازیگری از دانشگاه سوره نیز می‌باشد.

ازدواج فلور نظری

وی متاهل و دارای یک فرزند پسر به نام شروین می باشد.

6874212698 بیوگرافی فلور نظری فلور نظری و پسرش

ورود فلور نظری به عرصه هنر بازیگری

فلور نظری علاوه بر داشتن مدرک بازیگری از دانشگاه سوره، دوره های آموزش بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور گذرانده است. نظری  نخستین کار سینمایی خود را در سال ۱۳۸۲ با حضور در فیلم تب به کارگردانی رضا کریمی تجربه کرد.

فلور نظری بیش از 20 سال است که در عرصه بازیگری فعالیت می کند و در آثاری چون «رویای خیس»، «خانه به دوش»، «مسافری از هند»، «پرواز در حباب» و «نفس گرم» نقش آفرینی کرده است.

589794526 بیوگرافی فلور نظری تصاویر اینستاگرام فلور نظری

مصاحبه فلور نظری

– دوران کودکی شما چگونه گذشت؟

دوران کودکی من بسیار شاد و پر از هیجان و شادی‌های کودکانه گذشت؛ چون تابستان‌ها به خانه‌ مادربزرگ می‌رفتیم و سه ماه در خانه‌ با صفایش، خانه‌ای بزرگ در دل یک باغ بزرگ، مثل تکه‌ای از بهشت می‌ماندیم.

– چند خواهر و برادر دارید؟

در کل 4 فرزند هستیم؛ سه دختر و یک پسر.

– دوست داشتید، چه کاره شوید؟

 مهماندار و معلم.

– بازیگری در سینما را دوست دارید یا تلویزیون؟

من هرجا که بتوانم نقش جذاب‌تری را خلق کنم، دوست دارم؛ اما به تازگی سینما برایم جذابیت بیشتری نسبت به تلویزیون پیدا کرده است.

شما خارج از کشور زندگی می‌کنید، دوری از وطن برایتان سخت نیست؟

من هر زمانی که دوست داشته باشم، برمی‌گردم. حتی وقتی که پیشنهاد کاری هم نداشته باشم. چون همیشه در رفت‌ و آمد هستم دلتنگی هم به وجود نمی‌آید.

– به نظر شما راز ماندگاری یک هنرمند چیست؟

راز ماندگاری یک هنرمند در کنار هنر نابی که می‌آفریند، به روز بودن و هماهنگ شدن با علم و دانش روز سینما، تشخیص، تعهد و سلامت جسم و روح و افکارش است.

– فکر می‌کردید، روزی بازیگر شوید؟

 نه هیچ وقت فکر نمی‌کردم، بازیگر شوم؛ اما نقاش خیلی خوبی بودم و روی سنگ و چوب نقاشی می‌کردم، نویسنده خوبی هم بودم زیاد داستان می‌نوشتم. همیشه یواشکی برای 6-5 نفر دیگر هم انشا می‌نوشتم.

– آشپز خوبی هستید؟

به نظر آن‌هایی که دستپختم رو خوردند خیلی خوبه، میگن حتی نیمرو و املتت هم خیلی لذیده.

– چه سبک موسیقی را می‌پسندید؟

 کلاسیک، پاپ و سنتی.

– اهل فوتبال هستید؟

بله، شدید!

– طرفدار چه تیم‌هایی هستید؟

تیم ملی ایران و پرسپولیس، تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ.

فلور نظری

655842258 بیوگرافی فلور نظری

مجموعه های تلویزیونی

۱۳۷۵- فریاد بی صدا (داریوش جهانگیری)

۱۳۷۶- دل های شاد (حمید قدکچیان)

۱۳۷۷- بگذار آفتاب برآید (حسین مختاری)

۱۳۷۷- پزشکان (مسعود کرامتی)

۱۳۷۸- باغ ستاره (شیرین جاهد)

۱۳۷۸- شب چراغ (امیر قویدل، جمال شورجه، مجید جوانمرد)

۱۳۷۹- خانه نیکو (مسعود کرامتی)

۱۳۷۹- دختران (اصغر توسلی)

۱۳۷۹- چراغ جادو (همایون اسعدیان)

۱۳۷۹- غروب بی‌پایان (هوشنگ هدایتی)

۱۳۸۰- خاکستر و باد (جهانبخش لک)

۱۳۸۰- دوران سرکشی (کمال تبریزی)

۱۳۸۰- شب آفتابی (قاسم جعفری)

۱۳۸۰- بیابان عشق (هوشنگ هدایتی)

۱۳۸۰- مزه خوب کودکی ۱ (مسعود شاه محمدی)

۱۳۸۱- نوعروس (بیژن میرباقری)

۱۳۸۱- باران عشق احمد امینی، فریدون حسن پور)

۱۳۸۱- سه، پنج، دو (مهرداد غفارزاده)

۱۳۸۱- مزرعه آفتابگردان (فریدون حسن پور)

۱۳۸۱- مسافری از هند (قاسم جعفری)

۱۳۸۲- تب سرد (علیرضا افخمی)

۱۳۸۲- مشاور (علی بیابانی)

۱۳۸۲- شهر باران (جواد هاشمی)

۱۳۸۳- خانه به دوش (رضا عطاران)

۱۳۸۳- فصل زرد (محمدرضا زهتابی)

۱۳۸۳- دایره تردید (امیر قویدل)

۱۳۸۳- آپارتمان ۱۱۰ (بهروز طاهری)

۱۳۸۳- هتل پاپلی (محمدتقی رنجبر)

۱۳۸۴- متهم گریخت (رضا عطاران)

۱۳۸۴- زائرسرای ممتاز (حمید بهمنی)

۱۳۸۴- قلب (مسعود تکاور)

۱۳۸۴- ارث بابام (جواد رضویان)

۱۳۸۴- کارآگاه لطفی (حسین قناعت)

۱۳۸۵- پرواز در حباب (سیروس مقدم)

۱۳۸۵- عبور از مه شفیع آقامحمدیان)

۱۳۸۶- به همین سادگی (افشین اربابی)

۱۳۸۷- عملیات ۱۲۵ (بهروز افخمی)

۱۳۸۷- غیر محرمانه (مسعود رسام)

۱۳۸۷- هویت (مهدی ودادی)

۱۳۸۷- مرد دو هزار چهره (مهران مدیری)

۱۳۸۹- آسمان همیشه ابری نیست (سعید عالم زاده)

۱۳۹۰- دختری به نام آهو (قدرت الله صلح میرزایی)

۱۳۹۱- چمدان (خسرو ملکان)

۱۳۹۱- تکیه برباد (محمود معظمی)

۱۳۹۳- قهر و آشتی (علی ژکان)

۱۳۹۴- نفس گرم (محمدمهدی عسگرپور)

۱۳۹۶- گسل (علیرضا بذرافشان)

۱۳۹۶- عروس تاریکی (محمود معظمی)

۱۳۹۷- راه و بیراه (داوود بیدل)

۱۳۹۸- عروس تاریکی (محمود معظمی)

فیلم شناسی فلور نظری

سینمایی

1382- تب (رضا کریمی)

1384- رویای خیس (پوران درخشنده)

1385- قصه دلها (هوشنگ درویش پور)

1385- بچه های ابدی (پوران درخشنده)

1385- کلاهی برای باران (مسعود نوابی)

1386- نسویه حساب (تهمینه میلانی)

1387- بیداری (فرزاد موتمن)

1387- زندگی شیرین (قدرت الله صلح میرزایی)

1388- شیر و عسل (آرش معیریان)

1388- در شب عروسی (رضا قهرمانی)

1389- کنسرت روی آب (جهانگیر جهانگیری)

1389- تپلی (هوشنگ درویش پور)

1389- فیلادلفی (مجتبی اسدی پور اسماعیل رحیم پور)

1390- مامان بهروز من را زد (عباس مرادیان)

1391- چهارباندی (محمدجعفر باقری نیا)

1392- یکی برای همه (محمد آهنگرانی)

1392- آتش بس 2 (تهمینه میلانی)

1394- دریا کنار (آرش معیریان)

تله فیلم

مسافر (محمد دستگردی)

آخرین اجرا (اسماعیل فلاح پور)

سرشاخ (محمود معظمی)

یک لحظه دیرتر (حمید بهمنی)

جستجو (علی درخشی)

یک سفر بخصوص (محمد راوندی)

یغما (محمود معظمی)

از میان سایه‌ها (رهبر قنبریذ)

 

دهخدا (محمدرضا ورزی)

بهار قبل و بعد (شاهد احمدلو)

پاپوش (اسماعیل فلاح پور)

آوازهای مادرانه (اصغر هاشمی)

سومین روز پس از مرگ (پرویز شیخ طادی)

دزدان غیر دریایی (بیژن شیرمرز)

رنگ زیتون کال (امیرحسین حجت)

کابوس (رضا بهشتی)

قرار در اسکله (مهدی ودادی)

گردآوری : روبکا / robeka.ir

 

بیوگرافی فلور نظری

 

ادامه مطلب ...

تعداد بازدید از این مطلب: 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : شنبه 25 خرداد 1398
نظرات

فال روزانه شنبه 25 خرداد 1398

20158102028460a فال روزانه شنبه 25 خرداد 1398
  فال روزانه شنبه 25 خرداد 1398
  فال روز متولدین فروردین: شما امروز راحت‌تر هستید كارهایی را انجام دهید كه برایتان بیشترین اهمیت را دارند. به جای تلاش كردن برای تعیین كردن دقیق نیازهای دیگران، شما می‌توانید این كار را برعكس انجام دهید. اما خودخواه بودن باعث می‌شود كه به هدفتان نزدیك نشوید. به خاطر منتظر بودن برای وارد شدن موج جدیدی از انرژی از انجام دادن كارهایی كه توانایی آنها را دارید نهراسید.
  فال روز متولدین اردیبهشت: حتی اگر جدیداً شما تمایل دارید كه احساساتان را برای خود نگه دارید، ولی گزینه سكوت كردن همراه با قدرت را برای خود برنگزینید. خوشبختانه دوستان شما و افرادی كه دوستتان دارند به واسطه ظاهر شما می‌توانند حقیقت را بفهمند. حتی اگر نسبت به تصمیم مالی جدیدی كه گرفته‌اید احساس خوبی دارید، ممكن است كه هنوز برای آنچه كه بعدها اتفاق می‌افتد آمادگی نداشته باشید. به خاطر اینكه عقاید عمومی را هم بدانید این قضیه را با یك دوست صادق در میان بگذارید.
  فال روز متولدین خرداد: با وجود احساس سستی و رخوتی كه امروز در شما وجود دارد، می‌توانید برای كارهای امروزتان خیلی خوب برنامه‌ریزی كرده و آنها را فهرست‌بندی كنید. اگرچه این كار محتمالاً زمان زیادی را می‌طلبد كه این زمان صرف تأمل كردن در چگونگی انجام این امور می‌شود، ولی این كارها شما را مشغول خواهد كرد و شما را با مسئولیتهایی مواجه خواهد كرد كه یكی پس از دیگری از راه می‌رسند. متأسفانه بعد از اینكه این سر و صداها خوابید، شما باز هم باید باید با پرسشهای بدون پاسختان روبرو شوید.
  فال روز متولدین تیر: شما كارهای زیادی برای انجام دادن در پشت صحنه دارید، اما ممكن است رویاهای خیالی جهان درونیتان تا حدی كه شما دوست داشتید، تأثیری بر روی جهان واقع نداشته باشد. زمانی دچار مشكل می‌شوید كه نتوانید ارتباط محكمی بین كارتان و رویاهایتان ایجاد كنید. قاطی كردن این دو مقوله با یكدیگر می‌تواند باعث ایجاد یك مشكل غیر قابل حل بشود. به جای اینكه تلاش كنید از جنبه‌های مختلف یك موضوع سر در بیاورید، تا جایی كه می‌توانید صادقانه عمل كنید.
  فال روز متولدین مرداد: اكنون كه ستاره مریخ در نشانه شما قرار گرفته است شما انرژی بسیار بالایی دارید، اما ممكن است در مسیری كه شما را به هدفهایتان می‌رساند حركت نكنید. یك علامت خطر قرمز برای خودتان فرض كنید و با دقت به نشانه‌های اطرافتان نگاه كنید. پیامهای مهمی در راه هستند؛ اما آنها با یك زبان آشنا نوشته نشده‌اند. در عوض جهان خارج در حال برقراری ارتباطی سمبلیك با شما می‌باشد و در این موقع شما می‌توانید از پیامهایی كه برای شما می‌گذارد سر در بیاورید.
  فال روز متولدین شهریور: اینگونه به نظر می‌رسد كه شما با رفتاری حرفه‌ای در حال پرداختن به مسائل هستید، اما روش ارتباط برقرار كردن شما روشی توأم با تظاهر است. مادامی كه دیگران فكر كنند شما خیلی گرفتار هستید، ترجیح می‌دهند شما را تنها بگذارند. اما آنقدر هم كه به نظر می‌رسد درگیر نیستید و شما بیشتر می‌خواهید خودتان را از حوادثی كه در اجتماع، محل كار یا مدرسه می‌افتد دور نگه دارید. لزومی ندارد دور و بر خودتان مرزهایی غیر لازم را به وجود آورید.
  فال روز متولدین مهر: بحران و تنش در حال رشد كردن است، اما شما هنوز آماده دست و پنجه نرم كردن با مسأله‌ای غامض و غیرقابل حل نیستید. درعوض ممكن است دوست داشته باشید با ورزش كردن، با یك دسته كارت و یا فقط با دوستانتان خودتان را سرگرم كنید. وقت گذراندن با دوستان شبیه به خود موضوع مثبتی در زندگی شماست، مگر اینكه برای فرار كردن از وظایف به این كار پرداخته باشید.
  فال روز متولدین آبان: ممكن است شما در طی چند روز گذشته شروع به كار كردن بر روی یك پروژه كرده باشید و اگر این كار را انجام دادید، حالا زمان این است كه بر آنچه تا كنون خلق شده است پایداری و ثبات اضافه شود. با زور و سرعت بیش از حد كارها را به جلو بردن مثل این می‌ماند كه در یك ساختمان قبل از اینكه پایه‌های آن پی‌ریزی شود طبقه‌های زیادی در ارتفاعات بالای آن ساخته شود. حتی اگر ذهن شما هم با شتاب به جلو می‌رود، آرام حركت كرده و طبق یك برنامه از پیش آماده شده كارهایتان را انجام دهید.
  فال روز متولدین آذر: امروز برای شما یك روز هیجان انگیز به حساب می‌آید، اما حالا كه ماه به نشانه شما بازگشته است، ممكن است تحمل كردن حالتهای متغیرتان برای شما سخت باشد. گرچه دوره نگاه كردن به گذشته فرا رسیده است، اما شما باز هم دوست دارید كه بیشتر به پشت سرتان نگاه كنید تا به جلو. آمادگی رها كردن آنچه كه در گذشته كسب كرده‌اید را داشته باشید. سپس یك آداب شخصی ایجاد كنید كه به واسطه آن بتوانید برای ایجاد كردن یك مرز مشخص بین بحران گذشته و جادوی زمان حال به خودتان كمك كنید.
  فال روز متولدین دی:ممكن است شما شروع به نشان دادن كارهایی كرده باشید كه می‌توانید آنها را تحت فشار انجام دهید، اما زمانی چهره واقعی خود را نشان می‌دهید كه یك امر غیر منتظره واقعی نیازمند توجه شما باشد. منظور این نیست كه شما باید استعدادهای منحصر به فردتان را به دیگران نشان دهید. بلكه شما باید ارزش كارهای خودتان را بدانید و بر طبق رویاهایتان زندگی كنید.
  فال روز متولدین بهمن:اگر شما امروز با فرد جدیدی آشنا بشوید، حجاب و پرده بین دنیای شما ممكن است چنان نازك شود كه شما همه چیز را در مورد زندگی گذشته یا برخی از جنبه‌های دیگر زندگی آن فرد متوجه بشوید. حتی اگر این موضوع را باور ندارید، تجربه برخورد كردن با فردی را در نظر داشته باشید كه این شخص آنقدر به نظرتان آشنا می‌آید كه احساس می‌كنید قبلاً با هم دوست بوده‌اید.
  فال روز متولدین اسفند: زمانی كه امروز برای شما تبدیل به روز سختی می‌شود، ماهی‌های نشانه شما فقط سخت‌تر كار خواهند كرد. این واكنش نامشخص ممكن است نتیجه تمایل شما برای رویاپردازی درمورد شغل ایده‌آلتان باشد، اما آشفته كردن خود با وظایف بیشمار می‌تواند به ذهنتان كمك كند كه خودش را با چیزهای دیگری مجهز كند. حقیقت این است كه شما باید تا زمان رسیدن به رضایت كامل راه زیادی را طی كنید.Tags

 

فال روزانه شنبه 25 خرداد 1398

 

ادامه مطلب ...
تعداد بازدید از این مطلب: 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : شنبه 25 خرداد 1398
نظرات

 

عکس های جالب و دیدنی روز 25 خرداد 1398 در سایت روبکا مشاهده نمایید

3 17 1 عکس های جالب و دیدنی روز 25 خرداد 98

مهمانی سالانه کلاه در نیویورک/ خبرگزاری فرانسه

3 17 10 عکس های جالب و دیدنی روز 25 خرداد 98

پرواز بالون ها در استان نوشهر، ترکیه

3 17 9 عکس های جالب و دیدنی روز 25 خرداد 98

پرواز پرنده های نظامی توپولوف تو-160 و تو-22ام3 برفراز آسمان مسکو، روسیه

3 17 7 عکس های جالب و دیدنی روز 25 خرداد 98

تویوتا جی تی 86 مدل 2019

3 17 7 عکس های جالب و دیدنی روز 25 خرداد 98

فعالیت کشاورزان در مزرعه برنج- هفئی، چین

3 17 3 عکس های جالب و دیدنی روز 25 خرداد 98

قایق‌های ماهیگیری در بندر کراچی پاکستان/ آسوشیتدپرس

3 17 4 عکس های جالب و دیدنی روز 25 خرداد 98

دومین سالگرد حادثه آتش‌سوزی در برج “گرنفل” لندن/ گتی ایمجز

3 17 5 عکس های جالب و دیدنی روز 25 خرداد 98

رونمایی از نخستین لباس پرنده ساخت کمپانی ” صنعت جاذبه” در نمایشگاه هفته فناوری در لندن/ آسوشیتدپرس

گردآوری مطلب : روبکا/robeka.ir

 

عکس های جالب و دیدنی روز 25 خرداد 98

ادامه مطلب ...
Tags
تعداد بازدید از این مطلب: 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : شنبه 25 خرداد 1398
نظرات

عکس پروفایل خواهرم | برادرم عروسیت مبارک در سایت روبکا مشاهده نمایید امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار بگیره.

845142127598789 عکس پروفایل خواهرم | برادرم عروسیت مبارک

پروفایل عروسی برادر

87194565297832 عکس پروفایل خواهرم | برادرم عروسیت مبارک

پروفایل عروسی خواهرم مبارک

58729821544525 عکس پروفایل خواهرم | برادرم عروسیت مبارک

عکس پروفایل خواهرم

045968363143999 عکس پروفایل خواهرم | برادرم عروسیت مبارک

عکس های زیبا برای پروفایل

4528729522985 عکس پروفایل خواهرم | برادرم عروسیت مبارک

عکس پروفایل خواهرم

552597441265 عکس پروفایل خواهرم | برادرم عروسیت مبارک

 پروفایل عروسی خواهرم مبارک

58589748787 عکس پروفایل خواهرم | برادرم عروسیت مبارک

پروفایل عروسی برادر

6542298855 عکس پروفایل خواهرم | برادرم عروسیت مبارک

عکس های زیبا برای پروفایل

641989486 عکس پروفایل خواهرم | برادرم عروسیت مبارک

پروفایل عروسی برادر

224589789 عکس پروفایل خواهرم | برادرم عروسیت مبارک

 پروفایل عروسی داداش

36211516 عکس پروفایل خواهرم | برادرم عروسیت مبارک

عکس های پروفایل

32185215 عکس پروفایل خواهرم | برادرم عروسیت مبارک

پروفایل عروسی برادر

9074185 عکس پروفایل خواهرم | برادرم عروسیت مبارک

پروفایل عروسی

گردآوری مطلب : روبکا/robeka.ir

 

عکس پروفایل خواهرم | برادرم عروسیت مبارک

 

ادامه مطلب ...
Tags
تعداد بازدید از این مطلب: 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : شنبه 25 خرداد 1398
نظرات

 

2558897452132 بیوگرافی شمسی فضل الهی

بیوگرافی شمسی فضل الهی

شمسی فضل الهی، بازیگر، گویندهٔ رادیو و صداپیشهٔ ایرانی است. وی از بازیگران قبل از انقلاب بوده است. یکی از به یادماندنی ترین کارهای دوبلهٔ او، مجموعهٔ «بامزی» است.

چکیده‌ای از بیوگرافی شمسی فضل الهی

نام کامل: شمسی فضل الهی

تاریخ تولد: ۱۳۲۰

محل تولد: تهران

پیشه : بازیگر،صداپیشه

زمینه فعالیت: سینما و تئاترو رادیو

سال‌های فعالیت: ۱۳۳۷ تاکنون

9984156989 بیوگرافی شمسی فضل الهی

شمسی فضل الهی

شمسی فضل‌الهی متولد ۱۰ آذر ۱۳۲۰ در محله سنگلج تهران است، پدرش نظامی و مادرش کارمند اداره پست بوده است.

همسر و فرزندان شمسی فضل‌ الهی

شمسی فضل‌ الهی در سال ۱۳۴۳ با خجسته کیا ازدواج کرد و صاحب فرزند یک دختر و یک پسر و دارای نوه می باشد. دخترش گرافیست و پسرش نیز در کار صادرات و واردات می باشد. آقای خجسته کیا نماینده تلویزیون ایران در هند بود، این زوج در سال ۱۳۵۵ به کشور هند مهاجرت کردند و سه سال در این کشور زندگی کردند.

2355889911 بیوگرافی شمسی فضل الهی

عکس‌های شمسی فضل الهی

ورود شمسی فضل‌الهی به عرصه بازیگری

شمسی فضل الهی با نام هنریِ «شهرزاد» در فیلم‌های قبل از انقلاب ۱۳۵۷ شناخته ‌شد. شمسی فضل‌اللهی فعالیت هنری را با شرکت در کلاس‌های «تئاتر تهران» آغاز کرد. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۳۶ با نمایش «دختر ایرانی» در «تئاتر تفکری» و بازی در سینما را از سال ۱۳۳۸ با بازی در فیلم «آسمون‌جُل».

فعالیت شمسی فضل‌الهی در رادیو و دوبلاژ

و فعالیت در رادیو را از سال ۱۳۴۱ در «رادیو نیروی هوایی» به عنوان گویندهٔ نمایش‌های «داستان‌های یک شب از هزار و یک شب» آغاز کرد و از سال ۱۳۴۳ نیز در «رادیو ایران» به عنوان بازیگر نمایش‌های رادیویی فعالیت داشته‌است.

874123698 بیوگرافی شمسی فضل الهی

شمسی فضل الهی و شبنم مقدمی

شمسی فضل الهی، بازیگر سینما و تلویزیون

فعالیت در دوبلاژ را نیز از سال ۱۳۴۱ آغاز کرد. یکی از به‌یادماندنی‌ترین کارهای او در دوبلهٔ مجموعهٔ کارتونی «بامزی» است. وی از دههٔ شصت خورشیدی بازی در تلویزیون را با مجموعهٔ «امیرکبیر» (در نقش مادام) آغاز کرد.

شمسی فضل الهی بعد از پیروزی انقلاب فعالیتش را از سر گرفت و در سال ۱۳۶۳ اولین نقش خود را در سریال امیر کبیر بازی کرد. سپس در سریال ها و فیلم هایی چون همسایه و فیلم شیر سنگی، قائم‌مقام فراهانی، ریشه در دشت خون، برای آخرین بار، آتیه، همسران، فاصله، عطر گل یاس، کمند، آئینه، مرغ حق، گلدان‌ها و آفتاب، و … ایفای نقش کرده است.

فیلم شناسی شمسی فضل‌الهی

9845646w76734759 بیوگرافی شمسی فضل الهی

شمسی فضل الهی، شهلا ریاحی و پری صابری

فیلم های قبل از انقلاب

۱۳۴۲- فرار

۱۳۴۱- کلید

۱۳۴۰- عسل تلخ

۱۳۳۸- شانس و عشق و تصادف

۱۳۳۸- قاصد بهشت

۱۳۳۸- آسمون‌جُل

سریال های تلویزیونی

۱۳۹۸- عروس تاریکی

۱۳۹۵- چرخ فلک

۱۳۹۵- دوردست‌ها

۱۳۹۲- باغ سرهنگ

        – آسمان همیشه ابری نیست

        – دفترخانه شماره

۱۳۸۷- سه در چهار

۱۳۸۷- آواز در باران

۱۳۸۶- خواستگاران

۱۳۸۵- قاب‌های خالی

۱۳۸۴- بوی گل‌های وحشی .

۱۳۸۴- نیمکت بازیگر محمد رحمانیان

۱۳۸۴- عسل‌ها و مثل‌ها

۱۳۸۴- حس سوم

۱۳۸۳- باجناغ‌ها

۱۳۸۱- سرآغاز یک باغ

۱۳۸۱- آبی مثل دریا

۱۳۸۰- جاده‌های سبز شمالی

۱۳۸۰- کارآگاه شمسی و دستیارش مادام

۱۳۷۹- کریم‌خان زند

۱۳۸۰چای قندپهلو

۱۳۷۹- به‌همین سادگی

۱۳۷۹- تعطیلات نوروزی

۱۳۷۷- دانی و من

۱۳۷۷- خانه‌ای آنسوی

۱۳۷۶- سلام زندگی

۱۳۷۶- برگبار

۱۳۷۶- شن‌های کف رودخانه

۱۳۷۶- زیر یک سقف

سینمایی

۱۳۹۳- پدر آن دیگری

۱۳۹۱- عملیات مهد کودک

۱۳۹۰- فرزندخوانده

۱۳۸۹- در امتداد شهر

۱۳۸۹- سلام بر فرشتگان

۱۳۸۸- یه حبه قند 

       – ساعت گیج زمان

۱۳۸۷- خاطره

۱۳۸۵- عاشق

۱۳۸۴- تقاطع

۱۳۸۲- معادله

۱۳۸۰- غزل

۱۳۷۹- دختری به‌نام تندر

۱۳۷۴- بانی چاو

۱۳۷۴- چهره

۱۳۷۲- عبور از تله

۱۳۷۱- بندر مه‌آلود

۱۳۶۵- شیر سنگی

35579895 بیوگرافی شمسی فضل الهی

مرجانه گلچین در کنار شمسی فضل الهیآ

ثار دوبله

«مهر هفتم»

«هرگز نمیر مادر» (مادر)

«چمن همسایه سبزتر است» (دبورا کر)

«باغ گچی» (دبورا کر)

«شب ایگوانا» (دبورا کر)

«تا داغه بچسپ!» (ادویگ فنچ)

«خداحافظ رفیق»

انیمشین«بامبی» (مادر بامبی)

مجموعهٔ تلویزیونی «محلهٔ پیتون» (خانم پیتون)

مجموعهٔ تلویزیونی «خانهٔ کوچک» (مادر)

مجموعهٔ تلویزیونی «سالهای دور از خانه» (سومیکو)

مجموعهٔ تلویزیونی «هزاردستان» (مینو ابریشمی)

انیمیشن تلویزیونی «بامزی قوی‌ترین خرس جهان» (راوی – مادربزرگ)

برنامهٔ تلویزیونی صنایع دستی

تله فیلم ها

۱۳۹۴- خان‌ننه

۱۳۹۳- رباعی

۱۳۹۳- یک روز خوب

۱۳۹۱- آهسته در سکوت

۱۳۹۰- مرا بشناس

۱۳۸۹- مرا شاهد

۱۳۸۸- ساعت گیج زمان

سریال نمایش خانگی

1397- عاشقانه

گردآوری مطلب :روبکا/robeka.ir

 

بیوگرافی شمسی فضل الهی


ادامه مطلب ...

تعداد بازدید از این مطلب: 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : شنبه 25 خرداد 1398
نظرات

 

58448484 اشعار زیبا درباره گل

 شعر درباره گل ها

خانه‌ی دوست کجاست؟ در فلق بود که پرسید سوار.‏

آسمان مکثی کرد.‏

رهگذر شاخه‌ی نوری که به لب داشت به تاریکی شن‌ها بخشید

و به انگشت نشان داد سپیداری و گفت:‏

‏« نرسیده به درخت،

کوچه‌باغی است که از خواب خدا سبزتر است

و در آن عشق به اندازه‌ی پرهای صداقت آبی است.‏

می‌روی تا ته آن کوچه که از پشت بلوغ ، سر به در می‌آرد،

پس به سمت گل تنهایی می‌پیچی،

دو قدم مانده به گل،

پای فواره‌ی جاوید اساطیر زمین می‌ مانی ‏

و ترا ترسی شفاف فرا می‌گیرد.‏

در صمیمیت سیال فضا،‌ خش خشی می‌شنوی:‏

کودکی می‌بینی

رفته از کاج بلندی بالا، جوجه بردارد از لانه‌ی نور‏

و از او می‌پرسی ‏

خانه‌ی دوست کجاست.

سهراب سپهری

شعر درباره گل

تو چراغ آفتابی ، گل آفتابگردان

نکند به ما نتابی ، گل آفتابگردان

گل آفتاب ما را ،لب کوه سر بریدند

نکند هنوز خوابی ،  گل آفتابگردان؟

نه گلی فقط که نوری ، نه که نور بوی باران

تو صدای پای آبی ،گل آفتابگردان

نفس بهار دستت ، من و روزگار مستت

قدح پر ازشرابی ، گل آفتابگردان

نه گلی نه آفتابی ، من و این هوای ابری

نکند به ما نتابی ، گل آفتابگردان ؟

تو بتاب و گل بیفشان ، ” سر آن ندارد امشب

که بر آید آفتابی ” ، گل آفتابگردان….

اشعار زیبا درباره گل 

خوش آنکه نشینیم میان گل و لاله

ماه و تو به کف شیشه و در دست پیاله

در طرف چمن ساقی دوران می عشرت

در ساغر گل کرده و پیمانه لاله

بر سرو و سمن لؤلؤ تر ریخته باران

بر لاله و گل در و گهر بیخته ژاله

وز شوق رخ و قامت تو پیش گل و سرو

بلبل کند افغان به چمن فاخته ناله

ای دلبر گلچهره که مشاطه صنعت

بالای گل از سنبل تر بسته کلاله

آهنگ چمن کن که به کف بهر تو دارد

گل ساغر و نرگس قدح و لاله پیاله

عید است و به عیدی چه شود گر به من زار

یک بوسه کنی زان لب جان بخش حواله

گفتی چه بود کار تو ‌هاتف همه عمر

هر روز دعاگوی توام من همه ساله

هاتف اصفهانی

 شعر درباره گل

نیینى باغبان چون گل بکارد

چه مایه غم خورد تا گل بر آرد

 به روز و شب بود بى صبر و بى خواب

گهى پیراید او را گه دهد آب

گهى از بهر او خوابش رمیده

 گهى خارش به دست اندر خلیده

به امید آن همه تیمار بیند

که تا روزى برو گل بار بیند

نبینى آنکه دارد بلبلى را

که از بانگش طرب خیزد دلى را

دهد او را شب و روز آب و دانه

کند از عود و عاجش ساز خانه

بدو باشد همیشه خرم و کش

بدان امید کاو بانگى کند خوش

نبینى آنکه در دریا نشین

چه مایه زو نهیب و رنج بیند

همیشه بى خور و بى خواب باشد

میان موج و باد و آب باشد

نه با این ایمنى بیند نه با آن

گهى از خواسته ترسد گه از جان

به امید آن همه دریا گذارد

که تا سودى بیابد زانچه دارد

نبینى آنکه جوهر جوید از کان

به کان در آزماید رنج چندان

نه شب خسپد نه روز آرام گیرد

نه روزى رنج او انجام گیرد

همیشه سنگ و آهن بار دارد

همیشه کوه کندن کار دارد

به امید آن همه آزار یابد

 که شاید گوهرى شهوار یابد

اگر کار جهان امید و آزست

همه کس را بدین هر دو نیازست

همیشه تا بر آید ماه و خورشید

مرا باشد به مهرت آز و امید

مرا در دل درخت مهربانى

به چه ماند به سرو بوستانى

نه شاخش خشک گردد گاه گرما

 نه برگش زرد گردد گاه سرما

همیشه سبز و نغز و آبدارست

تو پندارى که هر روزش بهارست

 ترا در دل درخت مهربانى

 به چه ماند به گلزار خزانى

برهنه گشته و بى بار مانده

گل و برگش برفته خار مانده

همى دارم امید روزگارى

که باز آید ز مهرش نوبهارى

وفا باشد خجسته برگ و بارش

گل صد برگ باشد خشک خارش

دو چندان کز منست امیدوارى

ز تو بینم همى نومیدوارى

منم چون شاخ تشنه در بهاران

توى همچون هوا با ابر و باران

منم درویش با رنج و بلا جفت

توى قارون بى بخشایش و زفت

همى گویم به درد و زین بتر نیست

که جز گریه مرا کاری دیگر نیست

چه بیچاره بود آن سو گوارى

که جز گریه ندارد هیچ کارى

چو بیمارم که در زارى و سستى

نبرّد جانش امید از درستى

چنان مرد غریبم در جهان خوار

به یاد زادبوم خویش بیمار

نشسته چون غریبان بر سر راه

همى پرسم ز حالت گاه وبى گاه

مرا گویند زو امید بر دار

که نومیدى امیدت ناورد بار

همى گویم به پاسخ  تا به جاوید

به امیدم به امیدم به امید…

فخرالدین اسعد گرگانی

 

اشعار زیبا درباره گل

 

ادامه مطلب ...
اشعار زیبا درباره گل

ادامه مطلب ...
 
تعداد بازدید از این مطلب: 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : جمعه 24 خرداد 1398
نظرات

thankyou god text2 1 - متن زیبای خدایا شکرت

جملات خدایا شکر

زندگیم زیباست 

و روز به روز، 

رو به کمال و شکوفایست،

چون من طراح زندگی خود هستم 

خدایا شکرتمتن زیبای خدایا شکرت کلیک کنید

 

Tags جملات خدایا شکر جملات سپاسگزاری از خدا خدایا شکر خدایا شکرت خدایا شکرت بابت همه چیز خدایا شکرت نعمت خدایا شکرت واسه تن سالم عکس نوشته خدایاشکرت متن زیبا خدایا شکرت متن کوتاه خدایا شکرت

تعداد بازدید از این مطلب: 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : جمعه 24 خرداد 1398
نظرات

20158102028460a - فال روزانه جمعه 24 خرداد 1398

 فال روزانه جمعه 24 خرداد 1398
  فال روز متولدین فروردین: احتمالاً شما موفق شده‌اید كه خودتان را از یك مخمصه نجات دهید، پس نگاهی مثبت به شرایط دشوار داشتن برای شما كار سختی نیست. فقط مطمئن باشید كه اشتباهاً رفتار غیر طبیعی نداشته باشید. برای اینكه توانایی شما در دیدن جنبه مثبت هر موضوعی همچنین می‌تواند شما را به سمت تكذیب كردن سوق بدهد. موقع صحبت كردن مطمئن باشید كه حرفهایتان نه فقط بر پایه تخیلاتتان بلكه بر اساس واقعیت پی‌ریزی شده باشند.
  فال روز متولدین اردیبهشت: حتی اگر می‌توانید به روشنی حقیقت را ببینید -یا دست كم برداشتی از آن دارید- تصور نكنید كه برداشت هر فرد دیگری از واقعیت نیز باید مشابه برداشت شما باشد. شما با دیدی درون گرایانه به جهان می‌نگرید كه می‌تواند به اندازه خود جهان خیالی باشد، بنابراین نسبت به شخصی كه ممكن است به نتیجه‌ای مغایر با نتیجه شما رسیده باشد، كمی بی‌توجه باشید.
  فال روز متولدین خرداد: زندگی امروز برای شما مثل نفس كشیدن در هوای تازه می‌باشد و افكار شما مثل پرنده‌ها آزادانه در سرتاسر آسمان پرواز می‌كنند. اما همه چیز آن طور كه به نظر می‌رسد آرامش بخش نیست. بری اینكه پشت این تصویر زیبا احساسات غیر قابل حل به آرامی در حال ظهور كردن هستند. تلاش كنید كه به خودتان نگرانی راه ندهید، برای اینكه ممكن است شما در این چند روز توانایی سركوب كردن آنها را پیدا كنید، اما بهتر است به جای اینكه صبر كنید كه احساساتتان سرریز شوند، آنها را پردازش كنید.
  فال روز متولدین تیر: با وجود اینكه ممكن است اینگونه به نظر برسد كه شما در برابر اجبار تسلیم شده‌اید، ولی زیاد راضی نیستید كه فقط به خاطر پیدا كردن یك نگرش مثبت، احساسات عمیق‌ترتان را از ذهنتان پاك كنید. اما شما اكنون یا می‌توانید از تخیلتان برای تقویت كردن روحیه خودتان استفاده كنید یا اینكه هیچ كاری نكنید. انتخاب با شماست هر یك از این دو راه را كه انتخاب كنید شاید مجبور شوید كه بعداً در طول روز وقتی كه ماه وارد برج عقرب شد دوباره جلوی احساسات خود را بگیرید. به یاد داشته باشید كه حساس بودن نسبت به دنیای درونتان به این معنی نیست كه واجب است به خاطرش خودتان را اذیت كنید.
  فال روز متولدین مرداد: امروز شما وقتی كه با شرایط جدید روبرو می‌شوید، به خصوص بعد از اینكه چند اتفاق عجیب باعث ناراحتی شما شده‌اند، احساس خوبی خواهید داشت. اما نباید خیلی هم احساس راحتی كنید، برای اینكه همه چیز در حال تغییر كردن است. حتی اگر استرسها تمام شده باشند، شاید شما امروز قادر نباشید كه به هرچیزی كه می‌خواهید برسید. خوشبختانه شخصی كه قبلاً نسبت به شما ستیزه جو بوده است، اكنون برای اینكه با شما هم پیمان شود می‌تواند رویه‌اش را تغییر دهد. بنابراین بی‌جهت به توانایی‌های این حامی حسادت نداشته باشید.
  فال روز متولدین شهریور: به جای اینكه هر موضوعی را بارها و بارها تجزیه و تحلیل كنید، سعی كنید كه با یك روش خوب شروع به فعالیت كرده و بعد ببینید كه چه اتفاقی می‌افتد. افكارتان فقط می‌توانند شما را به دوردستها ببرند و واقعاً به هیچ روشی نمی‌توانند به شما بگویند كه دیگران اكنون در مقابل عمل شما چه واكنشی نشان خواهند داد. بهترین نتایج ممكن را در ذهن تصور كنید؛ فقط زمان می‌تواند به شما نشان دهد كه نقشه‌های شما مؤثر بوده است یا نه.
  فال روز متولدین مهر: مثل اینكه درهای خوشبختی به روی شما بسته شده‌اند، بنابراین اكنون قبل از اینكه زمان را از دست بدهید كاری مثبت انجام بدهید. این كار نیز دردسرهایی دارد، برای اینكه خیلی سریع واكنش نشان دادن نیز مشكلات خودش را دارد. اگر شما كاملاً به خودتان مطمئنید دوباره فكر كنید و ببینید كه در چند ساعت آینده چه احساسی خواهید داشت. اگر كم كم در حالیكه روز به جلو می‌رود شما این اطمینانتان را از دست دادید، فقط باید به مسائل مهم فكر كنید. به موضوعاتی كه شما نسبت به آنها آگاهی ندارید باید بیشتر از كارهایی كه می‌خواهید انجام دهید توجه كنید.
  فال روز متولدین آبان: امروز شما این توانایی را دارید كه حجم زیادی از اطلاعات را زیر و رو كرده و می‌توانید از راه شهودی بفهمید كه كدامیك از همه مهم‌تر است. به غریزه‌های خودتان اطمینان داشته باشد، برای اینكه شما می‌توانید گرفتاری احساسی پیچیده‌ای را به خوبی متوجه بشوید. خوشبختانه شما به سمت بحثهایی كه از قبل در موردشان اطلاعات دارید نمی‌روید. شما می‌دانید كه چگونه می‌توانید یك راز را مخفی نگه دارید و می‌دانید كه بهتر است برخی از حرفها را ناگفته باقی بماند.
  فال روز متولدین آذر: امروز برای شما سخت است كه رویاهایتان را پیش خود نگه دارید، برای اینكه به همان اندازه كه شما دوست دارید افكارتان را با دوستانتان در میان بگذارید آنها هم علاقه مندند كه بفهمند در ذهن شما چه می‌گذرد. بخشی از حرفهای شما دیگران را شوكه خواهد كرد، اما قصد شما غافلگیر كردن دیگران نیست. صحبت‌های شما جادویی هستند و باعث می‌شوند كه اطرافیانتان شما را تحسین كنند.
  فال روز متولدین دی: تعلق خاطر شما به سنت امروز در زمینه كاری می‌تواند باعث موفقیت شما بشود. درك كردن این موضوع كه یك سابقه بد چگونه می‌تواند مانع شما بشود، شما را قادر خواهد كرد كه بتوانید با استعدادهایتان بر شرایط دشوار چیره بشوید. به دلیل توجه كردن به خود از روشی كه درپیش گرفته‌اید خارج نشوید. اكنون برای شما زمانی است كه عضوی از یك گروه باشید نه الزاماً یك راهنما.
  فال روز متولدین بهمن: ممكن است كه امروز رقابت كردن نسبت به قبل برایتان اهمیت بیشتری داشته باشد، اما نه آنقدر مهم كه فقط به خاطر شركت كردن در یك مسابقه استراحت بعداز ظهرتان در خانه را از دست بدهید. اما هنوز هم كامل كردن خوشی‌هایتان با خندیدن و تفریح كردن با برنامه‌های قبلیتان ایده جالبی است. شاید برنده شدن در همه كارهایی كه انجام می‌دهید، مهم باشد، اما نباید به خاطر جلو افتادن در یك مسابقه شانس لذت بردن را از دست بدهید.
 

فال روز متولدین اسفند: شما امروز بین آرزویتان برای انگیزش درونی و نیازهایتان برای یك استراحت آرام و ساده احساس آشفتگی می‌كنید. اما حتی زمانی كه تنها هستید برای اینكه كتابی را برداشته و در مورد موضوعی كه مورد علاقه‌تان است چیزی بیاموزید، تردید به خود راه ندهید. كسب كردن اطلاعات جدید به وسیله مطالعه و صحبت كردن با دیگران همچنین می‌تواند بذرهای هوشمندی را در شما بارور كند.

Tags robeka robeka.ir انواع فال روبکا فال فال انبیا فال انبیاء فال چوب فال حافظ فال حافظ با تفسیر فال روز فال روز تولد فال روزانه فال روزانه 2 فال روزانه حافظ فال عشق فال عطسه فال قهوه فال ماه فال هفته

تعداد بازدید از این مطلب: 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : جمعه 24 خرداد 1398
نظرات

ادبیات و شعر 16 بازدید

World Blood Donation1 - جملات زیبا به مناسبت روز جهانی اهدای خون

جملات زیبا به مناسبت روز جهانی اهدای خون

تک تک قطرات خونی که دارم می دهم برای کشورم

می جنگم برای کشورم

جانم را می دهم برای کشور

و اهداء میکنم خونم را برای اعضای کشورم

پیام زیبا برای اهدای خون

اهدای خون برای یک جوان و انسان سالم هیچ ضرری ندارد. برای بیمار امید زندگی است. با اهدای خون زندگی را بازگردانید

جمله برای اهدای خون

اهدای خون تبلور زیبای انسانیت و مهرورزی است كه امید به زندگی را در افراد نیازمند به این فرآورده حیات بخش ارتقا می بخشد و سبب بهبود روند درمانی آنان می شود. 

متن درباره اهدای خون

 اشک های مادر نمی تواند فرزند خود را نجات دهد. اما خون شما می تواند.

متن درباره اهدای خون

امروز، روز جهانیِ مهربانی هست و چه مهربانی بالاتر از اهدای زندگی به یک هموطن؛ به یک همنوع! 

پیام زیبا برای اهدای خون

قطره قطره خون تو

لحظه لحظه زندگی من

هموطن! بیایید با اهدای خون خود جان هموطن نیازمند و مریض خود را نجات دهیم.

حتما بخوانید:  نوحه و مداحی مخصوص محرم (2)

هموطن ، انسانی به خاطر اهدای خون خودت چشم انتظار زنده گی را دارد .

زنده گی آن هموطن ما که درجدال با مرگ است با اهدای خون من و تو ادامه میتواند و بس .

روز جهانی اهدای خون

خونی که شما اهدا می کنید به کس دیگری فرصت زندگی داده اید.

 یک روز این شخص ممکن است یکی از نزدیکانتان، 

یک دوست، یک عزیز و یا حتی خود شما باشد.

جملات زیبا به مناسبت روز جهانی اهدای خون

 هر كس، انسانی را از مرگ رهایی بخشد، چنان است كه گویی همه مردم را زنده كرده است 

پیام زیبا برای اهدای خون

برای دادن خون، نیازی به نیروی اضافی و غذای اضافی ندارید و با اهدای آن زندگی را نجات خواهید داد.

جمله برای اهدای خون

روز (۱۴ ژوئن) هر سال به نام روز جهانی اهدای خون (روز جهانی تقدیر از اهدا کنندگان خون) انتخاب شده‌است.

حتما بخوانید:  داستان مسیر سخت پولدار شدن

 در این روز از همت والا و فعالیت انسان دوستانه تمام کسانی 

که در زمینه اهدا و انتقال خون و نجات جان انسان‌ها تلاش می‌کنند، قدردانی می‌شود.

 متن درباره اهدای خون

آیا شما احساس می کنید که پولی برای بخشیدن ندارید؟ شما گرانبهاترین منابع را دارید که از آن بی خبرید: توانایی صرفه جویی در زندگی با اهدای خون! کمک کنید با به اشتراک گذاشتن این هدیه ارزشمند با کسی که نیاز دارد جانش را نجات دهید

جمله برای اهدای خون

هموطن! بیایید با اهدای خون خود جان هموطن نیازمند و مریض خود را نجات دهیم

روز جهانی اهدای خون

اگر یک اهدا کننده خون هستید، شما یک فرد قهرمان هستید، جایی که هدیه ای عالی از زندگی خود را دریافت کردید.

ags robeka robeka.ir اهدای خون اهدای خون شعر پیام زیبا برای اهدای خون جملات به مناسبت روز جهانی اهدای خون جملات زیبا به مناسبت روز جهانی اهدای خون جمله برای اهدای خون روبکا روز جهانی اهدای خون شعار های اهدای خون متن درباره اهدای خون

تعداد بازدید از این مطلب: 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : چهار شنبه 22 خرداد 1398
نظرات

fun2176 - بیوگرافی نهال دشتی بازیگر جوان ایرانی + تصاویر

 

 

نهال دشتی (زاده ۱۳۷۱ در شهر تهران)، بازیگر ایرانی است که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در تئاتر شروع کرد، و با سریال شهرزاد (مجموعه نمایش خانگی) بصورت رسمی معرفی شد

نام اصلی     نهال دشتی
زمینه فعالیت سینما، تئاتر، سریال
تولد ۱۲ شهریور ۱۳۷۱  – تهران
محل زندگی      تهران، ایران
ملیت    ایران
پیشه     بازیگر
سال‌های فعالیت      از ۱۳۸۹ تاکنون

نهال دشتی (زاده ۱۳۷۱ در شهر تهران)، بازیگر ایرانی است که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در تئاتر شروع کرد، و با سریال شهرزاد (مجموعه نمایش خانگی) بصورت رسمی معرفی شد. نهال دشتی دارای مدرک سینما از دانشگاه سوره است.

نهال دشتی دوره دیده در ورک شاپ های متعدد بازیگری است و شروع کار تئاتر را از سال ٨٩ با نمایش هملت ماشین سپس علائم حیاتی-پرستار زمان و.. شروع کرد.

حتما بخوانید:  بیوگرافی و تصاویر نیلوفر هوشمند

ساخت ٣ فیلم کوتاه ، ٢ انیمیشن کوتاه  و بازی در۵ فیلم کوتاه (تعطیلات،چشم انداز یک رویا،سرانجام میگذارم بروی و…) ، تله فیلم پرواز یک رویا به کارگردانی فرهاد اهی و سریال تلویزیونی جاده چالوس، احمد معظمی را در کارنامه هنری خود دارد . وی در سریال شهرزاد ایفاگر نقش “میترا” بود .

 

تصاویر  نهال دشتی

 

fun2176 1 - بیوگرافی نهال دشتی بازیگر جوان ایرانی + تصاویر

عکس نهال دشتی

fun2176 2 - بیوگرافی نهال دشتی بازیگر جوان ایرانی + تصاویر

تصاویر نهال دشتی

fun2176 3 - بیوگرافی نهال دشتی بازیگر جوان ایرانی + تصاویر

عکس های جدید نهال دشتی

fun2176 4 - بیوگرافی نهال دشتی بازیگر جوان ایرانی + تصاویر

تصاویر جدید نهال دشتی

fun2176 5 - بیوگرافی نهال دشتی بازیگر جوان ایرانی + تصاویر

عکس های اینستاگرام نهال دشتی

fun2176 6 - بیوگرافی نهال دشتی بازیگر جوان ایرانی + تصاویر

تصاویر نهال دشتی

fun2176 7 - بیوگرافی نهال دشتی بازیگر جوان ایرانی + تصاویر

نهال دشتی

fun2176 8 - بیوگرافی نهال دشتی بازیگر جوان ایرانی + تصاویر

جدیدترین تصاویر نهال دشتی

fun2176 9 - بیوگرافی نهال دشتی بازیگر جوان ایرانی + تصاویر fun2176 10 - بیوگرافی نهال دشتی بازیگر جوان ایرانی + تصاویر

نهال دشتی بازیگر شهزاد

بیوگرافی نهال دشتی تصاویر جدید نهال دشتی تصاویر نهال دشتی عکس جدید نهال دشتی عکس های اینستاگرام نهال دشتی عکس های نهال دشتی نهال دشتی نهال دشتی بازیگر شهزاد

 بیوگرافی نهال دشتی بازیگر جوان ایرانی + تصاویر

تعداد بازدید از این مطلب: 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : چهار شنبه 22 خرداد 1398
نظرات

20158102028460a - فال روزانه چهارشنبه 22 خرداد 1398

 فال روزانه چهارشنبه 22 خرداد 1398
  فال روز متولدین فروردین: شما امروز برنامه کاری خاصی دارید ولی احتمالا این برنامه شما را از رسیدن به اهداف تان باز نمی‌دارد. ممکن است کارهای سخت گیرانه شما به نظر دیگران وسواسی برسد، اما شما قادر خواهید بود که حتی اگر آسان گیر هم نباشید این گونه جلوه کنید. اگرچه احتمالا تصميمات استوار شما اكنون به نفع تان عمل خواهى كرد، عاقل باشید و بدانید که کی باید در روزتان از آن بهره بگیرید. زمان به آن سرعتی که شما فکر می‌کنید بسرعت نمی‌گذرد.
  فال روز متولدین اردیبهشت: سرسختی و لجاجت تان می‌تواند به شما کمک کند تا امروز این درگیری را به نفع خود تمام کنید،‌ اما احتمالا بهای زیادی را برای آن پرداخت می‌کنید. پیروزی شما یک موفقیت توخالی است اگر احساسات و عواطف بر شما چیره شوند. برای موقعیت خود یک دلیل متقاعد کننده بیاورید، اما بعد باید مشتاق باشید که روش خود را تغيير داده و در میان راه به دیگران ملحق شوید.
  فال روز متولدین خرداد: شما این توانایی را دارید که حقیقت را بوسیله انتخاب درست کلمات تان دست کاری کنید. شما بسیار باهوش هستید و می‌توانید حتی بدون اینکه متوجه باشید نظرات دیگران را تغییر دهید. متاسفانه، ممکن است از تاثیر خود کاملا آگاه نباشید. شما می‌توانید تاثیر مثبتی بر دیگران داشته باشید، بنابراین قبل از اینکه دهان تان را باز کنید و حرفی بزنید درباره چیزی که می‌خواهید بگویید کاملا بیندیشید.
  فال روز متولدین تیر: ممکن است آماده باشید که با بیان کردن درست و دقیق احساسات تان به دیگران اجازه دهید دقیقا بدانند که شما چه فکر می‌کنید. اما اینها احساسات کاملا پیچیده‌ای هستند، پس آسان نیست که بخواهید آنها را کنترل کنید. آنها با خود جذابیت‌های خیالی بسیاری دارند، تمایلات و ترس‌ها، و هیچ كسی نمی‌تواند اختلاف بين آنها را متوجه شود. با این وجود، ریسک کردن و استفاده از تجربیات تان می‌تواند بین شما و تاثير اعمال اخيرتان مانع ايجاد كند.
  فال روز متولدین مرداد: امروز شما قادرید که نیمه خوب هر اتفاقی را ببینید، ‌حتی در موقعیتی که دیگران فکر می‌کنند موقعیتی بسیار پیچیده است. این به معنی این نیست که شما آنها را انکار می‌کنید؛ بلکه تنها این است که شما می‌توانید در یک زمان واقع بین و خوش بین باشید. این قابلیت به شما امتیاز خاصی می‌دهد که شما را از همکاران تان متمایز می‌کند،‌ به خاطر اینکه آنها بیشتر مشتاقند که از روش شما پیروی کنند. چرا که می‌بینند شما طرحی واقعا عملی دارید که همه چیز را امکان پذیر می‌سازد.
  فال روز متولدین شهریور:سیاره حاکم شما عطارد امروز فاصله زیادی با ژوپیتر ایجاد می‌کند، به شما اين امكان را می‌دهد که استعداد و هوش خود را بکار گرفته و راه خود را از گوشه تاریکی شروع کنید. در یک نگاه ممکن است نگران شوید که دارید در راهی می‌روید که شما را به دام بیندازد. اما بعد از بررسی‌های دقیق، می‌فهمید که می‌توان این موقعیت را به فرصتی تبدیل کرد که قدرت مثبت اندیشی تان را به دیگران اثبات کند. اجازه ندهید تا موانع شما را از راه تان بازدارند؛ برعکس از آنها برای تقویت نیروی تان استفاده کنید.
  فال روز متولدین مهر: با وجود اینکه ممکن است در رابطه با رابطه اخیری که دارید امیدوار باشید،‌ احساسات تان تحریک شده است و باعث شده تا هر اتفاقی که امروز می‌افتد را بسیار مهمتر فرض کنید. شما ترجیح می‌دهید تا اکنون ملودرام‌های زندگی تان را به حداقل برسانید، اما به نظر می‌رسد آنها شما را هر کجا که می‌روید تعقیب می‌کنند. به جای تلاش برای جلوگیری از اینکار،‌سعی کنید دریچه قلب تان را باز بگذارید تا احساسات خود را بیان کرده و از این طریق به آرامش برسید.
  فال روز متولدین آبان: دیدار ماه از نشان شما نشان دهنده این است که تا دو روز احساسات شما شدت می‌یابند، با این حال تغییراتی که در حال تجربه کردن شان هستید می‌تواند مهم بماند. ممکن است در رابطه با ناشناخته‌ها هراسان باشید و با چسبیدن به عادات یا رابطه‌های قدیمی به آن واکنش نشان دهید اما آ نها دیگر نیاز شما را تامین نمی‌کنند. اما این درباره این نیست که دیگران را نادیده بگیرید و نسبت به احساسات شان بی اعتنا باشید؛‌ بلکه باید روشی اتخاذ کنید که نیروی تان را تقویت کنید تا منجر به تکامل شما شود.
  فال روز متولدین آذر: ممکن است این روزها با شخصی از نزدیکان تان احساس ناراحتی کنید اگر چه ممکن است این احساس پریشانی و اضطراب مستقیما به این شخص ربطی نداشته باشد. در واقع شما ممکن است از هر کسی که حد و مرزهای احساسی تان زیر پا بگذارد احساس ناراحتی کنید. ممکن است دوست داشته باشید که در وهله اول احساسات تان را برای خودتان نگاه دارید اما بعداز ظهر شرایطی پیش خواهد آمد که مجبور می‌شوید احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.
  فال روز متولدین دی: امروز دیگران به شما توانایی و نیرویی می‌دهند؛ بدون اینکه حتی خودشان بفهمند چه کمکی به شما کرده اند! البته این موضوع به این معنی نیست که آنها کار خاصی می‌کنند، فقط این را بدانید که وقتی که نیاز به کمک داشتید می‌توانید به آنها تکیه کنید، به خاطر اینکه کاملا مشخص است که دوستان تان در موقع لزوم حتما یاری تان خواهند کرد. خوشبختانه، احتمالا شما امروز نیازی به کمک آنها پیدا نخواهید کرد،‌ به خاطر اینکه تا زمانیکه رفتار خوب مثبتی در رابطه با کارهایی که انجام می‌دهید داشته باشید تلاش‌هایتان نتیجه خواهد داد.
  فال روز متولدین بهمن: شما امروز در رابطه با زندگی وسیع تر و عاقلانه تر فکر می‌کنید حتی اگر دلیلش را هم ندانید. دیگران به شما به چشم چراغ راهنما نگاه می‌کنند،‌ به خاطر اینکه خوش بینی شما به آنها نیرویی می‌دهد که باعث می‌شود برای ادامه کارشان انگیزه پیدا کنند. ضمنا با وجود اینکه شما می‌توانید به تنهایی و کاملا کار خود را انجام دهید، با این حال احساس می‌کنید که گیج و پریشان شده اید. در نارضایتی و ناخشنودی غرق نشوید. در عوض، به این فکر کنید که چگونه می‌توانید برای دیگران خوب و موثر واقع شوید.
 

فال روز متولدین اسفند: اگر واقعا فرشته‌ها وجود داشته باشند، تمام امروز به تماشای شما می‌نشینند. به نظر می‌رسد دست نامرئی وجود دارد که در موقعیت‌های پیچیده و دشوار راه را برای شما روشن می‌کند. اکنون برای این کمک و یاری نجنگید، حتی اگر نفهمید این کمک از کجا برای تان رسیده است. مطمئن شوید که اعمال شما از طرف دیگران حمایت می‌شود، بنابراین با شهامت باشید و ریسک کمک به دیگران را بپذیرید. در این راه می‌توانید منافع و شانس و اقبالی از ژوپیتر دریافت کنید.

robeka robeka.ir روبکا طالع بینی 22 خرداد فال روز چهارشنبه فال روزانه فال و طالع بینی

تعداد بازدید از این مطلب: 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : چهار شنبه 22 خرداد 1398
نظرات

های زیبا درباره کودکان کار - متن زیبا درباره کودکان کار

متن هایی درباره کودکان کار 

متن زیبا درباره کودکان کار

تنها کسی که اگه با یه شاخه گل به خونه بره ، مؤاخذه می شه 

كودك گل فروش سر چهار راهه …

کودکان کار در ایران

در چشم‌هایشان خیره شوی

راز تلخی را می بینی

مدت هاست

بار غم را بسته اند…

حسرت بازی‌های کودکی

در دل‌های کوچکشان

داغ مانده است.

رؤیاهای شیرین

در جور روزگار

خاموش و خالی مانده اند…

بست نشین پیاده روها هستند

فقر و کودکان کار

آنجا که انعکاس نگاه کودکان کار،

از واکس کفش‌هاست!!

گم اند کفش‌های پیاده ای که

برقص سوارگان پیدا می دوند!!

 

“شرم” میکنم که وزن سیری ام را با ترازوی گرسنه ای بکشم…

 متن هایی درباره کودکان کار 

نردبانی که ،به اندازه دلتنگی من قد بکشد

پشت دیوار کسی یافت نشد!!!!

تکیه بر حسرت خود خواهم زد……….

متن درباره کودکان کار

خدایا کجایی…من از تو فقط یک چیز میخواهم…پیامبری که معجزه اش

حتما بخوانید:  اشعار ولادت امام موسی کاظم علیه السلام

خنداندن کودکان خیابانی باشد…!!!

متن های زیبا درباره کودکان کار 

باز باران بی ترانه می خورد بر بام خانه

نرم نرمک می چکد غم از در و دیوار خانه کودکی ده ساله ام من   

 کودک کار و خیابان خسته و زخمی ز باران

وای باران! وای باران!   

باز هم من ماندم و یک دسته گل باز هم من ماندم و یک دست پر!

متن کودکان کار 

«باران عشق» حسرت همه این نداشته هاست. حسرت همه بیقراری‌ها، دلتنگی‌ها و آرزوهای بر باد رفته…

حسرت جهانی که دیگر خاکستری شده و خبری از آن صورتیِ شاد در آن نیست. دنیایی که بچه ها در آن نمی خندند و غمگین‌اند…

«باران عشق» قلبی‌ست که دیگر در سینه هیچکس جا نمی‌شود و آن بالاها می‌تپد. آن بالاها می وزد، می بارد، ضجه می‌زند…

که بچه‌ها را نجات دهید، که فرار کنیم از این خاکستری لعنتی… که دنیا بدون بچه ها و آن نگاه های معصوم، خیلی چیزها کم دارد، نبض‌اش نمی‌زند، نمی‌خندد…

حتما بخوانید:  ای دست منت تو بمن بنده در دراز از ازرقی هروی

کودکان کار و خیابان 

ورشکست شدن کدامین سرمایه دار، به اندازه بی سرمایه شدن تودردناک است ؟

در شیرینی ات چه ریخته ای که کامها تلخ می شوند ؟؟

متن هایی درباره کودکان کار

از پسرک فقیر پرسیدند :

تا بحال دروغ گفته ای ؟ پسرک گفت :

دروغ هایم زمانی شروع شد که :

موضوع انشایم این بود:

تابستان را چگونه گذرانده اید ؟

جملاتی در وصف کودکان کار 

از خودم بدم آمد ، وقتی که به پسرک گفتم :

کفش هایم را خوب رنگ کن

و او گفت :  خاطرت جمع باشد مثل سرنوشتم برایت سیاه می کنم

robeka robeka.ir جملاتی در وصف کودکان کار روبکا عکس کودکان کار فقر و کودکان کار کودکان کار کودکان کار در ایران کودکان کار و خیابان متن درباره کودکان کار متن کودکان کار متن های زیبا درباره کودکان کار

تعداد بازدید از این مطلب: 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : چهار شنبه 22 خرداد 1398
نظرات

عکس های جالب و دیدنی روز 22 خرداد 1398

03 15 10 1 - عکس های جالب و دیدنی روز 22 خرداد 1398

برداشتن آب از دریاچه ای خشک شده در “چنای” هند/ رویترز

03 15 05 2 - عکس های جالب و دیدنی روز 22 خرداد 1398

اتاق تخلیه استرس در نمایشگاه لوازم مصرفی برقی در شهر شانگهای چین/خبرگزاری فرانسه

03 15 06 2 - عکس های جالب و دیدنی روز 22 خرداد 1398

عکس فارغ التحصیلی دانش آموزان مدرسه ای در “جیانگسو” چین

03 15 09 1 - عکس های جالب و دیدنی روز 22 خرداد 1398

جنسیس جی 80 مدل 2018

03 15 07 1 - عکس های جالب و دیدنی روز 22 خرداد 1398

استقبال از گردشگران اروپایی در بندر شهر کلمبو سریلانکا/ رویترز

03 15 04 1 - عکس های جالب و دیدنی روز 22 خرداد 1398

بدون شرح

03 15 03 1 - عکس های جالب و دیدنی روز 22 خرداد 1398

گاوبازی در مادرید اسپانیا/EPA

robeka robeka.ir تصاویر دیدنی تصاویرجالب تصاویرجالب و دیدنی روبکا عکس های جالب عکس های جالب و دیدنی عکس های جالب و دیدنی جدید عکس های جالب و دیدنی جهان عکس های جالب و دیدنی روز

تعداد بازدید از این مطلب: 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : چهار شنبه 22 خرداد 1398
نظرات

old anecdote interest - حکایت خر در گل مانده

خر در گل مانده

حکایت «خر در گل مانده»

مردی خری دید که در گل گیرکرده بود و صاحب خر از بیرون كشیدن آن خسته شده بود. 

برای كمك كردن دُم خر را گرفت و زور زد! 

دُم خر از جای كنده شد.

فریاد از صاحب خر برخاست كه ، تاوان بده!

مرد برای فرار به كوچه‌ای دوید ولی بن بست بود. 

خود را در خانه‌ای انداخت. 

زنی آنجا كنار حوض خانه نشسته بود و چیزی می‌شست و حامله بود. 

از آن فریاد و صدای بلند در ترسید و بچه اش سِقط شد.

صاحب خانه نیز با صاحب خر همراه شد. 

مرد گریزان بر روی بام خانه دوید. راهی نیافت ، از بام به كوچه‌ای فرود آمد كه در آن طبیبی خانه داشت. جوانی پدر بیمارش را در انتظار نوبت در سایۀ دیوار خوابانده بود.

مرد بر آن پیرمرد بیمار افتاد ، چنان كه بیمار در جا مُرد. 

فرزند جوان به همراه صاحب خانه و صاحب خر به دنبال مرد افتاد!

مرد، به هنگام فرار ، در سر كوچه ای با یهودی رهگذر سینه به سینه شد و او را به زمین انداخت. تکه چوبی در چشم یهودی رفت و كورش كرد. 

حتما بخوانید:  شعر کودکانه نهنگ

او نیز نالان و خونریزان به جمع متعاقبان پیوست!

مرد گریزان ، به ستوه از این همه ،خود را به خانۀ قاضی رساند كه پناهم ده و قاضی در آن ساعت با زن شاكی خلوت كرده بود. 

چون رازش را دانست ، چارۀ رسوایی را در طرفداری از او یافت و وقتی از حال و حكایت او آگاه شد ، مدعیان را به داخل خواند. 

نخست از یهودی پرسید. 

یهودی گفت : این مسلمان یك چشم مرا نابینا كرده است. 

قصاص طلب میكنم. 

قاضی گفت: دیه مسلمان بر یهودی نصف بیشتر نیست.

باید آن چشم دیگرت را نیز نابینا كند تا بتوان از او یك چشم گرفت! وقتی یهودی سود خود را در انصراف از شكایت دید ، به پنجاه دینار جریمه محكوم شد! 

جوان پدر مرده را پیش خواند. 

گفت : این مرد از بام بلند بر پدر بیمار من افتاد و هلاكش كرده است. 

به طلب قصاص او آمده‌ام. 

قاضی گفت : پدرت بیمار بوده است ، و ارزش زندگی بیمار نصف ارزش شخص سالم است. 

حتما بخوانید:  اشعار مبعث پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله

حكم عادلانه این است كه پدر او را زیرهمان دیوار بخوابانیم و تو بر او فرودآیی ، طوری كه یك نیمه ی جانش را بگیری!

جوان صلاح دید که گذشت کند ، اما به سی دینار جریمه ، بخاطرشكایت بی‌مورد محكوم شد!

نوبت به شوهر آن زن رسید كه از وحشت سقط کرده بود ، گفت : قصاص شرعی هنگامی جایز است كه راه جبران مافات بسته باشد.

حال می‌توان آن زن را به حلال در عقد ازدواج این مرد درآورد تا كودک از دست رفته را جبران كند. 

برای طلاق آماده باش!

شوهرش فریاد میزد و با قاضی جدال می‌كرد كه ناگاه صاحب خر برخاست و به طرف در دوید. 

قاضی فریاد داد : هی ، بایست كه اكنون نوبت توست! 

صاحب خر همچنان كه می‌دوید فریاد زد : من شكایتی ندارم. 

میروم مردانی بیاورم.

گردآوری :بخش سرگرمی روبکا /

robeka حکایت حکایت آموزنده حکایت جالب حکایت خر حکایت خر در گل مانده حکایت طنز حکایت قدیمی حکایت های قدیمی خر در گل مانده داستان کوتاه

تعداد بازدید از این مطلب: 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : چهار شنبه 22 خرداد 1398
نظرات

lyrics houshangchalangi - اشعار هوشنگ چالنگی

اشعار هوشنگ چالنگی

هوشنگ چالنگی (زاده ۱۳۲۰ خورشیدی در مسجد سلیمان)، شاعر معاصر اهل ایران است. وی فرزند رحمان چالنگی شاه امیری (ازطوایف اصلی ایل ممبینی) از ملاکین و بزرگان ایل ممبینی می‌باشد که پدرایشان هم‌زمان با اکتشاف نفت از زادگاه خود روستای لاکم از توابع شهر باغ‌ملک به مسجدسلیمان آمدند و همه باغهای لاکم به نام پدرایشان می شناسند.

اشعار زیبای هوشنگ چالنگی

اکنون

خاموش ترين زبان‌ها را در کار دارم

با پرنده ای در ترک خويش

که هجاها را به ياد نمی‌آورد

 می‌رانم

می‌رانم

از بهار چيزی به منقار ندارم

از شرم منتظران به کجا بگريزم

هر شب

همه شب

در تمامی سردابه های جهان

زنی که نام مرا به تلاوت نشسته است

ای آبروی اندوه من

سقوط مرا اينک! از ابرها بيبن

– چونان باژگونه بلوطی

که بر چشم پرنده ای-

بر کدامين رود بار می راندم

هر روز

همه روز

با مردی که در کنار من

مه صبحگاهی را پارو می کرد

در آواز خروسان

هر صبح

همه صبح

به کدامين تفرج می رفتم

با لبخنده ای از مادر

که به همراه می بردم

اينک شيهه اسب است که شب چره را مرصع می‌کند

و ترکه چوپانان

که مرا به فرود آمدن علامتی می دهد

2019 06 12 - اشعار هوشنگ چالنگی

اشعار عاشقانه هوشنگ چالنگی

ذوالفقار را فرود  آر

   ! بر خواب اين ابريشم

كه از «افيليا»

جز دهاني سرودخوان نمانده است

    در آن دَم كه دست لرزان بر سينه داري

    اين منم،كه ارابه ي خروشان را از مِه گذر داده ام

    آواز روستايي ست كه شقيقه اسب را گلگون كرده است

به هنگامي كه آستين خونين تو

 !   سنگ را از كفِ من مي پراند

با قلبي ديگر بيا

اي پشيمان 

   !اي پشيمان

    تا زخم هايم را به تو باز نمايم

حتما بخوانید:  عکس نوشته و شعر خدایی که در این نزدیکی ست از سهراب سپهری

 – من كه اينك

از شيار هاي تازيانه ي قوم تو

پيراهني كبود به تن دارم –

   ! اي كه دست لرزان بر سينه نهاده اي 

بنگر 

    اينك منم كه شب را سوار بر گاو زرد

     . به ميدان مي آورم

«میراث»

نمی توانم گفت ،

با تو اين راز نمی توانم گفت

ـ در کجای دشت، نسيمی نيست

که زلف را پريشان کند –

آرام !  آرام !

از کوه اگر می گويی  آرام تر بگوی!

بار گریه ای بر شانه دارم

برکه ای که شب از آن آغاز می شود

ماهی اندو هگين می گردد

و رشد شبانه ی علف

 پوزه ی اسب را مرتعش می کند

آرام ! آرام ! از دشت اگر می گويی.

گياهی که در برابر چشم من قد می کشد

در کدامين ذهن است

به جز گوسفندی که

اينک پيشاپيش گله می آيد.

آه ميدانم !اندوه خويشتن را من

صيقل نداده ام!

بتاب ؛ رويای من !  به گياه و بر سنگ ،

که اينک؛ معراج تو را آراسته ام من.

گرگی که تا سپيده دمان بر آستانه ی ده می ماند

بوی فراوانی در مشام دارد

صبحی اگر هست، بگذار با حضورِ آخرين ستاره

در تلاوتی ديگر گونه آغاز شود .

ستاره ها از حلقومِ خروس تاراج می شود

 تا من از تو بپرسم

ـ اکنون ؛ ای سرگردان ! در کدام ساعت از شبيم؟

انبوهیِ جنگل است که پلک مرا

بر يال اسب می خواباند

و ستاره ای غيبت می کند

تا سپيده دمان را به من باز نمايد.

ميراث گريه ؛  آه – در قوم من –

سينه به سينه بود .

2019 06 12 - اشعار هوشنگ چالنگی

شعرهای هوشنگ چالنگی

اکنون دیگر بیرقی بر آبم.

چشم بر هم می نهم

و با گردنم رعشه هایم را

هنجار میکنم

آیا روح به علف رسیده است؟

حتما بخوانید:  متن و جملات زیبا با موضوع زندگی زیباست (4)

پس برگردم و ببینم

که میان گوش های باد ایستاده ام

تا این ماهی بغلتد و پلکهای من ذوب شوند

آه میدانم!

فرورفتن یالهای من در سنگ

آیندگان را دیوانه خواهدکرد

و از ریشه ی این یالهای تاریک

روزی دوست فرود می آید و تسلیت دوست را می پذیرد

اکنون چشم بر هم گذارم و کشف کنم

ستاره ای را که اندوهگینم می کند.

“با تو این راز نمی توانم گفت

ـ در کجای دشت نسیمی نیست

 که زلف را پریشان کند

آرام

آرام

از کوه اگر می گویی

 آرام تر بگوی!

 برکه ای که شب از آن آغاز می شود

ماهی اندو هگین می گردد

و رشد شبانه ی علف

پوزه اسب را مرتعش می کند

آرام !

آرام !

از دشت اگر می گویی.

گیاهی که در برابر چشم من قد می کشد

 در کدامین ذهن است

 به جز گوسفندی که

اینک پیشاپیش گله می آید

آه میدانم

اندوه خویشتن رامن

صیقل نداده ام!

بتاب ؛ رویای من

به گیاه و بر سنگ

که اینک؛ معراج تو را آراسته ام من

گرگی که تا سپیده دمان بر آستانه ی ده می ماند

بوی فراوانی در مشام دارد

صبحی اگر هست

بگذار با حضور آخرین ستاره

در تلاوتی دیگر گونه آغاز شود

ستاره ها از حلقوم خروس

تاراج می شود

تا من از تو بپرسم

ـ اکنون ؛ای سرگردان !

در کدام ساعت از شبیم؟

انبوهی جنگل است که پلک مرا

بر یال اسب می خواباند

و ستاره ای غیبت می کند

تا سپیده دمان را به من باز نماید.

میراث گریه ؛آه

در خانه ام

سینه به سینه بود” 

هوشنگ چالنگی

گردآوری:روبکا/robeka.ir

اشعار هوشنگ چالنگی

robeka robeka.ir اشعار زیبای هوشنگ چالنگی اشعار عاشقانه هوشنگ چالنگی اشعار هوشنگ چالنگی ترانه های هوشنگ چالنگی چالنگی روبکا شعر هوشنگ چالنگی شعر و ترانه شعرهای چالنگی شعرهای هوشنگ چالنگی هوشنگ چالنگی

تعداد بازدید از این مطلب: 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : چهار شنبه 22 خرداد 1398
نظرات

اشعار اسماعیل نواب صفا

esmaeel navabsafa - اشعار اسماعیل نواب صفا

اشعار اسماعیل نواب صفا

اسماعیل نواب صفا (۲۹ اسفند ۱۳۰۳ کرمانشاه – ۱۹ فروردین ۱۳۸۴ تهران)، نویسنده، محقق، شاعر و ترانه سرای معروف و برجستهٔ ایرانی بود. سرانجام چراغ عمر پر فروغ و پر افتخار استاد اسماعیل نوّاب صفا در ساعت ۱۱ صبح روز جمعه ۱۹ فروردین ماه سال ۱۳۸۴ به خاموشی گرائید و پیکر ایشان در قطعه هنرمندان واقع در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

اشعار اسماعیل نواب صفا

ای جوانی

 رفتی ز دستم ، در خون نشستم

جوانی، کجايی

چرا رفتی که من بر تو عهدی نبستم

غم پيری ، نبود ديری ، که در هم شکستم

 چه اميد به کف داده ام رايگانی

کنون حسرت برم روز و شب بر جوانی

نه هوشيار و نه مستم

ندانم که چه هستم

جوانی چو رفتی تو ز دستم

نديدم سود از جوانی در زندگانی

چه حاصل از زندگانی دور از جوانی

جفا کن که بودم دردا که ديدم از مهربانان ، نامهربانی

غمت را نهفتم در سينه اما با کس نگفتم راز نهانی

حتما بخوانید:  عکس نوشته و شعر خدایی که در این نزدیکی ست از سهراب سپهری

نديدم سود از جوانی در زندگانی

چه حاصل از زندگانی دور از جوانی

چو اين دل به نشا دادم

که چون جويم از رهابم

اميدم کجایی ، کجايی

اگر در برم نيايی

بسازم با سوز هجران و داغ جدایی

………………………

به عشق هر که دل بستم، از اول خصم جانم شد

به هر کس مهر کردم، عاقبت نامهربانم شد

کسی از راه دلسوزی، نزد بر آتشم آبی

وفای شمع را نازم، که عمری همزبانم شد

رهایی نیست مقدورم، ز بند عشقش ای ناصح

من آن صیدم کز اول دام صیاد آشیانم شد

به دستش تا سپردم دل، چو لاله داغدارم کرد

به پایش تا فشاندم جان، چو نرگس سرگرانم شد

هزاران خون دل خوردم که بینم بی رقیب او را

چه سود از خلوت وصلش که شرمم پاسبانم شد

“صفا” می سوخت چون پروانه و می گفت دلشادم

 که همچون شمع، روشن در جهان راز نهانم شد

………………………………………………….

غزلیات اسماعیل نواب صفا

مرغی كه هراسی ز قفس داشته باشد

خاموش از آن به كه نفس داشته باشد

حتما بخوانید:  بود که بار دگر بشنوم صدای تو را از امیر هوشنگ ابتهاج

بيدار شو، اي غرّه ي ايّام كه هر صبح

شام سيهي نيز ز پس داشته باشد

چابُك نرود قافله سالار جواني

گر گوش به فرياد جَرَس داشته باشد

آن نغمه گر عشق كه دمساز مسيحاست

حيف است كه آهنگ هوس داشته باشد

اي عشق بلاخيز، به غير از تو «صفا» نيز

اميد محبت به چه كس داشته باشد

دلي كز آتش عشقي نسوزد سوختن دارد

لبي كز عاشقي حرفي نداند دوختن دارد

از آن در آتش عشق تو گريانم كه مي دانم

ميان آب و آتش شمع محفل سوختن دارد

نياموزي چو من اي لاله رخ درس وفا هرگز

كه با خون جگر درس وفا آموختن دارد

منوّر كرده ام با شمع جانم راه جانان را

به پيش پاي جانان شمع جان افروختن دارد

«صفا» در دل به غير از مِهر مهرويان نيندوزد

كه در ويرانه ي دل گنج عشق اندوختن دارد

گردآوری:روبکا/robeka.ir

robeka robeka.ir اسماعیل نواب صفا اشعار اسماعیل نواب صفا اشعار عاشقانه بیوگرافی اسماعیل نواب صفا ترانه های اسماعیل نواب صفا دیوان اشعار اسماعیل نواب صفا روبکا شعر جوانی اسماعیل نواب صفا شعر و ترانه شعرهای اسماعیل نواب صفا غزلیات اسماعیل نواب صفا

تعداد بازدید از این مطلب: 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : چهار شنبه 22 خرداد 1398
نظرات

فال روزانه  

20158102028460a - فال روزانه | سه شنبه 21 خرداد 1398

 فال روزانه سه شنبه 21 خرداد 1398
  فال روز متولدین فروردین: شما امروز برنامه کاری خاصی دارید ولی احتمالا این برنامه شما را از رسیدن به اهداف تان باز نمی‌دارد. ممکن است کارهای سخت گیرانه شما به نظر دیگران وسواسی برسد، اما شما قادر خواهید بود که حتی اگر آسان گیر هم نباشید این گونه جلوه کنید. اگرچه احتمالا تصميمات استوار شما اكنون به نفع تان عمل خواهى كرد، عاقل باشید و بدانید که کی باید در روزتان از آن بهره بگیرید. زمان به آن سرعتی که شما فکر می‌کنید بسرعت نمی‌گذرد.
  فال روز متولدین اردیبهشت: ورود ماه به هفتمین خانه از “شرکاء” شما احتمالا باعث بوجود آمدن یک مخالفت و درگیری خواهد شد. سرسختی و لجاجت تان می‌تواند به شما کمک کند تا امروز این درگیری را به نفع خود تمام کنید،‌ اما احتمالا بهای زیادی را برای آن پرداخت می‌کنید. پیروزی شما یک موفقیت توخالی است اگر احساسات و عواطف بر شما چیره شوند. برای موقعیت خود یک دلیل متقاعد کننده بیاورید، اما بعد باید مشتاق باشید که روش خود را تغيير داده و در میان راه به دیگران ملحق شوید.
  فال روز متولدین خرداد: شما این توانایی را دارید که حقیقت را بوسیله انتخاب درست کلمات تان دست کاری کنید. شما بسیار باهوش هستید و می‌توانید حتی بدون اینکه متوجه باشید نظرات دیگران را تغییر دهید. متاسفانه، ممکن است از تاثیر خود کاملا آگاه نباشید. شما می‌توانید تاثیر مثبتی بر دیگران داشته باشید، بنابراین قبل از اینکه دهان تان را باز کنید و حرفی بزنید درباره چیزی که می‌خواهید بگویید کاملا بیندیشید.
  فال روز متولدین تیر: ممکن است آماده باشید که با بیان کردن درست و دقیق احساسات تان به دیگران اجازه دهید دقیقا بدانند که شما چه فکر می‌کنید. اما اینها احساسات کاملا پیچیده‌ای هستند، پس آسان نیست که بخواهید آنها را کنترل کنید. آنها با خود جذابیت‌های خیالی بسیاری دارند، تمایلات و ترس‌ها، و هیچ كسی نمی‌تواند اختلاف بين آنها را متوجه شود. با این وجود، ریسک کردن و استفاده از تجربیات تان می‌تواند بین شما و تاثير اعمال اخيرتان مانع ايجاد كند.
  فال روز متولدین مرداد: امروز شما قادرید که نیمه خوب هر اتفاقی را ببینید، ‌حتی در موقعیتی که دیگران فکر می‌کنند موقعیتی بسیار پیچیده است. این به معنی این نیست که شما آنها را انکار می‌کنید؛ بلکه تنها این است که شما می‌توانید در یک زمان واقع بین و خوش بین باشید. این قابلیت به شما امتیاز خاصی می‌دهد که شما را از همکاران تان متمایز می‌کند،‌ به خاطر اینکه آنها بیشتر مشتاقند که از روش شما پیروی کنند. چرا که می‌بینند شما طرحی واقعا عملی دارید که همه چیز را امکان پذیر می‌سازد.
  فال روز متولدین شهریور: سیاره حاکم شما عطارد امروز فاصله زیادی با ژوپیتر ایجاد می‌کند، به شما اين امكان را می‌دهد که استعداد و هوش خود را بکار گرفته و راه خود را از گوشه تاریکی شروع کنید. در یک نگاه ممکن است نگران شوید که دارید در راهی می‌روید که شما را به دام بیندازد. اما بعد از بررسی‌های دقیق، می‌فهمید که می‌توان این موقعیت را به فرصتی تبدیل کرد که قدرت مثبت اندیشی تان را به دیگران اثبات کند. اجازه ندهید تا موانع شما را از راه تان بازدارند؛ برعکس از آنها برای تقویت نیروی تان استفاده کنید.
  فال روز متولدین مهر: با وجود اینکه ممکن است در رابطه با رابطه اخیری که دارید امیدوار باشید،‌ احساسات تان تحریک شده است و باعث شده تا هر اتفاقی که امروز می‌افتد را بسیار مهمتر فرض کنید. شما ترجیح می‌دهید تا اکنون ملودرام‌های زندگی تان را به حداقل برسانید، اما به نظر می‌رسد آنها شما را هر کجا که می‌روید تعقیب می‌کنند. به جای تلاش برای جلوگیری از اینکار،‌سعی کنید دریچه قلب تان را باز بگذارید تا احساسات خود را بیان کرده و از این طریق به آرامش برسید.
  فال روز متولدین آبان: دیدار ماه از نشان شما نشان دهنده این است که تا دو روز احساسات شما شدت می‌یابند، با این حال تغییراتی که در حال تجربه کردن شان هستید می‌تواند مهم بماند. ممکن است در رابطه با ناشناخته‌ها هراسان باشید و با چسبیدن به عادات یا رابطه‌های قدیمی به آن واکنش نشان دهید اما آ نها دیگر نیاز شما را تامین نمی‌کنند. اما این درباره این نیست که دیگران را نادیده بگیرید و نسبت به احساسات شان بی اعتنا باشید؛‌ بلکه باید روشی اتخاذ کنید که نیروی تان را تقویت کنید تا منجر به تکامل شما شود.
  فال روز متولدین آذر: ممکن است این روزها با شخصی از نزدیکان تان احساس ناراحتی کنید اگر چه ممکن است این احساس پریشانی و اضطراب مستقیما به این شخص ربطی نداشته باشد. در واقع شما ممکن است از هر کسی که حد و مرزهای احساسی تان زیر پا بگذارد احساس ناراحتی کنید. ممکن است دوست داشته باشید که در وهله اول احساسات تان را برای خودتان نگاه دارید اما بعداز ظهر شرایطی پیش خواهد آمد که مجبور می‌شوید احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.
  فال روز متولدین دی: امروز دیگران به شما توانایی و نیرویی می‌دهند؛ بدون اینکه حتی خودشان بفهمند چه کمکی به شما کرده اند! البته این موضوع به این معنی نیست که آنها کار خاصی می‌کنند، فقط این را بدانید که وقتی که نیاز به کمک داشتید می‌توانید به آنها تکیه کنید، به خاطر اینکه کاملا مشخص است که دوستان تان در موقع لزوم حتما یاری تان خواهند کرد. خوشبختانه، احتمالا شما امروز نیازی به کمک آنها پیدا نخواهید کرد،‌ به خاطر اینکه تا زمانیکه رفتار خوب مثبتی در رابطه با کارهایی که انجام می‌دهید داشته باشید تلاش‌هایتان نتیجه خواهد داد.
  فال روز متولدین بهمن: شما امروز در رابطه با زندگی وسیع تر و عاقلانه تر فکر می‌کنید حتی اگر دلیلش را هم ندانید. دیگران به شما به چشم چراغ راهنما نگاه می‌کنند،‌ به خاطر اینکه خوش بینی شما به آنها نیرویی می‌دهد که باعث می‌شود برای ادامه کارشان انگیزه پیدا کنند. ضمنا با وجود اینکه شما می‌توانید به تنهایی و کاملا کار خود را انجام دهید، با این حال احساس می‌کنید که گیج و پریشان شده اید. در نارضایتی و ناخشنودی غرق نشوید. در عوض، به این فکر کنید که چگونه می‌توانید برای دیگران خوب و موثر واقع شوید.
 

فال روز متولدین اسفند: اگر واقعا فرشته‌ها وجود داشته باشند، تمام امروز به تماشای شما می‌نشینند. به نظر می‌رسد دست نامرئی وجود دارد که در موقعیت‌های پیچیده و دشوار راه را برای شما روشن می‌کند. اکنون برای این کمک و یاری نجنگید، حتی اگر نفهمید این کمک از کجا برای تان رسیده است. مطمئن شوید که اعمال شما از طرف دیگران حمایت می‌شود، بنابراین با شهامت باشید و ریسک کمک به دیگران را بپذیرید. در این راه می‌توانید منافع و شانس و اقبالی از ژوپیتر دریافت کنید.

 

robeka robeka.ir انواع فال فال فال انبیا فال انبیاء فال چوب فال حافظ فال حافظ با تفسیر فال روز فال روز تولد فال روزانه فال روزانه حافظ فال عشق فال عطسه فال قهوه فال هفته

تعداد بازدید از این مطلب: 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : دو شنبه 20 خرداد 1398
نظرات

20158102028460a - فال روزانه دوشنبه 20 خرداد 1398

 فال روزانه دوشنبه 20 خرداد 1398
  فال روز متولدین فروردین: امروز نمی توانید کمکی بکنید اما هر ایده جزئی را به یک دنیا احتمال تبدیل می کنید. شما توانایی خارق العاده ای برای دیدن کل گیتی در هر قطعه از خاک آن دارید . با اینکه بیشتر از قبل دارید به آن می رسید اما هنوز به هدف خود دست پیدا نکرده اید . اما نگران نباشید ، تلاش زیاد می تواند فرصتهایی را برای شما بوجود بیاورد و منجر به تحقق هدفتان بشود.
  فال روز متولدین اردیبهشت: مهم نیست که چقدر سرسختانه تلاش می کنید تا در مقابل جریان لذت بخشی که حواستان را پرت می کند مقاومت کنید اما شاید اراده قوی ای برای نه گفتن نداشته باشید.خوشبختانه ، شما نیازبه یک فرصت شخصی دارید که کمتر برایتان پیش می آید. اما این در مورد دوری جستن از اجتماع نیست. الان فقط مراقب چیزهایی باشید که باید به خاطر آن قربانی کنید
  فال روز متولدین خرداد: شادی و نشاط شما دائم بیشتر می شود.هر روز با مهارت بیشتری تعادل خود را حفظ می کنید. اما امروز علاقه ای به انتخاب میانبرها ندارید .شما می خواهید از تجربه ی فوق العاده ای که ازکل سفرهایتان بدست آورده اید استفاده کنید حتی اگر کارتان را سخت تر کند . الان راهی برای برگشت وجود ندارد.پس مطمئن باشید که چیزی را از دست نمی دهید .
  فال روز متولدین تیر: احساس می کنید که عرصه بهتان تنگ شده و بی صبری می تواند شما را وادارد تا دست به هر کاری بزنید. امروز، بی شخصیتی شما باعث می شود که به دردسر بیافتید. یادتان باشد که حرفهای شما گرچه عمدی نباشند باعث سرخوردگی شما یا تشویق دیگران برای انجام کردارهای بزرگتر می شود.
  فال روز متولدین مرداد: شما امروز با خودتان درگیرید و این درگیری بین برنامه ریزی دقیق و بی اختیار بودن شماست . شما مهارتهای مدیریتی بسیار خوبی دارید و می توانید اطلاعات مختلفی را سازماندهی کرده و باعث شوید که دیگران شما را در محور قرار بدهند. شاید کسی به شما تلفن نزند تا از شما بخواهد که گروه مورد علاقه خود را آغاز کنید اما حداقل برای دعوت غیر منتظره ای خود را آماده کنید.
  فال روز متولدین شهریور: امروز روش جدی ای درپیش گرفته اید . شما اینجا نیامده اید که همه ی کارها را درست کنید بدون اینکه چیز باارزشی در عوض آن دریافت کنید. بدبختانه، شما وقت و انرژی زیادی برای رسیدن به آرزوهایتان صرف کرده اید. ریسک کنید و چیز آسان و فرحبخشی را امتحان کنید اما به نتیجه ی آن فکر نکنید که هر چیزکوچکی می تواند ناامیدتان می کند.
  فال روز متولدین مهر: امروز دقیقاً می دانید که مسوولیت هایتان چیست . اما الزاماً آنها را دنبال نمی کنید . بخشی از مشکلات امروز شما این است که بفهمید چقدر زمان باید برای جبران آن صرف کنید . اگر به دنبال معجزه باشید این انتخاب شما را سخت تر می کند اما واقعاً انرژی خود را هدر داده اید که حداقل بهتر از این است که برای انجام کارهای واقعی اتان وقت صرف کنید.
  فال روز متولدین آبان: امروز بحثهای فلسفی آشکاری خواهید داشت . شاید اصلاً با خودتان بحث کنید و نه با دیگران. خیلی سخت است که بگویید از کدام سوال حمایت می کنید . نظر مخالف و موافق نمی توانید داشته باشید . اکنون فکر می کنید که تمام مسائل از نظر شما منطقی اند.شما باید تصمیم خود را بگیرید و آن را دنبال کنید. دودلی را کنار بگذارید و انتخاب کنید .
  فال روز متولدین آذر: کارهای زیادی روبروی شما هست که باید انجامشان بدهید. با وجود سیارات ونوس ، مریخ و تیر در طالع شما ایجاد تغییرات مثبت بدون خراب شدن دنیای شما بسیار کار سختی است . اما تیر باهوش به سمت مشتری رفته و می تواند الهام بخش این باشد که نور درخشانی متوجه شماست.فقط یادتان باشد، شما مجبور نیستید که هر چیزی را بهتر از واقعیت نشان دهید.
  فال روز متولدین دی: شما معمولاً قادرید که ایده ها و طرحهایتان را سالم نشان دهید. در واقع ، شما مهارتی دارید که می فهمید آیا چیزی قبل از اینکه شما تصمیم به اجرای آن بگیرید ، شدنی است یا نه . اما اکنون این قدرت شما کمی ضعیف شده است .بد نیست از تصمیمات مهم چند روزی اجتناب کنید.
  فال روز متولدین بهمن: اگر محدودیتهای قاطعی را بر آنچه به نام عشق انجام می دهید قائل نشوید امروز به ناامیدی می رسید.افکار شما دور حلقه ای می چرخند و شما می خواهید که آن را متوقف کنید زیرا گیج شده اید .اما معتقدید که به یک نیروی عقلانی نیاز دارید تا عاقلانه تصمیم بگیرید. از بد شانسی شما ، الان منطق پاسخ درستی به شما نخواهد داد ، حقیقت باید از دل شما برخیزد.
 

فال روز متولدین اسفند: برنامه ی کاری سخت امروز باعث شکست شما می شود. اگر یک قراری دیر بشود ، هر یک از طرفین مثل هم رفتار می کنند، مشکل را بیشتر کرده و تقویم شما را به هم می ریزند.به عبارت دیگر، اگر در روش خود منعطف باشید می توانید روز خود را مثل آب خوردن مدیریت کنید . بین قرار ملاقاتهایی که دارید اتاق را ترک کنید تا بتوانید تغییراتی که در مقابل روش شما قرار می گیرند را کنترل کنید

برای دیدن فال روزانه دوشنبه 20 خرداد 1398 کلیک کنید

انواع فال فال فال انبیا فال انبیاء فال چوب فال حافظ فال حافظ با تفسیر فال دوشنبه 20 خرداد 1398 فال روز فال روز تولد فال روزانه فال روزانه حافظ فال عشق فال عطسه فال قهوه فال هفته

تعداد بازدید از این مطلب: 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : دو شنبه 20 خرداد 1398
نظرات

sms handicraftday - اس ام اس تبریک روز جهانی صنایع دستی

 

 تبریک روز صنایع دستی

روز صنایع دستی

گزافه نیست اگر گفته شود صنایع دستی، عمری به قدمت عمر بشر دارد. سابقه صنایع دستی، به عصر حجر باز می گردد.

 روز جهانی صنایع دستی گرامی باد

روز جهانی صنایع دستی

«صنایع دستی ایران، هنرمندانه خلق شده است و هر یک، پیام آور عقیده ها، سلیقه ها، روش های زندگی و شخصیت نیاکان مردم این کشور است.

صنایع دستی، زبان گویا و روشن تاریخ، تمدن، هویت و هنر ایرانیان است».

 روز جهانی صنایع دستی گرامی باد

 اس ام اس روز جهانی صنایع دستی

صنایع دستی، از دیرباز به عنوان هنری سرگرم کننده و درآمدزا، جایگاه خاصی داشته است. به مرور زمان و با فکر و خلاقیت صنعت گران و هنرمندان، این حرفه پیشرفت های زیادی را پشت سرگذاشت تا به این جایگاه والا رسید.

روز جهانی صنایع دستی 

سلام بر اصفهان

شهر خلاق علم و صنعت و هنر

شهر جهانی صنایع دستی و درود بر هنرمندان پر افتخار عرصه هنر صنعت دست.این شهر همیشه جاودان و سرافراز که هر هنرمندش دنیائی از هنر است و گرامی باد ۲۰ خرداد ماه روز جهانی صنایع دستی

اس ام اس تبریک روز جهانی صنایع دستی

صنایع دستی، روایتگر صنعت و هنر نیاکان و بیانگر هنر و ذوق مردم هر کشور است ودر روزگاران کهن، بعنوان صنعت تمام عیار عهد خویش حضور داشته است. صنایع دستی، سفیران فرهنگی یک قوم و قبیله اند که هیچ گاه از گزارش پیام خود دست نمیکشند.

 

 روز جهانی صنایع دستی گرامی باد

روز جهانی صنایع دستی مبارک 

صنایع دستی، حاصل روح ملت‌ها و دستاورد هنرهای آموخته از نسلی به نسل دیگر است.

 روز جهانی صنایع دستی گرامی باد

امروز روزی متعلق به دنیای پر نقش و نگار دست بافته ها، روزی برای ارج نهادن به آثاری هنری است که بازگو کننده روح ملت ها و اقوام است.

۱۰ ژوئن روز جهانی صنایع دستی گرامی باد

اس ام اس تبریک روز جهانی صنایع دستی

صنایع دستی، پیوند هنر و معنویت ضربه های پی در پی چکش بر بدن بی روح آهن و نقش های حکاکی شده بر روی آن، یا حرکات سریع دستان گلی سفالگر و خلق کوزه های مسی به نام اللّه ، پیامبر و امامان معصوم علیهم السلام ، گوشه هایی از پیوند مبارک هنر و معنویت است.

 روز جهانی صنایع دستی گرامی باد

روز جهانی صنایع دستی مبارک

می توان طرح و نقش زد

می توان ساخت شکل داد

می توان جلا داد

می توان عاشق لحظه لحظه جریان خلق بود

روز صنایع دستی

بر تمام هنرمندان و صنعتگران مبارک

 پیام روز جهانی صنایع دستی

هنر اسلامی، جایگاه والایی در جهان هنر دارد و گروه بسیاری از علاقه مندان رابه سوی خود کشیده است. در تمامی هنرهای اسلامی، به نحوی روح عرفانی و جنبه های مذهبی متجلی است که همین امر باعث شگفتی صدچندان می شود.

 روز جهانی صنایع دستی گرامی باد

متن تبریک روز جهانی صنایع دستی

هنرمند ایرانی، همواره با کار هنری اش، مقصودی را بیان داشته و رمز و رازی را آشکار ساخته است. او با پشتوانه فرهنگ غنی و سیراب از سرچشمه عرفان، با دست یافتن به مواد گوناگون، مهارت استادانه و احساس زیبایی و نبوغ خود را در بسیاری از دست ساخته ها، به ویژه ظرف های فلزی، سفالین، شیشه ای و دست بافت ها نشان داده است.

 روز جهانی صنایع دستی گرامی باد

تبریک روز صنایع دستی

صنایع دستی، پیوند هنر و معنویت ضربه های پی در پی چکش بر بدن بی روح آهن و نقش های حکاکی شده بر روی آن، یا حرکات سریع دستان گلی سفالگر و خلق کوزه های مسی به نام اللّه ، پیامبر و امامان معصوم علیهم السلام ، گوشه هایی از پیوند مبارک هنر و معنویت است.

برای دیدن  اس ام اس تبریک روز جهانی صنایع دستی کلیک کنید

اس ام اس تبریک روز جهانی صنایع دستی اس ام اس روز جهانی صنایع دستی پیام روز جهانی صنایع دستی تبریک روز جهانی صنایع دستی تبریک روز صنایع دستی روز جهانی صنایع دستی روز جهانی صنایع دستی ۲۱ خرداد روز جهانی صنایع دستی مبارک روز صنایع دستی متن تبریک روز جهانی صنایع دستی

تعداد بازدید از این مطلب: 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : حمید
تاریخ : جمعه 17 خرداد 1398
نظرات

روزت مبارک

happy2 teacher2 greeting1 card - کارت تبریک روز معلم

happy2 teacher2 greeting1 card3 - کارت تبریک روز معلم


پوسترهای تبریک روز معلم

 

 

happy2 teacher2 greeting1 card4 - کارت تبریک روز معلم

 

 

happy2 teacher2 greeting1 card6 - کارت تبریک روز معلم


کارت پستال روز معلم

 

 

happy2 teacher2 greeting1 card7 - کارت تبریک روز معلم

 

 

happy2 teacher2 greeting1 card8 - کارت تبریک روز معلم


کارت پستال های تبریک روز معلم

 

 

happy2 teacher2 greeting1 card10 - کارت تبریک روز معلم

 

 

happy2 teacher2 greeting1 card11 - کارت تبریک روز معلم


کارت تبریک روز معلم

 

 

happy2 teacher2 greeting1 card12 - کارت تبریک روز معلم

 

 

happy2 teacher2 greeting1 card13 - کارت تبریک روز معلم


کارت تبریک روز معلم

 

 

happy2 teacher2 greeting1 card14 - کارت تبریک روز معلم

 

کارت تبریک روز معلم

تعداد بازدید از این مطلب: 19
برچسب‌ها: عکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود